اجاره سالن اجتماعات کرج

4/5 - (5 امتیاز)
مرداد 1400
اجاره سالن اجتماعات کرج

یکی دیگر از مکان های بسیار کاربردی برای برگزاری مراسم های مختلف، سالن اجتماعات است که افراد می توانند با اجاره سالن اجتماعات کرج از خدمات و امکانات آن استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجاره سالن اجتماعات کرج تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

سالن اجتماعات برای چه مراسمی مناسب است؟

اگر قصد برگزاری مراسم های مختلف در سالن اجتماعات را دارید بهتر است ابتدا بدانید که سالن اجتماعات برای چه مراسمی مناسب است؟

  • سالن اجتماعات کرجمراسم هایی که مهمان های کمی در آن حضور خواهند داشت: گاهی برخی از مراسم ها فقط با حضور تعداد کمی از مهمان ها برگزار می شود و یا میزبانان تصمیم می گیرند که تعداد کمی مهمان به مراسم خود دعوت کنند به همین دلیل نیز باید به دنبال مکانی مناسب برای مراسم خود باشند چرا که اجاره مکانی بزرگ که ظرفیت آن چندین برابر تعداد مهمان ها است هم از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست و هم سبب ایجاد فضایی سرد و بی روح می شود. در چنین مواقعی سالن اجتماعات بهترین گزینه برای انتخاب است. سالن های اجتماعات برای مراسم هایی با ظرفیت 50 الی 80 نفر مناسب است. برخی از این مراسم ها عبارتند از:
  • تولد
  • مراسم نامزدی
  • عقد
  • بله برون
  • ولیمه
  • مراسم های رسمی: اجاره سالن اجتماعات کرج برای مراسم های رسمی نیز بسیار مناسب است.

دیزاین و دکوراسیون سالن اجتماعات با توجه به نوع مراسم متفاوت است بنابراین اگر قصد برگزاری مراسم های رسمی مانند کنفرانس، سخنرانی، همایش و… را دارید پیش از هر چیزی باید به دنبال سالن اجتماعاتی باشید که مناسب برگزاری مراسم های رسمی است. در واقع باید گفت که سالن اجتماعاتی که وظیفه برگزاری مراسم هایی نظیر مراسم عقد، عروسی و… را بر عهده دارد برای برگزاری مراسم های رسمی مناسب نیستند.

اجاره سالن برای بله برون کرج

خدمات تشریفات پل در اجاره سالن در کرج

خدمات تشریفات پل در اجاره سالن در کرج عبارتند از:

  • معرفی و اجاره سالن اجتماعات کرج: معرفی و اجاره سالن اجتماعات کرج یکی از مهم ترین خدمات تشریفات پل است زیرا زمانی که شما برای اولین بار به موسسه تشریفاتی پل مراجعه می کنید اولین سوالی که از شما پرسیده می شود این است که چه مکانی برای برگزاری چه مراسمی مد نظرتان است. سپس با در نظر گرفتن شرایط شما و همچنین نوع مراسم، بهترین و مناسب ترین سالن اجتماعات را به شما معرفی می کنند. لازم به ذکر است که تشریفات پل تمامی خدمات مربوط به مراسم شما را به صورت حرفه ای ارائه می دهد.
  • دیزاین: با توجه به نوع مراسمی که قرار است برگزار شود دیزاین متفاوتی برای سالن اجتماعات انجام خواهد شد.

گل آرایی و دیزاین در اجاره سالن اجتماعات کرج

  • پذیرایی: پذیرایی اصولی و حرفه ای یکی از اصول برگزاری مراسمی بی نقص است و این حساسیت و دقت در مراسم های رسمی بیشتر از دیگر مراسم ها است بنابراین در تشریفات پل خدمات پذیرایی توسط مهمانداران کارآزموده و حرفه ای ارائه می شود. لازم به ذکر است که نحوه پذیرایی با توجه به نوع مراسم متفاوت خواهد بود.
  • کترینگ غذا: در مراسم هایی که میزبان قصد پذیرایی با غذا را دارد می تواند از خدمات کترینگ غذای تشریفات پل در اجاره سالن اجتماعات کرج استفاده کند. در تشریفات پل منو های متنوعی در اختیار میزبان قرار داده می شود درواقع از منو های اقتصادی تا منو های vip را می توان در لیست منوی غذای تشریفات پل مشاهده کرد.

کترینگ غذا در سالن اجتماعات

  • موسیقی: در تشریفات پل خدمات متنوع موسیقی با توجه به نوع مراسم، شرایط و فرهنگ میزبان ارائه می شود.
  • تصویربرداری حرفه ای: در بسیاری از مراسم ها چه در مراسم های رسمی و چه در مراسم هایی مانند عقد، عروسی، تولد و… نیاز به تصویربرداری حرفه ای از مراسم است و معمولا یافتن تیم تصویربرداری حرفه ای دشوار است. بنابراین تشریفات پل با ارائه خدمات تصویربرداری حرفه ای توانسته است که دشواری و نگرانی میزبانان برای پیدا کردن آتلیه و یا تیم تصویربرداری حرفه ای را به صفر برساند.
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ( 2 )

  1. مهران رشیدی03 دی 1402

    با درود فراوان ،سالن اجتماعات برای مراسم ازدواج
    . 80نفر میهمان
    کیترینگ (زرشک پلو با مرغ، شیرین پلو ،چلو کباب ،باقلا پلو ماهیچه)
    میوه
    موزیک
    عکسبرداری
    گل
    کیک
    چقدر هزینه دارد

    • ادمین تشریفات پل30 دی 1402

      لطفا برای اجاره سالن اجتماعات به همراه خدمات مجالس با ما تماس بگیرید.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223