اجاره سفره عقد

5/5 - (4 امتیاز)
شهریور 1399
اجاره سفره عقد

امروزه اکثر افراد برای برپایی سفره عقد خود، سفره عقد اجاره می کنند. اجاره سفره عقد امری طبیعی است چرا که توسط بسیاری از عروس و داماد ها انجام می شود. اجاره سفره عقد مزایای فراوانی دارد که مهم ترین آن ها عبارتند: برپایی یک سفره عقد زیبا و شیک، صرفه جویی در زمان و هزینه

اجاره سفره عقد موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود. چرا که بجای خرید وسایل سفره عقد با اجاره سفره عقد می تواند در هزینه ها صرفه جویی کرد. همه ما به خوبی می دانیم با هزینه های سرسام آور و ناپایدار امروزی خرید وسایل سفره عقد بسیار بیشتر از آن چه خواهد بود که ما برای اجاره سفره عقد پرداخت خواهیم کرد.

حال اگر زوجی قصد برپایی یک سفره عقد لاکچری در برگزاری مراسم عقد خود را داشته باشند مسلما هزینه های خرید وسایل سفره عقد بسیار بیشتر از آن چیزی خواهد بود که تصورش را می کنید. از طرفی دیگر با اجاره سفره عقد امکان برپایی سفره عقدی لوکس و شیک برای همه زوج های جوان وجود دارد.

قیمت اجاره سفره عقد

قیمت اجاره سفره عقد

قیمت اجاره سفره عقد به عوامل متعددی بستگی دارد که در زیر به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:
موسسه تشریفاتی که قصد اجاره سفره عقد از آن را دارید: بهتر است بدانید که قیمت اجاره سفره عقد در موسسات تشریفاتی مختلف متفاوت است. در نتیجه شما می توانید یک سفره عقد با ویژگی های یکسان را با قیمت های متفاوت از موسسات تشریفاتی عقد اجاره کنید به همین دلیل نیز زوج ها باید به دنبال یافتن موسسه تشریفاتی باشند که علاوه بر ارائه سفره های عقد متنوع، نسبت به دیگر موسسات تشریفاتی هزینه کم تری نیز دریافت کنند.
نوع سفره عقد: از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت اجاره سفره عقد، نوع سفره عقدی است که عروس و داماد انتخاب می کنند. معمولا برای سفره های لوکس و مجلل هزینه بیشتری دریافت می شود.

اجاره سفره عقد روستیکوسایل استفاده شده در سفره عقد: وسایلی که در سفره های عقد استفاده می شود با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال در سفره های عقد لاکچری از وسایل نقره و یا برنز استفاده می شود که همین امر نیز سبب افزایش قیمت اجاره سفره عقد می شود. البته زوج هایی هم که قصد دارند هزینه کم تری را برای اجاره سفره عقد بپردازند می توانند به سراغ اجاره سفره های عقد ساده اما شیک بروند.

هزینه اجاره سفره عقد

انواع سفره عقد

انواع سفره عقد عبارتند از:

  •  سفره عقد ساده
  •  سفره عقد لاکچری
  •  سفره عقد سنتی

نکته: برخی از موسسات تشریفاتی، خدمات برپایی سفره عقد در مکان های خاص مانند برپایی سفره عقد در ساحل را به عروس و داماد ها ارائه می دهند بنابراین اگر شما نیز قصد دارید در چنین مکان هایی سفره عقد خود را برپا کنید می توانید موسساتی را انتخاب کنید که برگزاری چنین مراسم هایی را پشتیبانی می کنند.

اجاره و اجرای سفره عقد در باغ ویلا شخصیبه عنوان مثال اگر شما قصد دارید مراسم عقد خود را در ساحل برگزار کنید می توانید سفره عقد دلخواه خود را از این موسسات اجاره کنید. همچنین علاوه بر اجاره سفره عقد می توانید برپایی سفره عقد و دیگر وظایف برپایی مراسم عقد را نیز بر عهده آن ها بگذارید.

تشریفات مجالس پل با ارائه خدمات طراحی سفره عقد و تشریفات عقد آماده برگزاری مراسم شما در مجلل ترین باغ ها و تالار ها است.

گالری تصاویر اجاره سفره عقد

  • اجاره و اجرای سفره عقد در باغ شخصی
  • اجاره سفره عقد چوبی و روستیک
  • اجرای سفره عقد در باغ
  • سفره عقد با دیزاین روستیک
  • اجاره سفره عقد با قیمت مناسب
  • سفره عقد روستیک در باغ

اجاره سفره عقد لاکچری

زوج های بسیاری خواهان برپایی سفره عقد لاکچری و مجلل هستند و از آن جایی که برپایی چنین سفره هایی نیازمند تخصص، تجربه و مهارت بسیاری است بنابراین این وظیفه مهم باید بر عهده افرادی قرار داده شود که در این کار تجربه و تخصص لازم را دارند.
به یاد داشته باشید که موسسات تشریفاتی بهترین گزینه برای سپردن وظایفی مانند برپایی سفره عقد لاکچری هستند چرا که این موسسات از افرادی مجرب و کارآزموده برای دیزاین سفره عقد لاکچری استفاده می کنند.

برخی از افراد ممکن است با خود بگویند که اجاره سفره عقد لاکچری چه ویژگی هایی دارد که آن را از سفره های عقد دیگر متمایز می کند به همین دلیل در ادامه به برخی از ویژگی های سفره عقد لاکچری اشاره خواهیم کرد:

  •  استفاده از وسایل گران قیمت و با ارزش در سفره عقد (وسیله هایی از جنس نقره و برنز)
  • استفاده از گل های گران قیمت در گل آرایی و دیزاین محیط
  •  برپایی سفره عقد در فضا های لاکچری و هماهنگ با سفره عقد

اجاره سفره عقد لاکچری

اجاره سفره عقد ساده

ممکن است برخی از افراد با شنیدن عبارت “سفره عقد ساده” احساس کنند که در برپایی چنین سفره هایی هیچگونه خلاقیتی به کار گرفته نشده است، در نتیجه اجاره سفره عقد ساده اصلا کار عاقلانه ای نخواهد بود. اما چنین افرادی بهتر است بدانند که موسسات تشریفاتی معتبر با ظرافت تمام به برپایی سفره های عقد ساده می پردازند و سفره های عقد ساده که توسط تیم حرفه ای دیزاین این موسسات برپا می شود در عین سادگی بسیار شیک و زیبا هستند.

اجاره سفره عقد ساده

سفره عقد سنتی

طرفداران سفره عقد سنتی نیز می توانند از خدمات اجاره سفره عقد موسسات تشریفاتی استفاده کنند. ویژگی سفره عقد سنتی عبارتند از:

  •  سادگی و جذابیت
  • استفاده از ظروف اصیل ایرانی
  •  استفاده از پارچه هایی مانند ترمه
  •  تزیین اجزای سفره با طرح های سنتی

اجاره سفره عقد سنتیدر این بخش از سایت پل با انواع سفره عقد آشنا شدید شما می توانید برای اجرای سفره عقد در باغ و یا منزل شخصی با ما تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223