لیست تشریفات عروسی

5/5 - (3 امتیاز)
دی 1399
لیست تشریفات عروسی

لیست تشریفات عروسی لوکس

در این مقاله لیست تشریفات عروسی که به صورت تخصصی مشغول ارائه خدمت در زمینه برگزاری مراسم ازدواج و عروسی و به طور کلی تشریفات مجالس هستند را مورد بررسی قرار می دهیم و شما می توانید با بررسی هر کدام بهترین تشریفات عروسی را انتخاب کنید.

لیست تشریفات عروسی به شرح زیر است:

  • تشریفات لوکس دانیال

تشریفات دانیال همانطور که از نامش پیداست به عنوان یکی از تشریفات مجالس لوکس و کامل در زمینه ارائه خدمات مراسم هایی مانند نامزدی، عقد و عروسی به شمار می رود البته لازم به ذکر است که تشریفات تشریفات لوکس دانیال توانایی بر عهده گرفتن وظایف برگزار مراسم های رسمی مانند سمینار ها را نیز دارد. این مجموعه حرفه ای برای ارائه تمامی خدمات خود، پرسنل آموزش دیده و حرفه ای را به کار گرفته است. از دیگر ویژگی های تشریفات لوکس دانیال می توان به در اختیار داشتن انواع تالار ها، باغ ها، باغ عمارت ها و… در ظرفیت های مختلف و در محدوده شهری و همچنین خارج از شهر اشاره کرد.

تشریفات لوکس دانیال

  • تشریفات مجالس پل

تشریفات مجالس پل با بیش از ۲۰ سال تجربه در برگزاری مجالس و با کادری مجرب و به مدیریت آقای سام مفتخر به برگزاری هرچه با شکوهتر مجالس شماست. این تشریفات با برگزاری مراسم عقد و عروسی یکی از لوکس ترین ارائه دهندگان خدمات تشریفات مجالس است. که با اجرای هرچه با شکوه تر مراسم آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

لیست بهترین تشریفات عروسی پل

 

  • تشریفات مجالس یلان

تشریفات مجالس یلان  با احداث باغ اختصاصی خود در منطقه گرمدره کار خود را از سال 1383 آغاز کرده است.باغ عروسی تشریفات یلان در یکی از بهترین مناطق گرمدره واقع شده است و با ظرفیت ۶۰۰-۴۰۰ نفر و با سالن های لوکس آماده ارائه خدمات عقد و عروسی است.

تشریفات مجالس یلان

تشریفات عروسی و مجالس رسام یکی از تشریفات لوکس تهران است که به صورت تخصصی در زمینه تشریفات لوکس عروسی و عقد فعالیت می کند. این تشریفات دارای باغ های اختصاصی و دیزاین اختصاصی است و سبک گل آرائی مخصوص به خود را دارد.

  • تشریفات مجالس آریا

تشریفات مجالس آریا به عنوان طراح و برگزار کننده مراسم های مجلل و باشکوه در کشور شناخته می شود. این موسسه تشریفاتی با بیش از 40 مورد باغ، تالار، سالن اجتماعات و… طرف قرار داد است؛ تمامی سالن ها، باغ ها و… دارای آتلیه و آرایشگاه اختصاصی هستند علاوه بر این وظیفه ارائه تمامی خدمات نیز بر عهده تیم های حرفه ای و باتجربه خواهد بود. تمامی این ویژگی های منحصر به فرد  سبب محبوبیت موسسه تشریفات مجالس آریا شده است.

  • تشریفات مجالس مشیری

تشریفات مجالس کوروش با سابقه بیش از 15 سال فعالیت جزو موسسات تشریفاتی شناخته شده در زمینه برگزاری مراسم هایی مانند عروسی، عقد، نامزدی، تولد و… است. یکی از مهم ترین ویژگی های تشریفات مجالس کوروش برگزاری مراسم در تمام باغ های مجوز دار است. این موسسه تشریفاتی علاوه بر ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای توسط مجرب ترین پرسنل، دارای باغ اختصاصی، آتلیه اختصاصی و آشپزخانه اختصاصی نیز است.

  • تشریفات عالیجنابان

تشریفات عالیجنابان نیز از جمله موسسات تشریفاتی شناخته شده است که به خدمات تخصصی و حرفه ای در زمینه برگزاری مراسم هایی از جمله مراسم عروسی، تشریفات عقد و نامزدی می پردازد. تشریفات عالیجنابان گزینه مناسبی برای افرادی است که قصد برگزاری مراسم های لاکچری و لوکس را دارند؛ خدمات vip و ویژه این موسسه تشریفاتی نیز بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم می افزاید. از خدمات پرطرفدار تشریفات عالیجنابان می توان به اجاره خودرو های لوکس اشاره کرد.

  • تشریفات لاکچری احمد اسدی

نام تشریفات لاکچری احمد اسدی خود معرف تمامی فعالیت ها، خدمات و امکاناتی است که در این موسسه تشریفاتی در اختیار شما قرار می گیرد در نتیجه اگر خواهان برگزاری یک مراسم منحصر به فرد، باشکوه و لاکچری هستید نباید از مراجعه تشریفات لاکچری احمد اسدی غافل شوید.

خدمات بهترین تشریفات عروسی

با کسب اطلاعات درباره خدمات بهترین تشریفات عروسی می توانید در مدت زمان کم تری بهترین موسسات تشریفات عروسی را شناسایی کرده و برای سپردن وظایف برگزاری مهم ترین مراسم زندگی خود به آن ها مراجعه کنید.

خدمات بهترین تشریفات عروسی عبارتند از:

  • معرفی باغ، تالار و…: بهترین تشریفات عروسی، بهترین مکان ها را نیز برای برگزاری مراسم های عروسی به زوج ها معرفی می کنند.
  • گل آرایی و دیزاین: ارائه خدمات گل آرایی و دیزاین در بهترین تشریفات عروسی بر عهده تیم های مجرب و حرفه ای دیزاین و گل آرایی خواهد بود.

برخی دیگر از خدمات حرفه ای و تخصصی  که توسط بهترین موسسات تشریفات عروسی ارائه می شود عبارتند از:

  • کترینگ غذا و پذیرایی
  • موسیقی
  • اجاره ماشین و تزیین آن
  • آتلیه اختصاصی
  • آرایشگاه اختصاصی
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223