اجاره تالار عروسی

اجاره تالار عروسی

اجاره تالار برای برگزاری مراسم عروسی مزایای متعددی برای میزبان و مهمانان دارد. پذیرایی در تالار به عهده پرسنل است و میزبان دغدغه کمتری در این خصوص خواهد داشت. همچنین تالارها فضای کافی برای پذیرایی از مهمانان را دارند و با کیفیت ترین خدمات را عرضه می کنند. این عوامل سبب شده بسیاری از خانواده مراسمات عقد، عروسی و… را در تالارها برگزار کنند. در این مقاله به بررسی نحوه اجاره تالار و نکات آن خواهیم پرداخت همچنین با بهترین تالار عروسی آشنا می شوید. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

اجاره تالار

برای اجاره تالار چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

از مهمترین نکات که قبل از اجاره تالار عروسی باید به آن توجه کنید گنجایش آن است. به خصوص اگر صرفه جویی در هزینه ها برای شما حائز اهمیت باشد. تالارهایی که وسعت بیشتری دارند معمولا هزینه بیشتری به ازای هر پرس در نظر می گیرند. علاوه بر آن هزینه ورودی به تالار با توجه به شیک بودن سالن ها و محوطه افزایش می یابد. ابتدا تعداد مهمانان را مشخص کنید و سپس تالار مناسب با تعداد مهمان را انتخاب نمایید. اگر تعداد مهمان های شما کم است می توانید از خدمات اجاره تالار کوچک استفاده کنید.

امروزه در هر شهر چندین تالار عروسی وجود دارد که خدمات رسانی انجام می دهند. تالارهایی که از سطح شهر دور هستند یا دسترسی به آن ها برای مهمانان شما دشوار است، انتخاب خوبی نیستند. بنابراین به این نکته توجه داشته باشید.

نکات اجاره تالاراز اطرافیان خود پرس و جو کنید و نظرات آن ها را در مورد خدمات و کیفیت تالارها جویا شوید. تجربه مستقیم افراد کمک زیادی برای انتخاب درست خواهد کرد.

یکی از اشتباهاتی که بعضی از عروس و دامادها انجام می دهند، انتخاب لوکیشن عکاسی در فاصله ای بسیار دورتر از تالار است. این کار ممکن است سبب دیر رسیدن شما به تالار شود. بنابراین لوکیشن های نزدیک تر را انتخاب کنید.

بیشتر تالارها مکانی را به عنوان پارکینگ در نظر می گیرند و خودرو مهمانان تا انتهای مراسم در مکانی امن قرار می گیرد. پیش از رزرو تالار از وجود پارکینگ و ظرفیت مناسب آن مطمئن شوید.

اگر تاریخ عروسی را در فصل بهار و تابستان مشخص کردید، برگزاری مهمانی در فضای باز ایده خوبی برای شما و مهمانان خواهد بود. تالارهای زیادی وجود دارند که سرویس دهی مهمان در فضای باز انجام می دهند. به این ترتیب می توانید یک روز خاطره انگیز و به یادماندنی برای خود و مهمانان به ثبت برسانید. همچنین اگر قصد برگزاری مراسم در باغ را دارید می توانید تصاویر و خدمات اجاره باغ عروسی را مشاهده کنید.

تصاویر زیر نمونه از از مراسم های برگزار شده در عمارت شهرک غرب می باشد. برای رزرو این عمارت و بازدید می توانید با ما تماس بگیرید.

  • جایگاه عروس و داماد شهرک غرب
  • تالار شهرک غرب
  • اجاره تالار شهرک غرب

تالارها چه خدمات و تشریفاتی ارائه می کنند؟

مهمترین بخش مراسم عروسی پذیرایی از مهمانان است که تماما به عهده پرسنل تالار قرار دارد. پخت غذای شام در آشپزخانه های صنعتی تالار انجام گرفته و غذای گرم و خوش طعم سرو می شود. بیشتر تالارها تنوع غذایی بالایی در منو دارند و انتخاب آن ها به عهده مشتریان است. از جمله غذاهایی که به عنوان شام یا ناهار عروسی در نظر گرفته می شوند:

  • زرشک پلو با مرغ
  • باقالی پلو با ماهیچه
  • کباب کوبیده و جوجه
  • فسنجان
  • ته چین مرغ
  • خورشت آلو
  • کوفته تبریزی و…

البته باید توجه داشت که تالارها دارای منوی اقتصادی و منو اختصاصی هستند. در منو اختصاصی غذاهای ویژه تری سرو می شود که شامل غذای دریایی، غذاهای غیر ایرانی و… است. پذیرایی و اجرای صفر تا صد مراسم به عهده تیم تشریفات مجالس عروسی است.

اجرای موسیقی به صورت زنده با اجرای دی جی انجام می گیرد. برای مراسم ورودی عروس و داماد گروه دف نواز اجرا را عهده دار می شوند.

  • تشریفات و شام تالار
  • خدمات شام عروسی
  • تشریفات اجاره تالار عروسی

بسیاری از تالارها ایده های شیک و زیبایی را برای دیزاین سالن و محوطه تالار اجرا می کنند. با این حال عروس و دامادها تمایل دارند جایگاه عروس داماد یا ورودی با گل های طبیعی تزئین شود. به این منظور تیم دیزاین، گل آرایی را مطابق سلیقه عروس و داماد اجرا می کند تا فضای منحصر به فرد و خاص ایجاد شود.

یکی از هیجان انگیزترین بخش های جشن عروسی مراسم آتش بازی، پرواز کبوتر و… است که مختص ورود عروس و داماد اجرا می شود. علاوه بر آن هماهنگی های لازم برای آتش بازی در رقص دو نفره عروس و داماد نیز انجام می گیرد.

اجاره تالار عقد

ویژگی های یک تالار خوب

مهمترین ویژگی که از همه تالارها انتظار می رود، تیم مدیریت دقیق و پرسنل وظیفه شناس و اخلاق مدار است. از آنجایی در مراسم عروسی تعداد مهمانان زیاد است، نحوه پذیرایی و کیفیت آن اهمیت زیادی دارد. برای مثال پرسنل باید نسبت به شارژ میوه و شیرینی دقت بالایی داشته باشند و پذیرایی را متناسب با تعداد مهمانان در هر میز انجام دهند.

تالارها باید تمهیداتی برای راحت تر بودن مهمانان داشته باشند. برای مثال سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب و تهویه اهمیت زیادی دارد. در غیر این صورت وقت گذراندن در تالار برای مهمانان کمی دشوار خواهد بود.

صندلی مبله و راحت، میزهای شیشه ای استاندارد، ظروف هتلی و یکدست و… از دیگر خصوصیات تالارهای پذیرایی مناسب است.

در تالارهای منظم و شیک معمولا پرسنل لباس های یکدست و تمیزی به تن دارند و تعداد آن ها برای پذیرایی از مهمانان مناسب است. همچنین نحوه برخورد و رفتار پرسنل بسیار خوب بوده و با خوش رویی از مهمانان پذیرایی می کنند.

ویژگی های یک تالار خوب

اجاره تالار عروسی تاج

باغ عمارت تاج یکی از زیباترین و محبوب ترین باغ های محدوده گرمدره است. این باغ تالار دارای پارکینگ اختصاصی است و ظرفیت 500 مهمان را دارد. طراحی منحصر بفرد این باغ به صورت تاج پادشاهی موجب شده است این باغ مورد پسند بسیاری از زوج های جوان واقع شود. در برگزاری مراسم عروسی چیزی که اهمیت دارد علاوه بر طراحی فضای باغ نوع پذیرایی از مهمان ها، نوع غذا، نحوه چیدمان میز و صندلی ها و گل آرائی و شمع آرائی است که موجب می شود.

  • اجاره تالار عروسی تاج
  • جایگاه عروس و داماد تالار تاج
  • سالن تالار تاج

اجاره تالار عروسی هانا

باغ هانا با ظرفیت حدود 600 نفر یکی دیگر از زیباترین باغ تالارهای عروسی است. و دارای اتاق عقد مجزا، فضای باغ، سالن و پارکینگ است. باغ تالار هانا به دلیل داشتن فضایی سرسبز کنار تالار این امکان را به مهمانان می دهد تا در دو فضای کاملا باز یا سربسته از مهمانی لذت ببرند.اعتماد کردن به باغ تالار هانا به معنای انجام کارها در کمترین زمانو با نظم و انظباطی خاص می باشد.

  • اجاره تالار عروسی هانا
  • باغ تالار هانا گرمدره
  • تالار عروسی هانا

اجاره باغ تالار زعفرانیه

باغ تالار زعفرانیه یکی از لوکس ترین باغ های داخل تهران است که از ظرفیت 100 نفر برخوردار است. اجاره این تالار عروسی برای مراسم با ظرفیت کم مناسب است. دمات پذیرایی و کترینگ عروسی تشریفات پل در باغ عمارت زعفرانیه خدمات بسیار مناسبی را برای مهمانان ارائه می دهد از مهم ترین خدمات پذیرایی و کترینگ باغ عمارت زعفرانیه می توان به تهیه انواع غذا های ایرانی و بین المللی و سرو انواع نوشیدنی های متنوع برای مهمانان، استفاده از ظروف زیبا و لوکس برای پذیرایی و چیدمان متنوع میز ها، استفاده از روکش های متنوع بسته به دیزاین محیط در چیدمان صندلی ها و تهیه کیک عروسی با دیزاین زیبا از بهترین قنادی و استفاده از پرسنل و مهمانداران مجرب خانم و آقا اشاره داشت.

  • اجاره باغ عمارت زعفرانیه
  • اجاره تالار زعفرانیه
  • باغ تالار زعفرانیه

اجاره باغ تالار لتیان

اگر به دنبال اجاره تالار عروسی در شرق تهران هستید، باغ تالار لتیان در محدوده جاجرود می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این باغ تالار علاوه بر سالن دارای روف گاردن شیکی است که برای برگزاری مراسم عقد مناسب است. این باغ تالار گنجایش حدود 200 نفر را دارید.دسترسی فوق العاده این باغ تالار از دیگر خدمات مهمی است که به مهمانان ارائه می شود. دسترسی راحت در برگزاری مراسمات مختلف بسیار ارزشمند است و در راحتی افراد مختلف تاثیرگذار است.

  • اجاره باغ تالار لتیان
  • باغ تالار لتیان
  • ورودی تالار لتیان

طراحی خاص و فوق العاده در چیدمان ظروف و اکسسوری ها موجود در این باغ تالارها از دیگر خدمات قابل ارائه در باغ تالار لتیان به شمار می رود و می تواند لحظاتی به یاد ماندنی در مراسمات را ثبت کند.
کادر حرفه ای و کاربلد مجموعه باغ تالار از مهم ترین خدماتی قابل ارائه ای است که می تواند در افزایش اعتبار و ارزش هر محلی تاثیرگذار باشد. این باغ تالار پرسنلی بسیار فهیم و متخصص دارد و به بهتر برگزاری مراسم شما کمک خواهد نمود. از دیگر خدمات ارائه شده در باغ تالار لتیان می توان به وارد زیر اشاره نمود:

در این بخش سعی کردیم به بررسی ویژگی های یک تالار خوب بپردازیم و با بهترین تالار های شهر تهران آشنا شویم. اگر شما نیز تجربه ای از برگزاری مراسم در تالار ها را دارید در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)
خرداد 1403
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223