مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ عقد

5/5 - (1 امتیاز)
خرداد 1400
مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ عقد

حداقل یک‌بار برای همه عروس و دامادها پیش‌آمده است که برای برگزاری مراسم عقد خود تردید داشته باشند که در چه مکانی برگزار کنند. البته انتخاب این موارد به میزان هزینه و تعداد مهمانان بستگی دارد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که شک دارید مراسم خود را در چه مکانی برگزار کنید حتماً ادامه این مقاله را مطالعه کنید. در ادامه درباره مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ عقد صحبت می‌کنیم.

مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ عقد

بزرگ و وسیع بودن باغ نسبت به مکان‌های دیگر

یکی از مهم‌ترین دلایل برگزاری مراسم عقد یا نامزدی در باغ، داشتن مساحت بیشتر است. بزرگ و وسیع بودن در رفت‌وآمد مهمانان مشکلی ایجاد نمی‌کند. از طرفی فضای بزرگ‌تری برای انجام مراسم‌های رقص چاقو و … خواهید داشت. در برگزاری مراسم عقد یا نامزدی در باغ، مهمانان از راحتی بیشتری برخوردار هستند زیرا در هر قسمتی که بخواهند می‌نشینند بنابراین هیچ‌کس معذب نخواهد بود. البته باید دقت کنید که تعداد مهمان ها با وسعت باغ متناسب باشد. اگر تعداد مهمان های شما کم است باغ کوچک برای نامزدی را انتهاب کنید.

  • سهولت پذیرایی در باغ
    دیگر مزیت مهمی که در انتخاب مکان عقد یا نامزدی وجود دارد سهولت پذیرایی است. هرچند که مکان بزرگ‌تری در اختیار باشد میزهای بیشتری خواهد بود؛ بنابراین خدمه‌ها می‌توانند راحت‌تر پذیرایی از مهمانان را انجام دهند.
  • دیزاین باغ
    این مورد می‌توان گفت که تقریباً به سلیقه‌های عروس و داماد بستگی دارد. در باغ به دلیل فضای زیبایی که وجود دارد معمولاً از تزیینات کمتری برخوردار است. البته برخی از عروس و دامادهایی هستند که از تیم تشریفاتی خود می‌خواند که باغ را تزئین کند. اما به دلیل وجود فضای سبز و گل و درختان معمولاً نیاز به دیزاین ندارد.
    برگزاری مراسم عقد یا نامزدی در باغ از حس و حال بیشتری برخوردار است. مخصوصاً اگر در فصل‌های خوش‌آب‌وهوای سال انجام گیرد. اگر توجه کرده باشید خودتان هم در مراسم‌هایی که در باغ برگزار می‌شود حس و حال بهتری دارید. زیرا فضای اطراف به شما حس مثبتی را منتقل می‌کنند.

دیزاین عقد و نامزدی در باغ عقد

اگر قصد برگزاری مراسم عقد و عروسی خود را در فضایی لوکس و بکر دارید می توانید از سالن عقد جمشیدیه دیدن کنید.

  • محل پارک خودرو
    بیشترین دغدغه‌ای که مهمانان در هنگام رفتن به مهمانی دارند مرتبط با جای پارک است. خوشبختانه فضای بزرگی که باغ‌های عقد دارند فضای زیادی برای پارک خودرو هست. اگر توجه کرده باشید مراسم‌هایی که در تالار برگزار می‌شود جای پارک خودرو محدود است زیرا به این دلیل است که تالارها در داخل شهر هستند. اما به دلیل اینکه باغ‌های مراسم عقد در بیرون از شهر وجود دارد جای پارک بیشتری خواهند داشت.
  • رسیدگی به مهمانان در باغ

باغ‌ها به دلیل وسعت بیشتری که دارند عروس و داماد راحت تر می توانند به مهمانان خود توجه کنند. زیرا فضای بسته و کوچک از رفت و آمد آنها جلوگیری نمی کند. از طرفی دید بهتری برای دیدن عروس و داماد از سمت مهمانان وجود دارد.

کیک نامزدی در باغ عقد

نکته دیگری هم که برای بسیاری از افراد مهم است این است که در باغ ها تزئینات کمتر از تالارها انجام میگرد. این مورد باعث می شود که هزینه آنها در خدمات مرتبط به دیزاین کمتر شود.
همان طور که مشاهده کردید سعی کردیم در این مقاله به طور کلی به مزیت و فواید برگزاری مراسم عقد در باغ پرداختیم. البته ناگفته نماند که برگزاری مراسم در باغ به مواردی از جمله هزینه و فصل برگزاری مراسم بستگی دارد. اما به جز این دو مورد می تواند بهترین گزینه برای برگزرای مراسم باشد.
در ضمن اگر تصمیم دارید برنامه ریزی مراسم خود را به یک تیم تشریفات مجالس حرفه ای بسپارید توصیه می کنیم تشریفات پل را انتخاب کنید. زیرا متناسب با هزینه و سلیقه شما بهترین خدمات رسانی را خواهند داشت. همچنین می توانید متناسب با هزینه ای که دارید المان های مراسم خود را انتخاب کنید. در صورت احتیاج به مشاوره و اطلاعات بیشتر با مشاوران تیم در تماس باشید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223