گل آرایی و دیزاین

5/5 - (1 امتیاز)
دی 1396
گل آرایی و دیزاین

گل یکی از مهمترین و خواص ترین ارکانی است که در یک جشن با شکوه میتوان به ان اشاره کرد.گل از دیر باز سنبل زیبایی,دوستی و عشق بوده و در فرهنگ ما ایرانیها جایگاه به سزایی دارد.

خدمات گل آرایی

خدمات گل آرایی از جمله خدمات پرطرفدار موسسات تشریفاتی مجالس است و جالب است بدانید که خدمات گل آرایی موسسات تشریفاتی فقط محدود به مراسمی خاص نیست بلکه شما می توانید در برگزاری مراسم های مختلف مانند مراسم عروسی، سالگرد ازدواج، تولد، سمینار، جشن فارغ التحصیلی و… از خدمات گل آرایی این موسسات بهره مند شوید.

در این مقاله قصد داریم به بررسی خدمات گل آرایی در مراسم های مختلف مربوط به ازدواج بپردازیم تا عروس و داماد ها بتوانند بهترین تصمیم را در خصوص گل آرایی مراسم های مختلفی که در پیش رو دارند بگیرند.

 

گل آرایی عروسی

امروزه عروس و داماد ها به اهمیت گل آرایی عروسی پی برده اند به همین دلیل نیز در مراسم عروسی خود سعی می کنند حتی الامکان از خدمات گل آرایی عروسی موسسات تشریفاتی بهره مند شوند. گل آرایی عروسی سبب ایجاد فضایی بسیار شیک و آرامش بخش می شود و این آرامش به مدعوین نیز القا می شود. همچنین گل آرایی فضا سبب ایجاد جلوه های ویژه در محیط می شود که همین امر در تهیه فیلم و عکس های خلاقانه بسیار موثر است و از طرفی دیگر نیز یک گل آرایی حرفه ای باعث می شود دیگر تزیینات محیط مانند نورپردازی و… بیشتر و بهتر به چشم بیایند.

از جمله خدمات گل آرایی عروسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گل آرایی جایگاه عروس و داماد
  • گل آرایی ورودی عروس و داماد
  • گل آرایی میز مهمان ها و میز شام
  • گل آرایی کیک
  • گل آرایی محیط برگزاری مراسم عروسی
  • و…

 

 

 

گل آرایی جایگاه عروس و داماد

همانطور که در فوق اشاره شد گل آرایی جایگاه عروس و داماد نیز جزو خدمات گل آرایی تشریفات عروسی است و همه عروس و داماد ها می توانند از آن بهره مند شوند. جایگاه عروس و داماد یکی از مهم ترین مکان هایی است که در مراسم عروسی برای عروس و داماد تهیه و تدارک دیده می شود زیرا تمامی عکس های عروس و داماد و مهمان ها در این مکان گرفته می شود در نتیجه باید بسیار شیک و حرفه ای طراحی شود.

برای این که جایگاه عروس و داماد بسیار حرفه ای و با ظرافت خاصی گل آرایی شود باید یک موسسه تشریفاتی را انتخاب کنید که دارای یک تیم گل آرایی حرفه ای در مجموعه خود است زیرا در این صورت شما می توانید با خیال راحت از خدمات گل آرایی این موسسات استفاده کنید و به نتیجه دلخواه دست یابید.

گل آرایی بله برون

گل آرایی بله برون به همان اندازه مهم است که گل آرایی مراسم هایی مانند عقد، عروسی، جشن نامزدی و… مهم است در نتیجه خانواده عروس به دلیل کوچک بودن این مراسم نباید بسیار ساده از کنار چنین مسئله مهمی عبور کنند. امروزه در مراسم بله برون فقط تمامی توافقات مانند میزان مهریه، تاریخ عروسی، خرید جهزیه و… به مهمان ها و اقوام درجه یک اعلام می شود به عبارتی دیگر تمامی توافقات از قبل انجام شده است بنابراین باید مانند دیگر مراسم های مربوط به ازدواج از خدمات گل آرایی بله برون که توسط موسسات تشریفاتی ارائه می شود استفاده کرد.

از جمله خدمات گل آرایی بله برون موسسات تشریفاتی عبارتند از:

  • گل آرایی میز بله برون
  • گل آرایی جایگاه عروس و داماد
  • گل آرایی فضا و محیط برگزاری مراسم بله برون
  • طراحی و دیزاین استند گل
  • گل آرایی هدایا
  • و…

 

 

هزینه گل آرایی مجالس

هزینه گل آرایی مجالس به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی برخی از این عوامل می پردازیم:

  • گل هایی که برای گل آرایی انتخاب می کنید: نوع و قیمت گل هایی که تیم خدمات گل آرایی استفاده می کنند نقش بسیاری در هزینه گل آرایی مجالس دارد.
  • خدمات گل آرایی را از چه موسسه ای دریافت می کنید: موسسات تشریفاتی بسیاری وجود دارند که خدماتی مانند گل آرایی مجالس را به مشتریان خود ارائه می دهند که با توجه به نوع خدماتی که ارائه می دهند هزینه دریافتی آن نیز متفاوت خواهد بود.
  • اجاره تزیینات بله برون: مسئله مهم دیگری که در هزینه گل آرایی مجالس موثر است این است که آیا شما وسایلی تزییناتی مانند میز بله برون، استند گل و… را از موسسات تشریفاتی اجاره می کنید یا خیر. هزینه اجاره وسیله های تزییناتی به صورت جداگانه حساب خواهد شد.

 

گل آرایی سفره عقد

همه زوج ها به ویژه عروس ها می خواهند سفره عقد بسیار شیک و زیبایی داشته باشند به همین دلیل نیز نباید از خدمات گل آرایی سفره عقد چشم پوشی کند چرا که گل آرایی سفره عقد سبب زیبایی خیره کننده آن می شود. البته فراموش نکنید که گل رآرآ  ثقفآرایی یکی از اصول مهم برپایی سفره های عقد مدرن است در نتیجه اگر خواهان برپایی یک سفره عقد مدرن هستید حتما سری به موسسات تشریفاتی معتبر بزنید و از خدمات گل آرایی آن ها بهره مند شوید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223