باغ تالار عروسی یاکند

5/5 - (1 امتیاز)
تیر 1403
باغ تالار عروسی یاکند

باغ تالار یاکند، نامی آشنا در میان افرادی است که به دنبال برگزاری مراسم های بزرگ و مجلل هستند؛ چرا که این باغ تالار با مساحت ۵۰۰۰ متر مربعی که دارد در بهترین و خوش آب و هوا ترین منطقه، یعنی جاجرود واقع شده است. اگر می خواهید مراسم شما در باغ تالار شرق تهران برگزار شود بدون شک عمارت یاکند می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

نمای مجلل این باغ تالار، در فضای سبز بزرگی که آن را احاطه کرده است، مانند یک تکه الماس می درخشد. شاید ذکر این موضوع خالی از لطف نباشد، شعار مدیریت باغ عمارت یاکند نیز به همین موضوع اشاره دارد؛ چرا که شعار این مجموعه «یاکند، یاقوتی بر حلقه خاطرات شما» است. در ادامه ویژگی های باغ تالار عروسی یاکند، باغ عروسی لاکچری و بی نظیر را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

عمارت یاکند جاجرود

ویژگی باغ تالار یاکند

اگر بخواهیم ویژگی باغ تالار یاکند را یک به یک بررسی کنیم قطعا نیاز به نگارش چندین مقاله در این زمینه است؛ چرا که این باغ تالار منحصر به فرد، محدود به یک یا دو ویژگی مهم نیست.

بنابراین قصد داریم در این مقاله مهم ترین و برجسته ترین ویژگی باغ عمارت لوکس یاکند را مورد بررسی قرار دهیم.

  • فضای مجلل و لاکچری: دیزاین منحصر به فرد و فاخر این باغ تالار از همان ورودی چشم ها را به خود خیره می کند. درواقع ورودی فاخر و منحصر به فرد باغ تالار یاکند، خبر از دیزاین مجلل و باشکوه فضای باغ و همچنین عمارت می دهد.

فضای مجلل باغ عروسی یاکنددکوراسیون و معماری منحصر به فرد عمارت یاکند در کنار نورپردازی حرفه ای آن، باعث ایجاد فضایی لوکس و لاکچری شده است؛ درواقع به دلیل نورپردازی حرفه ای، جای جای این باغ تالار به یک لوکیشن جذاب و دیدنی تبدیل شده است.

  • قرارگیری در منطقه ای خوش آب و هوا: همانطور که در ابتدای مقاله هم به این ویژگی اشاره کردیم، باغ تالار یاکند در منطقه ای خوش آب و هوا قرار دارد که همین امر تجربه برگزاری یک مراسم با کیفیت را به میزبان و مهمان هایش می دهد.

باغ یاکند جاجرودافرادی که قصد برگزاری مراسم های مختلف در فصل های گرم سال را دارند، با خیال راحت می توانند مراسمشان را در منطقه ای خوش آب و هوا برگزار کنند.

  • ظرفیت بالا: اگر قصد برگزاری یک مراسم با شکوه در یک فضای مجلل دارید، باغ عمارت یاکند بهترین گزینه برای انتخاب است. این باغ تالار با ظرفیت ۶۰۰ نفر، مناسب برگزاری مراسم های مجلل و با شکوه است.

تالار لوکس یاکندالبته یک خبر خوب برای افرادی که قصد برگزاری یک مراسم جمع و جور و کوچک را دارند، هم داریم؛ این باغ تالار امکان برگزاری مراسم های با ظرفیت ۵۰ نفر را نیز فراهم آورده است. بنابراین فرقی ندارد که شما چه مراسمی را با چه تعداد مهمان می خواهید برگزار کنید؛ چرا که باغ تالار مجلل و لاکچری یاکند پاسخگوی نیاز های شما برای برگزاری یک مراسم رویایی است.

تالار عروسی یاکند جاجرود

  • خدمات حرفه ای: قطعا برای برگزاری یک مراسم با شکوه و مجلل، در اختیار داشتن یک فضای لاکچری‌ به تنهایی کافی نیست؛ بلکه ارائه خدمات حرفه ای و منحصر به فرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. عمارت یاکند همانند دکوراسیون لاکچری و بی نظیرش، خدماتش را هم با وسواس خاصی توسط پرسنل حرفه ای و آموزش دیده ارائه می دهد.

خدمات عمارت یاکند

  • منوی متنوع: از دیگر ویژگی های این باغ عمارت لوکس می توان به منوی متنوع آن اشاره کرد که در ۴ نوع مختلف ارائه می شود؛ و آزادی عمل و انتخاب بسیاری را به میزبانان می بخشد.
  • لوکیشن های جذاب و منحصر به فرد: همانطور که بار ها اشاره کردیم؛ باغ تالار یاکند با برخورداری از لند اسکیپ و فضای سبز دارای لوکیشن های منحصر به فردی برای عکاسی است.

باغ عروسی یاکنداین ویژگی در مراسم هایی مانند عروسی، نامزدی و… که تصویریرداری حرفه ای در مکان های جذاب از اهمیت بسیاری برخوردار است، بسیار کاربردی است.

  • امکانات متنوع: یکی از ویژگی های منحصر به فرد باغ تالار یاکند، امکانات متنوع آن است. درواقع امکانات این باغ تالار به گونه ای است که تمام نیاز های میزبان و مهمان ها را پوشش می دهد.

برخی از امکانات این باغ تالار که می توان به آن ها اشاره کرد عبارتند از:

  • ‌پارکینگ اختصاصی
  • ‌اتاق عقد مجزا
  • ‌استخر
  • ‌محل بازی کودکان
  • ‌اتاق عقد داخل سالن
  • ‌شاه نشین مجلل

 

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223