چند اشتباه رایج در ماه عسل

Rate this post
مهر 1396
چند اشتباه رایج در ماه عسل

احتمال زیادی وجود دارد تا طی برنامه‌ریزی عروسی مرتکب اشتباه نشوید. متاسفانه، این اشتباهات برای ماه عسل هم صدق میکند. برخی از اشتباهات رایج ماه عسل بسیار بدتر از بقیه هستند اما جلوگیری از خیلی از آنها آسان است. این چند توصیه برای جلوگیری از اشتباهات رایج ماه عسل وجود دارد.

۱ هرچند وقت یکبار رزرو خود را چک کنید

   فراموش نکنید تا رزرو خود را چند بار چک کنید تا مطمئن شوید مشکلی وجود ندارد یا در همهمه‌ی برنامه‌ریزی عروسی چیزی از قلم نیفتاده باشد. فقط چون شما رزرو کردید و تایید شده به این معنا نیست که همه چیز تا زمان پذیرش در فرودگاه همه چیز حتما عالی پیش خواهد رفت. یکی دو روز قبل عروسی، چند دقیقه زمان بگذارید تا از تایید شدن نهایی همه‌ی رزروهای خود اطمینان حاصل کنید. اگر مشکلی وجود دارد، می‌توانید رزروی‌ها را قبل از راهی شدن به ماه عسل، چک کرده و ترتیب اثر دهید.

 

۲  یادتان باشد تا لوازم ضروری را بسته بندی کنید

   اگر به مرکز تفریحی می روید، یادتان نرود که لوازم ضروری شخصی که نیاز دارید را بسته بندی کنید. چون این اجناس در مقصد شما بسیار گران خواهند بود. همینطور کرم ضدآفتاب که بسیار برای ماه عسل‌های ساحلی مهم است. وقتی درحال بسته بندی این لوازم ضروری شخصی هستید، یادتان باشد تا آن‌ها را با استفاده از کیف زیپ‌دار یا چیزی شبیه این، از بقیه‌ی لباس‌ها جدا نگه دارید.

 

۳ اطلاعات راقبل از رزرو کامل بخوانید

   یکی از اشتباهات رایج ماه عسل این است که از خواندن اطلاعات محل مورد نظر چشم پوشی میکنند. هنگامی که نگاهی به اطلاعات بروشور یا سایت می‌اندازید، حواستان باشد که این اطلاعاتی که توسط موسسه تولید شده است شاید بازتاب شرایط واقعی نباشد. اطلاعات اکثر سایت‌ها را بخوانید تا یک تصمیم آگاهانه برای سفرتان بگیرید، و از دیدن مکان‌های کمتر ایده‌آل شگفت زده و متعجب نشوید.

 

۴ چک کردن چمدان در دقیقه‌ی آخر

   وقتی برای ماه عسل چمدان جمع میکنید، احتمالا همزمان به میلیون‌ها چیز دیگر فکر می‌کنید. قبل از راهی شدن به ماه عسل فوق‌العاده‌ی خود، یک چک دقیقه‌ی آخری بر چمدان خود انجام دهید تا مطمئن شوید هرچیز مورد نیاز را دارید. وقتی همه‌ی کارها را به سرعت انجام می‌دهید، فراموشی آسان می‌شود، پس چک کردن برای اطمینان از برداشتن دارو و لوازم ضروری بسیار مهم است.

 

۵ برای مواقع اضطراری از قبل برنامه داشته باشید

   با وجود اینکه رفتن به مکانی جدید مثل رویاییست که محقق شده، این می‌تواند به کابوس تبدیل شود اگر شما خودتان را در موقعیتی اضطراری ببینید که نمی‌دانید کجا کمک پیدا کنید. اشتباهات ماه عسل مثل این نمونه، می‌تواند زمان فوق العاده‌ی شما را فاجعه بار کند. پس چند لحظه زمان بگذارید تا درباره‌ی خدمات اورژانسی مقصد موردنظرتان اطلاعاتی کسب کنید.

۶ از خیرش نگذرید

   اگر دارید مرتکب اشتباهاتی برای ماه عسل می‌شوید، مطمئن شوید که این دیگر از اشتباهتتان نیست. اگر راجع به خانه ماندن و از خیر ماه عسل گذشتن فکر می‌کنید، به یاد داشته باشید که این زمانی فوق‌العاده برای همبستگی بین زن وشوهر جدید است. حتی اگر شما نمی‌توانید هزینه‌ی یک سفر طولانی را پرداخت کنید، حداقل یک یا دو شب را در یک هتل زیبا سپری کنید تا زمان فوق العاده‌ای را با همسرتان خوش بگذرانید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223