تزئین تولد در فضای باز

5/5 - (3 امتیاز)
مرداد 1400
تزئین تولد در فضای باز

تزئین تولد در فضای باز چگونه انجام شود؟

کسانی که تمایل دارند جشن تولد خود یا عزیزان شان را در فضای باز برگزار کنند شاید با چالش چگونگی تزئین تولد در فضای باز و با عدم ایده برای تزیین و دیزاین محل برگزاری تولد مواجه شوند. اگر شما جزو آن دسته از اشخاص هستید که چنین برنامه ای را در نظر گرفته اید اما ایده ای برای آن در ذهن ندارید نگران نباشید ما امروز با عنوان ایده های بسیار خلاقانه و زیبا با شما همراه هستیم.

برای تزیین تولد در فضای باز ابتدا باید تم تولد را تعیین کنید و سپس با توجه به آن به باقی موارد لازم برای تزیین بپردازید.

حال باید گفت تم تولد چیست؟ در واقع تم تولد همان زمینه تزیینات محل برگزاری تولد مانند بادکنک آرایی، گل آرایی و لوازم پذیرایی می باشد که در ادامه به توضیح آن ها برای تزئین تولد در فضای باز می پردازیم.

دیزاین و تزئین تولد در فضای باز

برای تزئین تولد در فضای باز و انتخاب تم آن می توانید از علاقه تان به رنگ ها و ترکیب آن ها با هم و همچنین تلفیق آن با طبیعت الهام بگیرید. مثلا تم سیاه و سفید، زرد، طلایی، آبی و صورتی، سفید و طلایی، تم نقره ای و یا مثلا اگر صاحب جشن تولد کودک و یا نوجوان است می توانید از شخصیت های کارتونی و انیمیشنی و تخیلی ایده بگیرید و به صورت خلاقانه در تزئین تولد در فضای باز از آن ها بهره ببرید. همچنین برای جشن تولد بزرگسالان و یا والدین می توانید از تم هایی که نماد و نشان جایگاه و شغل آن ها است بهره بگیرید مثلا برای پدر از تم سبیل می توان استفاده کرد.

فقط کافی است برای تزئین تولد در فضای باز کمی خلاقیت و ذوق هنری خود را چاشنی کار کنید تا یک روز به یاد ماندنی و لذت بخش را برای خود و مهمانان تان رقم بزنید.

بعد از انتخاب تم به کار اصلی تزئین تولد در فضای باز می رسیم که بر اساس تم ایده گرفته و اجرا و طراحی می شود.

عمدتا وقتی صحبت از تزئین تولد می شود ذهن به سمت بادکنک آرایی و گل آرایی سوق داده می شود چون این دو از رایج ترین کارهای تزیین تولد است حال که موضوع بحث نیز تزئین تولد در فضای باز است این دو ایده یعنی بادکنک آرایی و گل آرایی یکی از بهترین ایده ها برای برگزاری جشن تولد در باغ تولد است و  وقتی همراه با کمی خلاقیت در فضای باز و سر سبزی انجام شود زیبایی و جذابیت آن دو چندان می شود. اکنون برای بهره بردن بیشتر و بهتر از ایده گل آرایی و بادکنک آرایی به کمی به توضیح آن ها بپردازیم.

گل آرایی برای تزئین تولد در فضای باز

شاید به ندرت شاهد عدم حضور گل ها در محفل هایی باشید که به سبب شادی و شور برگزار می شوند در جشن های تولد که سال روز زاده شدن و موجودیت یک انسان را جشن می گیرند حضور گل های زیبا جای خود را دارند چرا که گل ها مظهر زیبایی و آراستگی و لطافت و رایحه های مطبوع هستند و از قدیم حضورشان در مراسم‌های شادی به وضوح لمس شده و جایگاه ویژه ای داشته اند.

گل آرایی برای تزئین تولد در فضای باز

در تزئین تولد در فضای باز نیز گل آرایی به عنوان یک ایده جذاب و زیبا یک بخش مهم از زیبایی محیط تولد را بر عهده دارد. باید توجه داشت که گل آرایی تولد در فضای آزاد از عواملی مانند تم غالب تولد، رنگ هایی که در محیط و در تم به کار میگیرند، دکوراسیون و چیدمان محیط و … تاثیر می پذیرد. حتی می توان از گل های مخصوص ماه تولد و فصل نیز الهام گرفت و در تزئین تولد در فضای باز از آن ها استفاده کرد.

گل آرایی تولد در فضای باز شامل:

  • گل آرایی میز کیک تولد
  • گل آرایی کیک تولد
  • گل آرایی میز مهمانان
  • گل آرایی میز دسر و نوشیدنی
  • گل آرایی آرک تولد
  • گل آرایی محیط تولد
  • گل آرایی استند حروف
  • گل آرایی استند اعداد

بادکنک آرایی تولد در فضای باز

بادکنک ها در طرح ها و رنگ های مختلف در بازارموجود هستند که برای بادکنک آرایی تولد یک ایده زیبا و جالب است که با توجه به تم غالب تولد و سن صاحب تولد می توان از انواع بادکنک های ساده و هلیومی با طرح های مختلف، طرح دار، عروسکی، پولکی، فانتزی و… در بادکنک آرایی و تزئین تولد در فضای باز می توان از آن ها استفاده کرد.

بادکنک آرایی تولد در فضای باز

در این میان بعد از پیشنهاد و توضیح تمام این ایده ها شاید کسانی باشند که به دلیل مشغله زیاد و یا نداشتن خلاقیت و ایده های جالب احتیاج برای تزئین تولد در فضای باز احتیاج به کمک داشته باشند اینجا است که می گویند کار را باید به کار دان سپرد!

کافی است کار خود را به دست تیم هنرمندان مجرب و حرفه ای تشریفات تولد پل بسپارید. آن ها با توجه به سلیقه و بودجه شما ایده های خلاقانه و جذاب را در تزئین تولد در فضای  باز را به بهترین شکل ممکن اجرا می کنند و یک جشن تولد شیک و منحصر به فرد را برای شما تدارک می بینند.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223