تشریفات مجالس طراحی سفره عقد

5/5 - (1 امتیاز)
بهمن 1398
تشریفات مجالس طراحی سفره عقد

طراحی سفره عقد تشریفات مجالس پل

سفره عقد یکی از موارد خیلی مهم در هر عروسی از قدیم تا به امروز بوده و مورد توجه هر عروس و دامادی قرار گرفته است.این سفره به دلیل اینکه بهترین بله ی هر فردی را در دل خود جای می کند باید خیلی زیبا و شیک طراحی شود تا ذوق و شوق کافی را هم در مهمانان ایجاد نمایید.

در برخی از مراسم ها تشریفات مجالس طراحی سفره عقد لازم نیست به دلیل اینکه مراسم عقد در محضر صورت می گیرد و این مکان ها بنا به دلیل شرایط کاریشان تدارکات لازم برای انجام عقد را دارند اما در همه ی موارد اینگونه نیست و بسیاری از مراسم ها عقد کنان خود را در منزل یا در تالار و باغی که اجاره کرده اند برگزار می کنند و طراحی سفره عقد در این زمان لازم خواهد بود.

در تشریفات مجالس طراحی سفره عقد به گونه های مختلفی صورت می گیرد و بنا به مکان و سلیقه ی افراد گوناگون است اما عروس و داماد می توانند قبل از برگزاری مراسم از طراحی های سفره ی عقد دیدن کنند تا بنا به شرایط خودشان انتخاب نمایند.

در تشریفات مجالس طراحی سفره عقد به گونه های سنتی و مدرن صورت می گیرد و برخی وسایل مانند آینه , قرآن , شمع , نبات , سکه , فندق , گردو , گل و … برای سفره ی عقد ضروری هستند استفاده کردن ازگل آرایی و میوه آرایی یا شمع آرایی تاثیر زیادی روی باشکوه کردن هر سفره ی عقد را دارد حتی رنگ بندی نیز در طراحی سفره مهم است و بهتر است متناسب با تم عروسی تان انتخاب شود. در تشریفات مجالس طراحی سفره عقد تا حد زیادی یک کار تخصصی است و بهتر است توسط افراد باتجربه و ماهر صورت گیرد تا چیزی از قلم نیفته.

تشریفات پل با سال ها تجربه در زمینه طراحی و دیزاین مجالس آماده ارائه خدمات تشریفات عروسی ومجالس است. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

طراحی سفره عقد لاکچری

در هر برنامه ای که اسمی از لاکچری بودن بیاید به معنای انجام کارها در بالاترین کیفیت است به گونه ای که تشریفات یک مجالس سلطنتی برگزار میشود خوب این مورد درباره ی طراحی سفره عقد لاکچری هم صدق می کند و باید سفره ی عقد به گونه ای طراحی شود تا در خاطره همه ی مهمانان باقی بماند اما نکته حائز اهمیت این است که این طراحی با این کیفیت بالا کار هر کسی نیست و نمی توانید خودتان انجام دهید چون اولا طراحی سفره عقد لاکچری تجربه زیادی میخواهد و دوما وسایل و تجهیزاتی که بتوانید همه ی چیز را آماده نمایید هزینه بر است.

بهترین کار در این مواقع کمک گرفتن از افراد متخصص این کار است چون فقط طراحی سفره نیست که اهمیت دارد بلکه استفاده کردن از انواع گل آرایی , شمع آرایی ومیوه آرایی نیز دارای اهمیت است و هر کدام از این موارد باید با دقت بالا انجام شود. وجود گلها در هر طراحی سفره عقد لاکچری زیبایی خاصی به آن می بخشد که می تواند استفاده از این گل ها با توجه به گل مورد علاقه ی شما باشد یا گل های فصل عروسی تان این موارد کاملا اختیاری و متناسب با سلیقه ی عروس و داماد است.

طراحی سفره عقد لاکچری

انواع سفره عقد

سفره ی عقد انواع مختلفی دارد و تقریبا می توان گفت که در هر عروسی به گونه ای طراحی می شود چون سلایق افراد باهم متفاوت است. از انواع سفره عقد می توان به سنتی , مدرن , ساده و کلاسیک اشاره کرد که هر کدام از این سفره ها وسایل و طراحی های مخصوص به خود را دارند برای مثال برای سفره عقد سنتی می توانید از قلم کاری و ترمه استفاده نمایید یا برای طراحی سفره عقد کلاسیک از انواع تور های رنگی ,شمع آرایی , آینه کاری و پارچه دانتل کمک بگیرید

هزینه طراحی سفره عقد

همانگونه که طراحی سفره ی عقد متفاوت و متغیر است هزینه طراحی سفره عقد هم ثابت نیست و قیمتی برای آن تعیین نمی شود برای اینکه هزینه طراحی سفره ی عقد را به دست آوردی باید ابتدا نوع و وسایل لازم برای سفره یتان را تعیین نمایید. هزینه طراحی سفره عقد به موارد زیادی مانند انواع شیرینی یا میوه , نوع سفره عقد , بزرگی یا کوچک بودن آن , ساده یا تشریفاتی بودن سفره یا گل آرایی و شمع آرایی هایی که برای سفره ی عقد تان سفارش می دهید وابسته باشد هرچه این تدارکات کمتر باشد هزینه ی نهایی شما نیز کاهش می یابد و بر عکس.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223