عقد تشریفاتی نیاوران

باغ سالن عقد نیاوران با درنظر گرفتن فضای شیک با باغ زیبا و سالن مجهز آماده برگزاری مراسم عقد شما به صورت عقد رسمی محضری و عقد آریایی است. در ادامه با خدمات مجموعه عقد تشریفاتی نیاوران بیشتر آشنا می شوید. باغ سالن نیاوران این امکان را برای عقد تشریفاتی فراهم کرده است تا زوج های جوان بتوانند از باغ عقد زیبا استفاده کنند و در کنار آن فضایی برای پذیرایی در سالن داشته باشند.

عقد تشریفاتی در باغ نیاورانامروزه برخلاف گذشته مراسم عقد با تشریفات بیشتری برگزار می شود. با افزایش تعداد تالارها خانواده ها تمایل بیشتری به برگزاری مراسم عقد در محیط دوستانه و مجلل تالار پذیرایی دارند. بعد از مراسم خواستگاری، جاری کردن خطبه عقد بین عروس و داماد به عنوان یکی از مهمترین رسومات به حساب می آید که نیازمند هماهنگی ها و اقدامات خاصی است. تعداد مهمانان عقد کمتر از جشن عروسی است بنابراین بهتر است جشن عقد را در سالن اجتماعاتی که به این منظور خدمت رسانی می کنند برگزار کنید. در این مقاله به بررسی خدمات عقد تشریفاتی در نیاوران می پردازیم. تا انتها همراه ما باشید.

عقد تشریفاتی نیاوران

عقد تشریفاتی نیاوران با عقد رسمی

برای جاری کردن خطبه عقد به صورت قانونی و شرعی نیاز به حضور عاقد در محل می باشد. عمدتا هماهنگی های لازم در این خصوص توسط مدیریت تشریفات مجالس انجام می گیرد. از مواردی که عده ای نسبت به آن معترض بودند حضور چند عروس و داماد در دفاتر رسمی ازدواج بود. این عامل سبب شد نسبت به انتخاب تالار و برگزاری جشن عقد به صورت خصوصی مصمم تر شوند.در ادامه می توانید تصاویری از مراسم های برگزار شده عقد تشریفاتی نیاوران را مشاهده کنید. کلیه خدمات و تشریفات مجالس از جمله چیدمان میز ها، گل آرایی و …. توسط تیم تشریفات مجالس پل انجام شده است.

  • عقد تشریفاتی نیاوران
  • پذیرایی عقد تشریفاتی نیاوران
  • عقد لوکس و تشریفاتی نیاوران
  • سالن عقد تشریفاتی نیاوران

از مزایای برگزاری جشن عقد در سالن یا باغ، آرامش و تمرکز بیشتر میزبان است. چرا که تمامی عوامل به صورت دقیق و منظم برنامه ریزی می شوند تا جشن به بهترین شکل به پایان برسد. عقد تشریفاتی نیازمند طراحی و چیدمان ویژه است. بسیاری از تالارها نیاوران بهترین متریال را برای دکوراسیون فضا به کار برده اند که مورد پسند بسیاری از عروس و دامادها قرار بگیرد.

در صورتی که عروس و داماد درخواست بادکنک آرایی و گل آرایی داشته باشند، برای جایگاه عروس و داماد یا ورودی آن ها انجام می گیرد.

عقد تشریفاتی نیاوران با عقد رسمی

عقد تشریفاتی نیاوران با عقد آریایی

عده ای از عروس و دامادها دوست دارند در روز ازدواج عقد آرایی را نیز جاری کنند. همانطور که میدانید عقد آرایی به تنهایی رسمیت ندارد و تنها می توان پس از جاری کردن خطبه عقد رسمی آن را اجرا نمود. عقد آرایی دارای چندین جمله به زبان فارسی است که در آن عروس و داماد سوگند یاد می کنند تا در کنار هم زندگی جاودانه و پر مهر و محبتی را بگذرانند. عقد آریایی با حضور فردی به عنوان پیمان بان جاری می شود تا متن را برای عروس و داماد بخواند و از آن ها سوگند بگیرد.

عقد تشریفاتی نیاوران با عقد آریایی

پیانو و دف در عقد تشریفاتی

به درخواست عروس و داماد می توان مراسم عقد را با پیانو یا دف نوازی همراه کرد. اجرای موسیقی زنده در سالن پیوند عروس و داماد را در ذهن مهمانان به یادماندنی تر خواهد کرد. همچنین امکان اجرا موسیقی درخواستی متناسب با سلیقه مهمانان نیز وجود دارد.

انواع سفره عقد در سالن عقد نیاوران

چینش سفره عقد از ملزومات تشریفات عقد به حساب می آید. در سفره عقد از ظروف و وسایل لوکس و باکیفیت استفاده می شود و معمولا تم سفید، نباتی، نقره ای، طلایی و… دارد. در ادامه چند نمونه از سفره عقد را معرفی می کنیم:

  •     سفره عقد با نورپردازی
  •     سفره عقد با گل آرایی
  •     سفره عقد با شمع های متنوع و متعدد
  •     سفره عقد شناور روی آب
  •     سفره عقد آینه ای

سفره عقد در سالن عقد نیاوران

پذیرایی در سالن عقد تشریفاتی نیاوران

پذیرایی روز عقد معمولا با میوه و شیرینی انجام می شود. اما عده ای از عروس و دامادها دوست دارند پذیرایی ویژه تری برای مهمانان انجام بگیرد. سرو فینگر فود به همراه کیک و نوشیدنی از اولین انتخاب های عروس و دامادها است. با این حساب می توان پذیرایی شام و ناهار را با چلو مرغ، چلو گوشت، چلوکباب و… انجام داد. توصیه ما این است که برای جشن عقد تنوع غذایی کمتری به کار ببرید و پذیرایی اصلی را به جشن عروسی موکول کنید تا در هزینه ها صرفه جویی شود.

پذیرایی در سالن عقد تشریفاتی نیاوراندراین بخش سعی کردیم به ویژگی های باغ سالن عقد نیاوران بپردازیم. اگر سوالی در خصوص هزینه پکیج عقد تشریفاتی نیاوران دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)
خرداد 1403
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223