گرانترین باغ تالار گرمدره کدام اند؟

4.3/5 - (3 امتیاز)
فروردین 1402
گرانترین باغ تالار گرمدره

منطقه گرمدره به دلیل آب و هوایی عالی و فضای سبز یکی از بهترین لوکیشن ها برای برگزاری مراسم عروسی است. از این رو اجاره باغ عروسی گرمدره در فصول تابستان و بهار در میان زوج های جوان بسیار رواج پیدا کرده است. بسیاری از زوج های جوان تمایل دارند تا مراسم آن ها در لوکس ترین و گرانترین باغ تالار های گرمدره برگزار شود. از این رو سعی کرده ایم لیست جامعی از گرانترین باغ تالار های گرمدره را گرداروری کنیم. شما می توانید برای برگزاری مراسم عقد و عروسی خود در گرانترین باغ تالار های گرمدره با تشریفات پل تماس بگیرید. همچنین اگر بودجه محدودی دارید لیستی از باغ تالار با قیمت مناسب در گرمدره برای شما گرداوری شده است تا بتوانید مراسم عروسی خود را با هزینه کمتر و مقرون به صرفه برگزار کنید.

محل برگزاری عروسی یکی از مهم ترین پارامترهای برگزاری مراسم است با توجه به ویژگی باغ تالار ها اکثر افراد دوست دارند تا مراسم ازدواج و عروسی را در محیط باغ تالار گرمدره برگزار کنند. باغ تالار ها از جمله زیباترین و لوکس ترین مکان ها برای برگزاری انواع جشن ها و مناسبت ها هستند که ما در بررسی انواع باغ تالار ها در این مقاله به معرفی گرانترین باغ تالار گرمدره و خدمات تشریفات در باغ های گرمدره می پردازیم.

لیست گرانترین باغ تالار گرمدره

باغ های بسیار زیادی در مناطق مختلف تهران هستند که می توانید برای برگزاری انواع مراسم از آن ها استفاده کنید اما در میان همه این باغ ها، در منطقه خوش آب و هوای گرم دره شما می توانید به لیست گرانترین باغ تالار گرمدره برسید. در این منطقه بسیار دلنشین انواع باغ های بسیار لوکس و عیانی برای برگزاری انواع مختلف مراسم های جشن و عروسی وجود دارد که ما در این بخش به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم داشت.

باغ تالار هانا

یکی از شیک ترین باغ تالار های گرمدره که مناسب ترین تالار برای برگزاری مراسم عروسی است باغ تالار هانا است که علاوه بر سالن اختصاصی برای شام دارای دو سالن با متراژهای 600 و 800 است که ظرفیت قابل قبولی را برای برگزاری انواع جشن ها دارد. معماری باغ تالار هانا بقدری چشم نواز و منحصر بفرد است که از همان لحظه ورود معماری باغ و عمارت شما را مجذوب خود می کند. از ویژگی های باغ هانا می توان به طاق های باشکوه ،ورودی روی دریاچه و سفره عقد روی دریاچه اشاره کرد که شیک ترین دیزاین ها و دکوراسیون ها را دارد. علاوه بر محوطه وسیع و سرسبز این باغ که بسیار چشم نواز است و فضا سازی بسیار خوبی را دارد برای رفاه مهمانان پارکینگ اختصاصی آن با ظرفیت 400 خودرو طراحی شده است.

باغ تالار هانادر باغ هانا برای دیزاین سفره عقد از لوکس ترین لوازم توسط گروه توانای دیزاین تشریفات پل مطابق با سلیقه خاص طراحی می شود. در کنار تمامی عوامل گروه فیلمبرداری و عکاسی و آتلیه لحظات خاطره انگیز شما را در حرفه ای ترین قاب ها به ثبت می رساند. همچنین کیفیت پذیرایی و غذای عالی تشریفات پل در باغ تالار هانا یکی از عمده دلایل انتخاب این باغ است. این باغ یکی از لوکس ترین و گرانترین باغ ها برای برگزاری انواع جشن ها و مراسم های باشکوه در گرمدره است.

باغ تالار سعادت

این که یک مراسم باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود مهم ترین خواسته همه زوج ها است و عوامل بسیاری در این امر دخیل است که مهم ترین آن مکان برگزاری مراسم است.

باغ تالار سعادتباغ تالار عمارت سعادت در گرمدره سعی کرده است تا شبی خاطره انگیز را برای مهمانان خود و عروس و داماد هایی که مراسم خود را در این باغ تالار زیبا برگزار کرده‌اند؛ بسازد. از این رو این باغ با ویژگی ها منحصر بفر خود مثل: سالن ‌هایی با سقفی بدون ستون، دارای درختانی قدیمی و زیبا و نمای فوق ‌العاده، دارای سفره‌خانه مراکشی، نورپردازی حرفه‌ای و تخصصی، بهره مندی از اتاق عقدی رویایی و زیبا و مدیریت باسابقه سعی می کند تا میزبان بسیار عالی برای مراسم های شما باشد.

 باغ تالار الماس

در کنار باغ های آنیت و سعادت که دارای فضای سنتی برای مهمانان و همچنین استیج رقص و پارکینگ اختصاصی می باشد. یکی دیگر از باغ تالار های معروف گرمدره باغ تالار الماس با مساحت 10000 مترمربع  و 2 سالن مجزا و متفاوت، با ظرفیت پذیرایی از 100 الی 300 نفر میهمان است که با سالن های بدون ستون، با سقف بلند و ارتفاع مناسب و فضای سبز وسیع و مدرن انتخاب بسیار مناسبی برای برگزاری مراسم هایی از قبیل جشن عروسی، عقدکنان، نامزدی، تولد و مراسم های مهم است. سالن های عمارت دارای نور پردازی حرفه ای و همینطور مجهز به سیستم صوتی فوق العاده ای می باشند.

 باغ تالار الماسورودی باغ تالار الماس گرمدره با سبک رستیک در کنار اکسسوری های بی نظیر طراحی و دیزاین شده که لوکیشن های فوق العاده بی نظیری را برای عکسبرداری و فیلمبرداری در اختیار عروس و داماد قرار می دهد. شما با انتخاب گرانترین باغ تالار گرمدره و با استفاده از خدمات تشریفات این باغ تالار می توانید شبی بی نظیر و به یاد ماندنی را برای مهمانان تان رقم بزنید.

در دیزاین باغ تالار الماس گرمدره از متد های به روز دنیا برای گل آرایی و شمع آرایی استفاده می شود تا کاملا سبکی خاص، زیبا و منحصربه فرد را برای عکاسی و فیلم در اختیار شما قرار دهد. از این رو این باغ می تواند بهترین انتخاب برای آن دسته از افرادی باشد که می خواهند یک شب رویایی را در تمام عمر خود تجربه نمایند.

باغ تالار دانیال

باغ عروسی دانیال در گرمدره واقع شده است و یکی از معروف‌ترین باغ‌های عروسی گرمدره محسوب می‌شود. این باغ دارای فضای بسیار زیبا و آرامش بخشی است که با توجه گل آرایی انجام شده در این باغ، می توانید لحظات فوق العاده ای را داشته باشید.

باغ عروسی دانیال، عمارتی مجلل است که برای برگزاری مراسم عروسی و عقد طراحی شده است. این عمارت عروسی دارای فضایی بسیار زیبا و لوکس برای برگزاری مراسمات عروسی است که شامل یک عمارت بزرگ، باغچه‌های متنوع ، پله‌های زیبا و چندین فضای باز برای گرفتن عکس‌های زیبا است.

باغ تالار دانیالباغ عروسی دانیال گرانترین باغ تالار منطقه گرمدره است و تمامی خدمات به صورت لوکس در این باغ ارائه می شود و رتبه 1 را از لحاظ قیمت بالا در میان بقیه عمارت ها کسب کرده است.

باغ تالار تاج

در طراحی باغ تاج از یک تاج پادشاهی الهام گرفته شده است. هنگام ورود به این باغ تاجی سفید در بالای عمارت دیده می شود که این امکان وجود دارد که عروس و داماد مراسم برش کیک خود را در بالای عمارت و زیر تاج انجام دهند.

باغ عروسی تاج یکی از گرانترین باغ های منطقه گرمدره است. این باغ دارای فضای زیبا و باصفا است و مناسب برگزاری مراسم‌های عروسی، نامزدی، عقد با ظرفیت بالا است.

تشریفات پل با مدیریت حرفه ای آقای سام صاحب جمعی میزبان مراسم شما در این باغ است و با کادری حرفه ای خدماتی از جمله پذیرایی، گل آرایی، نورپردازی، شمع آرایی، میوه آرایی و… را ارائه میدهد.

باغ تالار تاج

باغ تالار باران

نماد باغ تالار باران برج ایفل است. این باغ تالار با ساخت سازه ای مانند برج ایفل زیبایی خاصی را به این باغ تالار بخشیده است. عروس و داماد ها می توانند مراسم برش کیک و رقص خود را در زیر برج ایفل باغ باران برگزار کنند و تصاویر زیبایی از بهترین شب زندگی خود داشته باشند.

باغ تالار بارانباغ عروسی باران یکی از معروف‌ترین باغ‌های عروسی در تهران است که قیمت ورودی و خدمات نسبتا بالایی دارد. این باغ دارای فضاهای سبز و زیبایی با وسعت بالاست و مناسب برای مراسم هایی با ظرفیت بالاست.

باغ تالار روما

باغ تالار روما یکی از مشهورترین مجموعه‌های باغ عروسی در منطقه گرمدره با ظرفیت 600 نفر است. این باغ دارای طراحی اصیل و شیک است و برای برگزاری مراسم هایی از جمله عروسی، نامزدی و عقد مناسب است. تشریفات پل با ارائه خدمات مجالس حرفه ای در باغ روما از جمله کترینگ و پذیرایی، گل آرایی و چیدمان میز پذیرایی، کیک عروسی، عکاسی و فیلمبرداری، گل آرایی باغ و سالن و… به مشتریان خود کمک می‌کند تا یک مراسم عروسی خاطره‌انگیز و بی‌نظیر را تجربه کنند.

باغ تالار روما

باغ عمارت سام

عمارت مجلل سام با ظرفیت ۷۰۰ نفر و مساحت یک هکتار و ۴ سالن مجزا و لوکس مناسب برای جشن عروسی های شیک و مجلل است این عمارت به صورت باغ و سالن است و دارای پارکینگ و آسانسور و سایر امکانات رفاهی برای مهمانان عزیز شما است. رنج قیمت ورودی باغ سام نسبتا بالا است از این رو در لیست گرانترین باغ های گرمدره قرار گرفته است.

باغ عمارت سام

خدمات تشریفات پل در گرانترین باغ های گرمدره

یکی از مناطق مناسب برای برگزاری جشن های عروسی منطقه گرمدره است که این منطقه بین تهران و کرج واقع شده است و دسترسی به هر قسمت فوق‌العاده راحت و آسان است. با توجه به آب و هوای خوش این منطقه و باغ تالار های بسیار لوکس گرمدره این روزها این محل به یکی از محفل های برگزاری بسیاری از مراسم‌های عروسی، عقد، نامزدی، همایش‌ها، تولد و دیگر جشن‌ها و مراسم‌ها تبدیل شده است و از همین رو انتخاب بسیاری از جوانان و خانواده‌هایشان برای میزبانی مراسم‌هایشان است.

در کنار انتخاب یک فضای دلنشین و بسیار لوکس و منحصر به‌ فرد همراه با پذیرایی بی‌نظیر، شما قادر خواهید بود تا میهمانانتان با امکانات خارق العاده تشریفات پل در باغ های گرمدره شگفت‌زده کنید و روز خاص خود را با ویژگی‌های منحصر به فردی که توسط تیم تشریفات پل در باغ های گرمدره برایتان تدارک دیده‌شده است، به بهترین نحو برگزار کنید.

بدون شک تشریفات پل با جمع ‌آوری افراد متخصص و باتجربه در کنار یکدیگر و به وجود آوردن یک تیم حرفه‌ای در برگزاری مراسم ها توانسته است تا رضایت افراد زیادی را کسب نماید که تمامی موارد در برگزاری یک مراسم خوب و باکیفیت، تأثیرگذار هستند.

یکی از خدمات تشریفات پل در باغ های گرمدره نحوه سرو انتخاب غذا، نوشیدنی و دسر های مراسم‌ ها است که با کادر مجرب و آموزش دیده، سعی در منحصر به فرد کردن مراسم شما داردو

در باغ  های گرمدره، نحوهٔ پخت و سرو غذا ها و طبخ انواع خوراکی ‌ها و تهیه نوشیدنی ‌ها، به صورت تخصصی و باکیفیت باور نکردنی انجام می ‌شود و شما بابت برگزاری یک مراسم بی‌نقص و یک میز غذای کامل، از منو های نوآورانه و سفارشی هیچ نگرانی نخواهید داشت و تمام میهمانانی که دعوت کرده‌اید به شایستگی پذیرایی خواهند شد.

خدمات تشریفات پل در چنین مواقعی به کمک عروس و داماد ها آمده و تمامی مسئولیت های مربوط به عروسی را به دوش می کشد و تنها کاری که لازم است عروس و داماد انجام دهند این است که در روز عروسی به باغ تالار بیایند چرا که همه کار ها توسط تشریفات مجالس پل انجام می شود.

خدمات تشریفات پل در گرانترین باغ تالار عروسی به صورت لوکس و حرفه ای ارائه می شود که شامل موارد زیر است.

  • منوی سرو غذا :باقالی پلو با گوشت تازه گوسفندی، زرشک پلو با مرغ، شیرین پلو با مرغ، مرصع پلو با مرغ، شیرین پلو با مرغ، آلبالو پلو با گوشت قلقلی، پلو زعفرانی، خورشت فسنجان، جوجه کباب ۱۰۰ %، کباب کوبیده ۱۰۰ %، کباب برگ 100%
  • ۶ مدل فینگر فود:
  • خوراک ها: خوراک بیف استراگانف، خوراک زبان سینی سبزیجات گرم، ته چین، کوفته تبریزی
  • سالاد ها : ۱۰ مدل سالاد
  • دسر ها : دسرشات تک نفره ۶ مدل،  کاپ کیک قالبی
  • نوشیدنی ها : نوشابه قوطی، دوغ، دلستر، آب معدنی
  • آب میوه: آب میوه طبیعی ۶ مدل (سرو نامحدود)
  • میوه : ۵ مدل میوه دستچین شده فصل(سرو داخل میوه خوری و کوکتل شده داخل مارتینی)
  • شیرینی : تارت میوه ای و یا تر ریز
  • میز و صندلی : میز و صندلی انتخابی
  • ظروف : ظروف کامل پذیرایی و میز شام
  • مهماندار : مهماندار و سر شف جوان با لباس فرم (به ازای هر ۱۰ نفر مهمان یک مهماندار)
  • گل ارایی : گل آرایی میز مهمان، گل آرایی جایگاه عروس و داماد، گل آرایی ورودی
  • شمع آرایی : شمع آرایی میز مدعوین، محوطه و دیزاین مراسم، شمع آرایی کامل سالن و محوطه

 

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223