عمارت عروسی شهرک غرب

5/5 - (2 امتیاز)
اردیبهشت 1403
عمارت عروسی شهرک غرب

اگر به دنبال عمارت عروسی شهرک غرب با ظرفیت حدود 100 الی 250 نفر با دسترسی راحت و فضایی لوکس و شیک هستید عمارت عروسی شهرک غرب یکی از بهترین لوکیشن های برگزاری مراسم عقد و عروسی است. در ادامه با عمارت عروسی شهرک غرب بیشتر آشنا می شوید و می توانید تصاویر این عمارت عروسی را مشاهده کنید. برای رزرو و بازدید عمارت عروسی شهرک غرب با ما تماس بگیرید.

امروزه برگزاری مراسمات عقد و عروسی در تالار بیشتر از هر زمان دیگری مرسوم است. جشن عروسی در تالار با مدیریت و هماهنگی ویژه ای انجام می شود و همه چیز به بهترین شکل پیش می رود. عمارت شهرک غرب با ظرفیتی که دارد بهترین انتخاب برای مهمانان جشن های عقد و عروسی است. البته بیشتر عمارت ها سالن های متفاوتی برای عقد و عروسی دارند که دیزاین ویژه و خاصی برای آن در نظر گرفتند. در این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های عمارت شهرک غرب بپردازیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

عمارت شهرک غرب 

تصاویر عمارت شهرک غرب

  • تصاویر عمارت شهرک غرب
  • اجاره عمارت شهرک غرب
  • تالار و عمارت شهرک غرب
  • تشریفات عمارت شهرک غرب
  • سالن عمارت شهرک غرب
  • سالن مهمان عمارت شهرک غرب

ویژگی عمارت شهرک غرب

اولین نکته ای که در مورد انتخاب تالار باید در نظر داشته باشید این است که آن را متناسب با تعداد مهمانان انتخاب کنید. سالن هایی که ظرفیت بالاتری دارند هزینه بیشتری دریافت می کنند و برای مهمانی کم جمعیت مناسب نیستند. بنابراین برای مقرون به صرفه شدن هزینه ها سالن های کوچک را اجاره کنید. ورودی سالن های نیز بر اساس ظرفیتی که دارند تعیین می شود و تالارها با ظرفیت کمتر ورودی کمتری دارند.

بسیاری از افراد دوست دارند فضای داخلی تالار با جدیدترین لوازم و امکانات دیزاین شده باشد تا لوکس و مجلل به نظر برسد. خوشبختانه عمارت شهرک غرب از جدیدترین متدها در طراحی داخلی استفاده کرده اند. طراحی سن، چینش میز و صندلی های سالن، اتاق پرو، ورودی عروس و داماد در فضای باز و… همه از امکانات عمارت شهرک غرب به حساب می آید.

تنوع غذاها در پذیرایی از مهمانان بسیار بالاست. بسیاری از تالارها چند نوع غذایی اصلی ایرانی در منو قرار می دهند و بعضی دیگر نیز غذای غیر ایرانی سرو می کنند. پیش غذا، دسر، نوشیدنی و… نیز از تنوع بالایی برخوردار است. همچنین در صورت تمایل می توان میز فینگرفود نیز به سالن اضافه کرد. برای تهیه انواع غذاها در عمارت شهرک غرب از بهترین مواد اولیه استفاده می شود تا خدمات با بالاترین کیفیت به مهمانان ارائه شود.

ویژگی عمارت شهرک غرب 

بخش مهم مراسم عروسی و عقد جشن و رقص و پایکوبی آن است. عمارت شهرک غرب اجرای موزیک دی جی های به تجربه ای را معرفی می کند. همچنین درخواست اجرای موسیقی زنده نیز امکان پذیر است. گروه های دف نوازی که عمده تالارها وجود دارند که علاوه بر اجرای بخشی از مراسم باعث زیباتر شدن کلیپ عروسی شما خواهند شد.
بسیاری از تالارها گل آرایی و بادکنک آرایی جایگاه را متناسب با سلیقه عروس و داماد انجام می دهند که با هزینه بیشتری همراه خواهد بود.

اگر به دنبال فضای باز برای برگزاری مراسم عقد و عروسی هستید می توانید به بخش باغ تالار کوچک در غرب تهران مراجعه کنید.

خدمات تشریفات پل در عمارت شهرک غرب

مدت زمان بسیاری از جشن های عروسی بین 4 الی 5 ساعت است. در این مدت مهمانان زیادی به تالار وارد می شوند و پذیرایی از آن ها تا حدودی چالش برانگیز خواهد بود. اما وجود یک تیم خبره و ماهر بسیاری از نگرانی ها را از بابت هماهنگی ها و مدیریت مراسم کم می کند. تشریفات پل علاوه بر خدمات ویژه ای که به مشتریان ارائه می دهند بهترین تالارها را متناسب به جشن و مراسم شما معرفی می کنند و در بهترین روز زندگی در کنار شما خواهند بود. به این ترتیب می توانید بسیار از هماهنگی ها را به این تیم بسپارید و با خیال راحت از مراسم عقد و عروسی لذت ببرید.

خدمات تشریفات پل در عمارت شهرک غرب

در این مطلب به بررسی ویژگی های عمارت شهرک غرب پرداختیم. همانطور که گفته شد تالارهای این منطقه ظرفیت مختلفی برای پذیرش مهمانان دارند و انتخاب شما باید براساس تعداد مهمانان باشد. خدماتی که توسط عمارت شهرک غرب ارائه می شود از کیفیت بالایی برخوردار است و متقاضیان زیادی دارد. به همین دلیل لازم است از حداقل یک ماه قبل رزرو سالن را هماهنگ کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223