اجاره سالن و تالار مختلط در تهران

5/5 - (1 امتیاز)
اردیبهشت 1402
اجاره سالن و تالار مختلط در تهران

برگزاری مراسم های بزرگ و خصوصی به صورت مختلط برای همه عروس و داماد ها هیجان خاصی را دارد. از این رو بسیاری از زوج ها امروزه به دنبال اجاره سالن اجتماعات، تالار ها و باغ عروسی مختلط هستند تا بتوانند یک مراسم عالی و بدون هیچ محدودیت و کم و کاستی را با تشریفات پل برگزار کنند. به علاوه برگزاری مراسم در سالن های مختلط انرژی بیشتری به مهمانان می دهد و شبی به یاد ماندنی برای همه رقم میزند.

اگر دقت کرده باشید بسیاری از مکان ها مراسم را به صورت جداگانه برگزار می کنند و فضا های کاملا جداگانه در اختیار مهمانان قرار داده می شود. اما اگر دوست دارید تا مراسمتان به شکل مختلط برگزار شود باید اقدام به اجاره سالن و تالار مختلط برای مهمانی نمایید.

در اجاره سالن و تالار مختلط در تهران باید به این نکته توجه کنید که سالن مناسب برای مراسم شما چه شرایط و فضایی را باید داشته باشد و این کاملا به انتخاب و سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. خدمات تشریفات پل مانند اجاره سالن و تالار مختلط است که این سالن ها از امکانات مناسب برای پذیرایی و برگزاری مراسم ها برخوردارند و این امکان را به شما می دهند که بدون داشتن کمترین دغدغه ای به راحتی در کنار مهمانانتان از برگزاری مهمانی لذت ببرید.

اجاره سالن مختلط

برگزاری مراسم در تالار و سالن مختلط با شعونات اسلامی

برخی از سالن‌ ها و تالار های مختلط در تهران، به منظور برگزاری مراسم با شعار اسلامی امکانات و خدماتی را فراهم می‌کنند. در این سالن ‌ها و تالار ها به منظور برگزاری مراسم با شعونات اسلامی مانند عروسی، عقد، نامزدی، ولیمه و … تلاش شده است تا با احترام به قوانین اسلامی کشور خدمات برگزاری مراسم ارائه شود.

برگزاری مراسم در تالار و سالن مختلط با شعونات اسلامیاین سالن‌ ها و تالار ها به طور معمول صفحاتی در وب ‌سایت ‌های خود دارند که در آن توضیح داده شده است که آیا خدماتی مانند : سفره عقد، پذیرایی، پذیرایی، چینش میز و صندلی و . . .  در این سالن ‌ها و تالار ها فراهم می ‌باشد یا خیر. لذا برای برگزاری مراسم با شعونات اسلامی در سالن ‌ها و تالار ها، بهتر است قبل از انتخاب و رزرو مکان، با مدیریت محل تماس گرفته و جزئیات را با آن ‌ها مشورت کنید.

  • گل آرایی سالن مختلط
  • خدمات پذیرایی و کترینگ در سالن و تالار مختلط
  • طراحی جایگاه در تالار مختلط
  • اجرای سفره عقد در سالن مختلط
  • گل آرایی روی میز
  • اجاره سالن مختلط

خدمات پذیرایی و کترینگ در سالن و تالار مختلط

هزینه اجاره سالن مختلط برای مهمانی می تواند با چند مورد مهم در ارتباط باشد مانند مکان انتخابی، ظرفیت سالن، میزان کیفیت، خدمات سالن، تعداد پرسنل، تعداد مهمانان و تنوعی که در ارائه غذا ها، میوه و شیرینی دارید.

خدمات پذیرایی و کترینگ در سالن و تالار مختلطبسیاری از سالن‌ ها و تالار های مختلط در تهران، خدمات پذیرایی و کترینگ را نیز برای مراسم‌ های مختلف ارائه می‌ دهند. خدمات پذیرایی و کترینگ در این مکان‌ ها معمولا شامل طراحی منو، غذا های ایرانی و فرنگی، نوشیدنی، سالاد و دسر می ‌باشد. در سالن و تالار مختلط خدمات پذیرایی و کترینگ توسط تیم ‌های متخصص و مجرب ارائه می ‌شود. این تیم‌ ها برای برگزاری مراسم با کیفیت بالا و ارائه خدمات بهتر برنامه ریزی های مناسبی را ارائه می دهند. در برخی از سالن‌ها و تالارها، خدمات کترینگ به صورت سلف سرویس و دیس پرس ارائه می شود.

سالن عقد مختلط

گل آرایی و خدمات دیگر در تالار و سالن مختلط

تشریفتن مجالس در تالار ها و سالن‌ های مختلط در تهران، خدمات دیگری را به جز خدمات پذیرایی و کترینگ نیز ارائه می‌ دهند، از جمله:

  • گل آرایی : بسیاری از سالن‌ها و تالارها دارای خدمات گل آرایی هستند که بهترین ترکیب رنگ و شکل را برای تزیین محل مراسم به کار می‌گیرند. این خدمات شامل طراحی و دیزاین میز ها، مراسم عروسی، گلدان ‌ها و آرایش کلی محل مراسم و . . . است.

گل آرایی و خدمات دیگر در تالار و سالن مختلط

  • خدمات صدا و نور : تالار ها و سالن‌های بزرگ تر معمولا دارای خدمات صدا و نور هستند که برای برگزاری مراسم‌ های بزرگ و پر شور استفاده می ‌شود. این خدمات شامل نصب سیستم‌ های صوتی و نور پردازی، شامل پرژکتور و افکت‌ های نوری است.
  • خدمات عکاسی و فیلم‌برداری : بسیاری از سالن‌ها و تالارها دارای خدمات عکاسی و فیلم‌برداری هستند که برای ثبت لحظات شاد و خاطره ‌انگیز مراسم، استفاده می ‌شود. این خدمات شامل عکس برداری و فیلم ‌برداری حرفه‌ ای، تدوین و ویرایش فیلم و تصاویر می ‌شود.
  • خدمات اجاره ماشین : بسیاری از تالار ها و سالن‌ ها خدمات اجاره ماشین‌های لوکس و عروسی را نیز ارائه می‌ دهند.
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223