باغ تالار عمارت کبیر

5/5 - (1 امتیاز)
اردیبهشت 1403
باغ تالار عمارت کبیر

همه عروس دامادها دوست دارند مراسم عروسی شان را در بهترین باغ تالارهای عروسی برگزار کنند. عمارت کبیر از بهترین باغ های عروسی شهریار است و ظرفیت مناسبی برای جشن های عروسی دارد. خدماتی که در این تالارها ارائه می شود از کیفیت بالایی برخوردار است و بسیار متنوع و جدید می باشد. ما در این نوشتار به معرفی ویژگی های این تالار پر متقاضی خواهیم پرداخت. تا انتها همراه ما باشید.

ویژگی عمارت کبیر

یکی از مهم ترین ویژگی های عمارت کبیر فضاسازی آن است که سبب لوکس شدن این تالار شده است. بخش زیادی از فضای داخلی تالار با فضای سبز کار شده و سنگ کاری ها مجللی استفاده شده است. بی شک دیزاین و طراحی عمارت کبیر یکی از مهمترین دلایل پرطرفدار بودن آن است. ظرفیت پذیرایی از مهمان در این عمارت تا 600 نفر می باشد منوی آن تنوع زیادی دارد. باغ تالار کبیر واقع در شهریار و در منطقه باغستان است.

ویژگی عمارت کبیر

  • در بیشتر مراسمات پذیرایی شام و ناهار مجلس عروسی با دو نوع یا سه نوع غذای اصلی، دو نوع پیش غذا و دو نوع دسر سرو می شود. اما میزبان می تواند بر اساس بودجه ای که دارد تنوع غذاها را افزایش دهد.
  • جزئیات دیگر تالار اعم از میز و صندلی ها، ظروف پذیرایی، نحوه چینش صندلی و… همگی به بهترین شکل برای فضای درون تالار در نظر گرفته می شود.
  • جایگاه رقص و پایکوبی با نورپردازی مناسب، رقص نور، حباب و… برای مهمانان طراحی شده است.
  • یکی از ویژگی های عمارت کبیر، سالن عقد آن است. امروزه برگزاری جشن عقد در سالن ها بیشتر از محضر مورد توجه قرار گرفته است. یکی از دلایل آن محدودیت دعوت مهمان در محضر است. در سالن عقد می توان از 15 تا 40 نفر یا بیشتر مهمان دعوت کرد و به بهترین شکل پذیرایی نمود. سفره عقد لوکس و مجللی چیده می شود که بسیار زیبا بوده و بی شک مورد پسند عروس و دامادها قرار خواهد گرفت.
  • اگر در زمان برگزاری جشن آب و هوا مناسب بود می توانید جشن را به فضای باز منتقل کنید.
  • در عمارت کبیر اجرا موزیک با دی جی های حرفه ای است. اما در صورت تمایل می توانید اجرای موزیک زنده را درخواست کنید.
  • این تالار تم های روستیک و کلاسیک را برای مشتریان در نظر گرفته است.

تالار عروسی عمارت کبیر

خدمات تشریفات پل در عمارت کبیر

تشریفات مجالس پل با سال ها تجربه کاری توانا برای اجرای مراسمات عروسی دارد. با این گروه مراسمات شما به بهترین شکل و با هماهنگی و نظم بالایی برگزار خواهد شد.

مهمترین هدف فعالیت تشریفات پل اجرا سطح بالایی از کیفیت خدمات برای میزبان و مهمانان آن ها است. این گروه از بهترین روش های روز اروپا الهام گرفته و با بهره گیری از آن ها برنامه ها را با سبک ها مختلف ایرانی و خارجی اجرا می کنند.

خدمات تشریفات پل در عمارت کبیر

یکی از درخواست هایی که بسیاری از مشتریان برای مراسمات خود دارند گل آرایی یا بادکنک آرایی است. تالار عمارت کبیر گل آرایی را با گل های فصل و مطابق سلیقه مشتریان انجام می دهد و دیزاین زیبا و منحصر به فرد در جایگاه قرار بگیرد.

در این بخش سعی کردیم به بررسی ویژگی های تالار عمارت کبیر بپردازیم. همانطور که گفته شد عمارت کبیر از بهترین تالارها منطقه شهریار است که ظرفیت بسیاری خوبی برای عروسی و عقد دارد. در سالن های این عمارت دیزاین و طراحی لوکسی کار شده که باعث مجلل شدن فضای درون تالار می شود. کیفیت خدمات در عمارت کبیر بالا است و غذا با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه آماده می شود. از آنجایی که تالار عمارت کبیر پرمتقاضی است برای رزرو وقت حداقل از 3 ماه قبل اقدام نمایید. همچنین می توانید برای هماهنگی و مدیریت بهتر مراسم را به تیم تشریفات پل بسپارید.

:
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223