اجاره فضای باز برای تولد

3.3/5 - (6 امتیاز)
آذر 1400
اجاره فضای باز برای تولد

شادی و مفرح بخش بودن جشن تولد می تواند بر روی هر فردی در هر مکانی تاثیرگذار باشد. اما زمانی که این مراسم در فضای باز برگزار می شود تاثیری دو چندان بر مهمانان و صاحب مجلس خواهد داشت. زمانی که جشن تولد عزیزان خود را در فضای باز برگزار می نمایید علاوه بر مفرح بودن خود مجلس، دیزاین زیبا و فضای باز نیز بر شادی شما خواهد افزود.

امروزه اجاره فضای باز یا روف گاردن برای تولد بسیار رواج پیدا کرده است و بسیاری از خانواه ها ترجیح می دهند مراسمات خود را در این گونه مکان ها برپا کنند و جشنی به یاد ماندنی داشته باشند. اجاره فضای باز یا روف گاردن برای تولد می تواند گزینه ای فوق العاده ای باشد.

 شما می توانید مراسم تولد خود را لوکیشن های خاص فضای باز تشریفات پل برگزار کنید. فضای باز تولد شامل روف گاردن تهران و باغ تولد در تهران و اطراف تهران است.

فضای باز تولد

اهمیت برگزاری تولد در فضای باز

برگزاری تولد در فضای باز اهمیت بالایی دارد این مکان به دلیل ویژگی های خاصی که دارد می تواند جشن تولد شما را رویایی سازد. ویژگی های از قبیل :

دیزاین محیط : از مهم ترین مسائلی که در هر جشن تولد توجه به آن حائز اهمیت است، دیزاین محیط است. دیزاین و دکوراسیون فضا در برگزاری هر چه بهتر تولد نقش بسیار بالایی را ایفا می کند. اگر به دنبال جشن تولد خاطره انگیز و بسیار رویایی و شیک هستید فضای بازی را انتخاب نمایید که دارای دکوراسیون لوکس و زیبا باشد.

بودجه: یکی دیگر از مهم ترین آیتم های موثر در برگزاری مراسم تولد در فضای باز برای تولد، بحث بودجه است. در زمان انتخاب فضای باز و نوع دکوراسیون آن حتما بودجه و توان مالی خود را نیز در نظز بگیرید.

خدمات لوکس: اهمیت برگزاری تولد در فضای باز زمانی بیشتر می شود که روف گاردن یا باغ تولدی را انتخاب نمایید که خدمات لوکس و تشریفات عالی را ارائه می دهند.

امکان دیزاین خاص و اختصاصی: مدیریت این مکان ها این امکان را به صاحبان مجالس می دهند که با توجه به سلیقه و نظر خود دیزاین خاص و اختصاصی را طراحی و اجرا نمایند.

شرایط خوب برای بازی کودکان: اکثر لوکیشن های تولد فضایی را برای بازی و تفریح بچه ها در نظر می گیرند تا والدین آنها با آسودگی از مراسم تولد لذت ببرند.

لوکیشن جذاب فیلم برداری و عکاسی: داشتن فضاهای جذاب و خاص برای ثبت خاطرات مهمانان و مدعوین یکی دیگر از موارد اهمیت برگزاری تولد در فضای باز به شمار می رود.

تم تولد در فضای باز

تم تولد در فضای باز را باید به گونه ای انتخاب نمایید که متناسب با فضا و طراحی های انجام شده در آنجا باشد. معمولا اکثر فضاهای باز این امکان را برای مشتریان خود فراهم می کنند که تم تولد و تزیین فضای باز برای تولد را خود انجام دهند. همچنین فصل برگزاری مراسم تولد نیز می تواند در انتخاب تم تولد در فضای باز تاثیرگذار باشد.

تم تولد در فضای باز

خدمات برگزاری تولد در فضای باز

برای صرفه جویی در زمان، هزینه و برگزاری هر چه بهتر مراسم و خدمات فوق العاده بهتر است خدمات برگزاری مراسم تولد در فضای باز را به خدمات تشریفات بسپارید. به عبارت دیگر موسسه های تشریفاتی می توانند کمک شایانی به برگزاری هر چه بهتر مراسمات داشته باشند.

خدمات برگزاری تولد در فضای باز

از جمله خدمات تشریفات که در مراسمات تولد در روف گاردن یا فضای باز ارائه می دهند می توان به :

  • خدمات پذیرایی شامل دسر و غذا و نوشیدنی های متنوع
  • دیزاین محیط و ثبت خاطره ای به یاد ماندنی
  • پذیرایی توسط پرسنل حرفه ای و خوش اخلاق
  • بادکنک آرایی و گل آراییی در محیط و جایگاه
  • طراحی و اجرای موزیک
  • پارکینگ اختصاصی و دسترسی آسان

 

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223