سالن عقد در روف گاردن

5/5 - (1 امتیاز)
آذر 1400
سالن عقد در روف گاردن

امروزه برگزاری مراسم عقد در سالن عقد روف گاردن بسیار رواج پیدا کرده است. با توجه به شرایط کرونا و لزوم برگزاری مراسمات در فضای باز اهمیت این موضوع چند برابر شده است. روف گاردن فضای خاص و صمیمی می باشد که در اکثر ساختمان های بزرگ مسکونی و تجاری اجرا می شود. سفره عقد در فضای باز چیده می شود و حال و هوای بسیار مفرح بخش و خوبی دارد.

سالن عقد در روف گاردن

مراسم عقد در روف گاردن می تواند مراسمی متفاوت در عین حال به یاد ماندنی نیز باشد. سفره های عقد در چنین فضا هایی در مرکز آلاچیق به شکل منحصر بفردی تزئین می شود. آلاچیق با تور های سفید احاطه می گردد و در مرکز باغی زیبا و سرسبز قرار دارد. تصور چنین سفره عقدی نیز بسیار قشنگ و رویایی است.

روف گاردن برای عقد

 

اگر شما نیز تمایل به برگزاری مراسم عقد در روف گاردن دارید باید به این مورد توجه نمایید که ممکن است برگزاری مراسم در چنین جایی مشکلات خاص خود را داشته باشد. مشکلات و مواردی از قبیل:

 مشکلات فصلی : مراسم عقد در روف گاردن باید در فصول گرم سال انجام شود زیرا در فول سرد به دلیل سردی هوا امکان حضور مهمان ها در فضای باز وجود ندارد.

 آب و هوای نامناسب : روزی را برای عقد باید در نظر بگیرید که شرایط آب و هوایی مناسبی داشته باشد. البته برخی از سالن های عقد روف گاردن سقف برقی دارند و در شرایط بد آب و هوایی می توان از آن استفاده نمود.

 مشکل قطع برق : روف گاردن ها در ساختمان های بزرگ معمولا در طبقه آخر ساخته می شوند که با آسانسور رفت و آمد ممکن است.

برای جلوگیری از چنین مشکلاتی باید برق اضطراری در ساختمان وجود داشته باشد تا در صورت قطعی برق برای  حمل و نقل مسافران از آن استفاده گردد.

 دیزاین و سفره آرایی در سالن های عقد روف گاردن معمولا با سلیقه عروس و داماد اجرا می شود. برای این کار می توانید از تشریفات مجالس عروسی و عقد کمک بخواهید تا با توجه به سلیقه شما سفره آرایی را انجام دهند.

روف گاردن عقد

اجاره روف گاردن برای عقد

اگر می خواهید بهترین سالن عقد روف گاردن را برای برگزاری مراسم خود انتخاب نمایید، پیشنهاد می کنیم سراغ موسسات تشریفاتی بروید. مشاوران این موسسات به شما کمک خواهند کرد در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

 زمانی که به این موسسات تشریفاتی مراجعه می کنید لیستی از روف گاردن ها و باغ ها را در اختیار شما قرار می دهند و پس از مشاوره این امکان را دارید که خود بهترین  و لوکس ترین گزینه را انتخاب کنید.

تشریفات پل آماده برگزاری مراسم عقد در بهترین لوکیشن های روف گاردن است. برای برگزاری مراسم عقد خود در روف گاردن های شرق و غرب و شمال تهران می توانید با ما تماس بگیرید.

اجاره روف گاردن برای عقد

سعی کنید در انتخاب سالن عقد، روف گاردنی را انتخاب نمایید که دارای شرایط زیر باشد :

ظرفیت متناسب با تعداد مهمان ها :

مهم ترین موردی که در زمان اجاره روف گاردن برای عقد باید در نظر بگیرید ظرفیت روف گاردن است. این ظرفیت باید متناسب با تعداد مهمانان شما باشد زیرا در صورت وجود ظرفیت کم و تعداد مهمانان زیاد مراسم شما زیاد جالب نخواهد بود.

بودجه : برای انتخاب و تعیین فضایی که قرار است مراسم عقد در آنجا برگزار شود، بودجه از مهم ترین عواملی است که باید توجه ویژه ای به آن شود. معمولا سالن عقد روف گاردن در باغ های سرسبز و زیبا ساخته و اجرا می شود. در زمان اجاره آن باید به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید توجه نمایید.

نحوه دیزاین سفره عقد: در سالن های عقد روف گاردن چند نوع سفره عقد دیزان و طراحی می شود.اگر سفره عقد باب سلیقه عروس و داماد نباشد می توانند در آن تغییراتی را بدهند و یا می توانند سفره عقد جداگانه باب سلیقه خود به موسسات تشریفاتی سفارش دهند.

پارکینگ اختصاصی و دسترسی آسان به سالن روف گاردن :

بهترین سالن عقد روف گاردن باید دارای پارکینگ اختصاصی باشد تا مهمان ها بتوانند به راحتی وسائل نقلیه خود را در آنجا بگذارند. همچنین موقعیت قرار گیری روف گاردن نیز بسیار مهم است دسترسی آسان به سالن می تواند در میزان رضایت عروس و داماد و مهمان ها تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

خدمات سالن عقد روف گاردن

 خدمات ارائه شده در سالن عقد روف گاردن می تواند با توجه به عوامل تاثیرگذار از جمله بودجه و تعداد مهمان ها، متفاوت باشد. برخی از سالن های روف گاردن خدمات لوکسی را به مشتریان خود ارائه می دهند که هزینه بالای هم در برخواهد داشت. در ادامه برخی از مهم ترین خدمات ارائه شده در روف گاردن ها اشاره می کنیم :

خدمات سالن عقد روف گاردن

دیزای سفره عقد: نوع دیزاین سفره عقد و چگونگی طراحی آن از خدمات ارائه شده در سالن عقد روف گاردن می باشد. البته این امکان برای عروس و داماد فراهم است دیزاین سفره عقد خود را به موسسات تشریفاتی سپرده یا تغییراتی را در آن داشته باشند.

کترینگ و پذیرایی: کترینگ عروسی و پذیرایی مهم ترین و خوشمزه ترین مورد در مهمانی ها به شمار می رود. سالن عقد روف گاردن با بهترین و با کیفیت ترین دسر ها و نوشیدنی ها، همچنین غذا های متنوع ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از مهمانان عزیز شما است.

گل آرائی و شمع آرائی: نحوه گل آرائی و شمع آرائی در سالن عقد روف گاردن با سایر مکان ها متفاوت است زیرا این سفره عقد در فضای بازو باغ های سر سبز چیده می شود و گل آرائی شلوغ می تواند زیبایی های طبیعی را از بین ببرد.

دیزاین جایگاه عقد: جایگاه عقد به خاطر اینکه در مرکز توجه مهمان ها قرار دارد باید توجه ویژه ای به آن کرد و با با کیفیت ترین وسایل دیزان و طراحی گردد.

ارائه خدمات عکاسی و فیلم برداری: فیلم برداری و عکاسی از مراسم عقد باید توسط کادر سالن انجام شود.

 

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223