نکات انتخاب سالن عقد و دفتر عقد شیک

5/5 - (2 امتیاز)
تیر 1400
نکات انتخاب سالن عقد و دفتر عقد شیک

همه زوج‌ها علاقه‌مندند که برای مراسم عقد و عروسی خود بهترین امکانات را داشته باشند. یکی از معیارهای زوج‌های جوان انتخاب سالن عقد و دفتر عقد شیک است. اما دفتر عقد شیک چه ویژگی‌هایی دارد؟ در این مقاله قصد داریم در مورد سالن عقد و دفتر عقد شیک صحبت کنیم.
برگزاری مراسم عقد در واقع اولین مراسم رسمی بین عروس و داماد است. از طرفی برخی از فامیل و آشنایان در این مراسم با عروس و داماد آشنا می‌شوند. عقد لحظه وصال تو عشق و پیوند قلب‌ها بین دو خانواده است. به همین دلیل است که مراسم عقد و برنامه‌ریزی‌های مرتبط با آن بسیار مورد اهمیت واقع می‌شوند. مهم‌ترین نکته در مراسم عقد، انتخاب سالن یا دفتر عقد است. باید در انتخاب آن‌چنان هوشیار بود که زیباترین مراسم را در آن رقم بزنید. در ادامه به موارد مهمی که باید در زمان انتخاب دفتر عقد توجه داشت، صحبت می‌کنیم.

دکوراسیون دفتر عقد

به محض وارد شدن به سالن عقد مطمئن اولین چیزی که مورد توجه مهمان قرار می گیرد جایگاه عروس و داماد است. از طرفی عکس ها چون به یاد ماندنی ترین خاطره از آن مراسم خواهند بود باید جایگاه عروس و داماد بسیار شیک دکور شده باشد.

قبل از انتخاب سالن عقد به جایگاه عروس و داماد بسیار توجه کنید که صندلی هایی که در آن قسمت قرار گرفته اند شیک و زیبا باشند. وسایل استفاده شده در دکور هماهنگ با ابزارهای دیگر باشد. هم چنین نوع پوشش کف و سقف باید مورد توجه قرار بگیرند. به طور مثال اگر توجه کرده باشید قطعا دریافته اید که سالن هایی که به صورت تیره تزئین شده اند حس خوبی به مخاطب القا نخواهند کرد.

امروزه سالن های عقد شیک و لوکسی خصوصا در شهر تهران احداث شده است که از دیزاین بسیار لوکسی برخوردارند ، سالن عقد فضای باز متنوعی هم آماده ارائه خدمات در زمینه برگزاری عقد هستند.

دکوراسیون دفتر عقد

سفره عقد

سفره عقد از جمله المان هایی است که باید بسیار موردتوجه قرار بگیرد. در چیدمان سفره عقد باید به جزئیات بسیار توجه شود. سفره، ظرف و ظروف و هم چنین ترکیب رنگ های آنها باهم بسیار مهم است.
بسیاری از سالن های عقد دست عروس و داماد را در انتخاب مدل سفره عقد باز می گذارند. به همین خاطر عروس و داماد می توانند مطابق با سلیقه خود سفره عقد را انتخاب کنند. در ضمن اگر برای برنامه ریزی مراسم عقد خود تشریفات مجالس حرفه ای پل را انتخاب کنید، متناسب با سلیقه شما سفره عقد را آماده می کند.

ظرفیت سالن عقد

قبل از انتخاب سالن عقد باید به ظرفیت آن توجه کرد. متناسب با تعداد مهمانان سالن عقد یا دفتر عقد را انتخاب کرد. بنابراین باید با خانواده همسر درمیان گذاشت تا تعداد مهمانان خود را به شما گزارش دهند. سالن های عقد ظرفیت های متفاوتی دارند و هر کدام مناسب حداقل ظرفیت هایی هستند. علاوه بر ظرفیت باید به مساحت آن توجه کرد.اگر قرار است مراسم رقص چاقو را در آنجا برگزار کنید پس به مساحت بیشتری نیاز دارید. از طرفی کوچک بودن فضا می تواند مهمانان را خسته و کسل کند. پس درانتخاب سالن عقد یا دفتر باید ظرفیت و مساحت آن طبق مهمانان و نوع مراسم توجه داشت.

اگر می خواهید که مراسم عقد شما به صورت جشن کوچکی همراه با عقد رسمی و محضری باشد، بهترین انتخاب برای شما اجاره باغ عقد است.

ظرفیت سالن عقد

نکات مختلف زیادی هستند که در زمان انتخاب سالن یا دفتر عقد باید به آن توجه کرد. از آنجایی که این مراسم برای همه عروس و داماد ها و حتی خانواده آنها بسیار مهم است ترجیح می دهند بهترین مکان ها مطابق با الویت و سلیقه خود را انتخاب کنند. زیرا این مراسم تنها یک بار در زندگی هر کس اتفاق می افتد. بنابراین لازم است تا به بهترین صورت ممکن رخ دهد.

برای مطمئن بودن از انتخاب بهترین خدمات تیم تشریفات عقد حرفه ای می‌تواند به شما کمک بسیاری کند. در صورت داشتن هرگونه سؤال می توانید با تشریفات پل در تماس باشید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223