لیست قیمت تشریفات عروسی

لیست قیمت تشریفات عروسی

یکی از مسائلی که برای عمده عروس و دامادها اهمیت دارد قیمت تشریفات عروسی است. آگاهی از هزینه ها در مدیریت بهتر جشن کمک زیادی خواهد کرد. جشن عروسی نیازمند برنامه ریزی و هماهنگی های متعدد بوده و لیست قیمت آن ها متناسب با کیفیت تشریفات و خدمات مجالس تعیین می شود. در این مطلب قصد داریم قیمت انواع تشریفات در عروسی را مورد بررسی قرار دهیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 قیمت تشریفات عروسی

لیست قیمت خدمات شام عروسی تشریفات عروسی

پیدا کردن یک تالار خوب با ظرفیت مناسب جز اولویت های تشریفات یک جشن عروسی است. اگر تعداد مهمان زیادی دارید باید تالاری با ظرفیت بیشتر را انتخاب کنید. معمولا تالارهایی که از ظرفیت بیشتری برخوردار هستند نسبت به تالارهای کوچک تر هزینه بالایی دارند. بنابراین اگر تعداد مهمان شما کمتر است تالارهای بسیار بزرگ به صرفه نخواهند بود.
عوامل زیادی در تعیین نرخ و هزینه تالارهای مختلف دخیل هستند. هر چقدر تالار از مرکز شهر دورتر باشد، به نسبت هزینه کمتری نسبت به سایر مناطق دارد. تالارهای لوکس و مجلل که معماری آن ها خاص با طراحی منحصر به فرد است گران تر از تالارهای معمولی هستند. بسیاری از عروس و دامادها به زیبایی و مدرن بودن فضای درون تالار از جمله میز و صندلی مهمان، نحوه چینش صندلی ها، فاصله سن با مهمان، جایگاه عروس و داماد و جزئیات دیگر اهمیت زیادی می دهند. اما همانطور که گفتیم امکانات به روزتر مستلزم پرداخت هزینه بیشتر خواهد شد.

قیمت شام تشریفات عروسی
تالارهای عروسی برای هر پرس غذا حداقل 300 هزار تومان تا یک میلیون تومان و بیشتر در نظر می گیرند. البته نرخ گفته شده به صورت دوره ای و براساس هزینه مواد اولیه تغییر می یابد. هر چقدر جزئیات و تشریفات پذیرایی افزایش یابد بر تعرفه گفته شده اضافه خواهد شد.

لیست قیمت خدمات شام عروسی تشریفات عروسیتعیین نرخ برای تالارهای پذیرایی به صورت پرس غذا به ازای هر مهمان محاسبه می شود. این نرخ برای منوهای مختلف، متفاوت بوده و متناسب با قیمت روز تغییر می یابد. برای براورد دقیق هزینه و قیمت غذای عروسی در سال جدید به بخش جدول قیمت هر پرس غذا در تالار عروسی مراجعه کنید.

لیست قیمت خدمات تشریفات عروسی

لیست قیمت خدمات ورودی باغ و تالار عروسی

تعداد کمی از تالارهای عروسی، هزینه جداگانه با عنوان ورودی دریافت می کنند. این هزینه عمدتا برای تالارهای لوکس پرداخت می شود. برای تالارهای با ظرفیت پایین قیمت ورودی باغ عروسی 20 میلیون تومان و برای تالارهای مجلل و ظرفیت بالا مبلغ ورودی 50 میلیون تومان یا بیشتر است. برای اطلاعات بیشتر به قیمت باغ عروسی مراجعه کنید. همچنین برای براورد قیمت تالار به لیست قیمت تالار عروسی مراجعه کنید.

لیست قیمت خدمات ورودی باغ و تالار عروسی

لیست قیمت خدمات گل آرایی تشریفات عروسی

تالارهای عروسی معمولا برای دیزاین جایگاه عروس و داماد هزینه جداگانه ای دریافت نمی کنند. چرا که این مسئله بخشی خدمات تالار بوده و مجزا نیست. اما افرادی که دوست دارند جایگاه عروس و داماد متناسب با سلیقه خودشان طراحی شود، هزینه ای را متقبل خواهند شد. برای جشن عروسی گل آرایی جایگاه مد نظر زوج ها است. گل آرایی جلوه ای زیبا به فضا می دهد و دیزاینی خاص و جذاب است.
هزینه گل آرایی به نوع گل هایی که انتخاب می شود،همچنین تعداد شاخه های گل و دستمزد طراح بستگی دارد. حداقل هزینه برای گل آرایی 5 میلیون تومان به بالاست و عوامل گفته شده بر قیمت نهایی آن تاثیر می گذارند.

لیست قیمت خدمات گل آرایی تشریفات عروسی

لیست قیمت خدمات جانبی تشریفات عروسی

یکی از رسومات ایرانی ها در جشن عروسی، طلا زنی و حنابندان است. به این منظور سبدهایی زیبا و شیک برای قرار دادن سرویس طلای عروس، ساعت داماد و حنا اجاره می شود. این سبدها بسیار متنوع هستند و اجاره یا خرید آن ها براساس جنس و زیبایی سبدها متفاوت است.حداقل هزینه برای اجاره سبدها 100 هزار تومان به بالا می باشد.

لیست قیمت خدمات جانبی تشریفات عروسیلذت جشن عروسی به رقص و پایکوبی آن است. چرا که همه مهمانان دور هم جمع می شوند تا پیوند زوجی جوان را جشن بگیرند و به آن ها شادباش بگویند. آنچه که در بسیاری از تالارها وجود دارد سیستم صوتی مخصوص به همراه دی جی است. موزیک ها متناسب با سلیقه عروس و داماد و حتی مهمانان پخش می شوند. البته برخی از افراد دوست دارند در کنار پخش موزیک، گروه نوازنده اجرای زنده را به عهده بگیرند. هزینه نوازندگی زنده در مجالس عروسی بسته به تعداد افراد و ابزار آلات موسیقی متفاوت است. متوسط هزینه برای دیجی را از 10 میلیون تومان در نظر گرفته اند.
یکی از خدماتی که برای ایجاد هیجان بیشتر و زیبا شدن رقص دو نفره عروس و داماد ارائه می شود، آتش بازی و استفاده از دود رنگی، یخ خشک و حباب است. موارد گفته شد فضای زیبا و رمانتیک را در سن ایجاد می کند که باعث ایجاد حس و حال خوب برای عروس و داماد و مهمانان خواهد شد. هزینه این خدمات بین 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان و بیشتر می باشد.
در این مطلب سعی کردیم لیستی از قیمت تشریفات عروسی ارائه دهیم. همانطور که گفته شد این قیمت ها متناسب با نوع تالار، کیفیت خدمات و نرخ مواد اولیه متفاوت هستند. اما می توان با جست و جوی بیشتر خدمات گفته شده را با قیمت مناسب نسبت به سایر سالن های تشریفات پیدا کرد.

جدول لیست هزینه تشریفات عروسی سال 1403

لیست خدمات تشریفات عروسی قیمت تشریفات عروسی (تومان)
قیمت شام عروسی برای هر نفر از 300,000 تومان الی 1,000,000 تومان
قیمت ورودی باغ از 20,000,000 تومان الی 50,000,000 تومان
قیمت خدمات گل آرایی از 5,000,000 تومان به بالا
قیمت دیجی از 10,000,000 تومان به بالا
آتش بازی و یخ خشک از 500,000 تومان الی 1,000,000 تومان

در این بخش سعی کردیم به صورت مفصل به هزینه تشریفات عروسی بپردازیم. شما هم اگر سوالی در خصوص هزینه عروسی دارید می توانید با ما تماس بگیرید و تجربیات خود را در خصوص قیمت تشریفات عروسی با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
خرداد 1403
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223