سالن عقد عمارت ولنجک

سالن عقد عمارت ولنجک

سالن عقد عمارت ولنجک از شیک ترین و مجلل ترین سالن های این منطقه است که بسیاری از عروس و دامادها علاقمند به برگزاری مراسمات خود در این سالن عقد لاکچری هستند. این عمارت از فضای باز برخوردار است تا مراسماتی از جمله عقد، تولد و … در محوطه بیرونی عمارت برگزار شوند. برای آشنایی بیشتر با خدمات سالن عقد ولنجک تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

اجاره سالن عقد عمارت ولنجک

سالن عقد ولنجک چه ویژگی هایی دارد؟

سالن عقد ولنجک پذیرای حداکثر 200 مهمان در سالن ها و محوطه عمارت می باشد. دیزاین و طراحی داخلی سالن ها به سبک اروپایی انجام شده و از زیباترین اکسسوری ها جهت تزیین سالن استفاده شده است. مواردی از جمله میز و صندلی مهمان، گلدان، شمعدان، لوستر، چراغ های زینتی و… دارای تم طلایی رنگ بوده و زیبایی سالن را دو چندان کرده اند. روی دیوارهای داخلی سالن نگاره های زیبایی کار شده است که با لوازم درون سالن هماهنگ است. میز و صندلی مهمانان در فاصله مناسبی از هم چیده شده و در دید کافی به استیج و جایگاه عروس و داماد را به وجود می آورد.

سالن عقد ولنجک چه ویژگی هایی داردظروف پذیرایی از مهمان بسیار لوکس و مجلل بوده و با نظم و ترتیب خوبی روی میز چیده شده است. محوطه بیرونی سالن نورپردازی حرفه ای داشته و به همین علت برگزاری مراسم در شب با کیفیت بالایی انجام می گیرد. برای مهمان صندلی های راحتی قرار داده شده که در مقابل ورودی عروس و داماد و سایر مهمانان چیده شده است. میانه محوطه آبنمای بسیار زیبایی کار شده که سبب افزایش حس حضور در طبیعت برای مهمانان خواهد شد.

خدمات سالن عقد ولنجک شامل موارد زیر است:

  • عقد آرایی
  • عقد رسمی و محضری
  • برگزاری سفره عقد ژورنالی
  • پذیرایی از مهمان ها با میوه، شیرینی و شام
  • موسیقی پیانو، دف و دیجی

سالن عقد ولنجک تیم تشریفات مجالس در عمارت ولنجک ورودی شیک و منحصر به فردی برای مهمانان و عروس و داماد در نظر گرفته اند. این ورودی به وسیله گلدان های حاوی گلهای طبیعی و شمعدان های بسیار زیبا دیزاین شده و فضای رویایی را ایجاد کرده است.

اگر قصد برگزاری مراسم در باغ عقد را دارید می توانید از باغ تالار در زعفرانیه تهران و باغ تالار ولنجک تهران دیدن کنید.

فضای باز عمارت ولنجک عمدتا با گل های طبیعی تزیین شده است که باعث زیبایی بیشتر محیط و انتقال حس نشاط و شادابی برای مهمانان خواهد شد.

منوی پذیرایی عمارت ولنجک تنوع بالایی داشته و شامل غذاهای ایرانی و فرنگی است. نحوه پذیرایی به شکل دیس پرس یا سلف سرویس انجام می شود که انتخاب آن به سلیقه مشتریان بستگی دارد. به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک و حضور سرآشپزان حرفه ای و بین المللی، کیفیت غذاهای این عمارت بسیار بالاست. پذیرایی از مهمانان توسط مهمانداران دوره دیده و با اخلاق انجام می گیرد که نظم و هماهنگی بسیار خوبی دارند.

  • سفره عقد سالن عقد ولنجک
  • گل آرایی سالن عقد ولنجک
  • سالن عقد ولنجک
  • ورودی سالن عقد ولنجک
  • سفره عقد فضا باز سالن عقد ولنجک

اگر قصد برگزاری مراسم در سالن عقد ولنجک را دارید می توانید برای بازدید و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)
مرداد 1403
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223