سفره عقد لاکچری

5/5 - (1 امتیاز)
تیر 1399
سفره عقد لاکچری

در عصر حاضر چیدن سفره عقد لاکچری و همچنین برگزاری یک مراسم عقد لاکچری یکی از آرزو های مشترک همه زوج ها است چرا که مراسم عقد یکی از مهم ترین اتفاقات زندگی هر فرد است به همین دلیل نیز زوج ها علی الخصوص عروس ها تمام تلاش خود را برای داشتن یک سفره عقد لاکچری به کار می گیرند.

سفره عقد لاکچری تاثیر بسزایی در برگزاری یک مراسم عقد با شکوه دارد زیرا یک سفره عقد لاکچری مکمل فضای لاکچری برگزاری مراسم عقد است.

خدمات مجالس پل با ارائه خدمات اجاره سفره عقد لاکچری آماده ارائه خدمات تشریفات عقد به شما عزیزان است.

اجاره سفره عقد لاکچری

سفره عقد ریشه ای دیرینه در تاریخ و فرهنگ ما ایرانیان دارد به همین دلیل هیچگاه نمی توان از اهمیت آن چشم پوشی کرد. در زمان های قدیم نیز هر خانواده با توجه به فرهنگ، بودجه، سلیقه و… خود به تزیین سفره عقد می پرداختن اما با گذشت زمان چیدمان سفره عقد نیز از حالت ساده و ابتدایی خود خارج شد و تزیین ها و چیدمان های حرفه ای و لاکچری جایگزین سفره های عقد ساده و قدیمی شدند.

معمولا چیدن یک سفره عقد لاکچری به بودجه زیادی نیاز دارد از طرفی دیگر نیز چیدن سفره عقد لاکچری دشواری های زیادی هم دارد چرا که تزیین سفره عقد لاکچری به همین سادگی ها نیست و نیازمند مهارت و تجربه است اما خبر خوب این است که جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد چرا که موسسات تشریفاتی به خوبی این مشکل را حل کرده اند و زوج هایی که می خواهند در مراسم عقد خود یک سفره عقد لاکچری داشته باشند می توانند به موسسات تشریفاتی مراجعه کنند و برای روز عقد خود یک سفره عقد لاکچری اجاره کنند.

ویژگی سفره عقد لاکچری

برای داشتن یک سفره عقد لاکچری باید با ویژگی سفره عقد لاکچری آشنا باشید زیرا اگر فرد بداند سفره عقد لاکچری چه ویژگی هایی دارد می تواند در انتخاب مکان و اجزای سفره عقد نیز دقت و سلیقه بیشتری به خرج دهد. در ادامه به معرفی ویژگی سفره عقد لاکچری می پردازیم:

  • فضا و وسعت محل برپایی سفره عقد: همانطور که اشاره شد سفره عقد لاکچری نیازمند یک فضای مناسب است چرا که محل برپایی سفره عقد و سفره عقد هر دو مکمل یکدیگر هستند و زمانی که هر کدام از این دو با یکدیگر همخوانی نداشته باشند تمام تلاش شما بیهوده خواهد بود.

مثلا اگر شما یک سفره عقد لوکس و زیبا را در یک فضای نامناسب و کوچک برپا کنید هیچ گاه سفره عقد لاکچری که تدارک دیده اید به چشم نخواهد آمد اما در مقابل حتی اگر یک سفره عقد ساده را در فضایی استاندارد و مناسب با تعداد مهمان هایتان برپا کنید بسیار شیک به نظر می رسد در نتیجه همواره به این نکته توجه داشته باشید که زمانی می توانید یک سفره عقد لاکچری داشته باشید که آن را در فضایی مناسب برپا کنید زیرا فضای کافی لازمه برپایی عقد لاکچری است.

  • ظروف و وسایل گران قیمت: استفاده از ظروف و وسایل گران قیمت در سفره عقد باعث برپایی یک سفره عقد لاکچری می شود به عنوان مثال شما می توانید ظرف و آیینه شمعدان هایی را انتخاب کنید که جنس آن ها نقره یا برنز است.

البته شاید این ویژگی کمی باعث نگرانی افرادی باشد که توان تهیه چنین ظروف و آیینه شمعدانی را ندارند اما خبر خوبی که برای این افراد داریم این است که شما با مراجعه به موسسات تشریفاتی به راحتی می توانید در روز عقد خود صاحب یک سفره عقد لاکچری شوید بدون این که خودتان ظروف لاکچری آن را تهیه کنید چرا که این موسسات در سفره های عقد از ظروف با ارزش و گران قیمت استفاده می کنند و شما با اجاره سفره عقد لاکچری می توانید از تمام مزایای آن بهره مند شوید.

ویژگی سفره عقد لاکچری

  • گل آرایی و شمع آرایی حرفه ای: افرادی که خواهان برپایی یک سفره عقد لاکچری و مدرن هستند نباید از شمع آرایی و گل آرایی سفره عقد غافل شوند. در زمان های گذشته در سفره های عقد خبری از گل آرایی و شمع آرایی نبود اما امروزه شمع آرایی و گل آرایی یکی از الزامات سفره عقد مدرن و لاکچری است.

به یاد داشته باشید که سفره عقد لاکچری نیازمند گل آرایی گران قیمت است پس باید در حین انتخاب تیم گل آرایی مطمئن شوید که از مرغوب ترین و گران ترین گل های موجود در بازار برای گل آرایی سفره عقد استفاده می کنند. برخی از افراد به نوع گل هایی که در گل آرایی از آن استفاده می شود توجه نمی کنند و در عین حال نیز خواهان برپایی سفره عقد لاکچری هستند؛ اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید باید بدانید که نوع گل استفاده شده در گل آرایی سفره عقد به راحتی لوکس بودن، گران قیمت بودن و یا ارزان قیمت بودن آن را به مدعوین القا می کند.

توجه داشته باشید که شمع آرایی به عنوان مکملی برای گل آرایی سفره عقد به شمار می رود و یک شمع آرایی حرفه ای در حرفه ای به نظر رسیدن گل آرایی تاثیر بسزایی دارد از طرفی دیگر نیز شمع آرایی حرفه ای سبب ایجاد جلوه های ویژه در حین تصویر برداری می شود.

نکته: گل آرایی و شمع آرایی سفره عقد لاکچری به هزینه زیادی نیاز دارد به همین دلیل توصیه می کنیم در انتخاب تیم گل آرایی و شمع آرایی دقت بسیاری به خرج دهید و تیمی را انتخاب کنید که علاوه بر مهارت هزینه کمتری نیز نسبت به دیگر تیم های گل آرایی دریافت کنند.

خدمات اجاره سفره عقد لاکچری

تشریفات پل با سال ها تجربه در زمینه اجاره سفره عقد خدمات متنوعی را در زمینه اجاره سفره عقد ارائه می دهد. شما می توانید برای اطلاع از هزینه اجاره سفره عقد با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خدمات اجاره سفره عقد لاکچری

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223