لیست بهترین محضر عقد تشریفاتی به همراه خدمات

4/5 - (2 امتیاز)
تیر 1400
لیست بهترین محضر عقد تشریفاتی به همراه خدمات

قطعاً برگزاری مراسم عقد و عروسی از باشکوه‌ترین مراسم‌های هر فرد در طول زندگی‌اش محسوب می‌شود. به همین دلیل است که برای بیشتر افراد از اهمیت زیادی برخوردار است. افرادی که تصمیم ندارند سفره عقد خود را در منزل پهن کنند انتخاب دیگری باید داشته باشند. این انتخاب به‌احتمال زیاد محضر و دفتر عقد است. انتخاب محضر کاری پر دغدغه است. زیرا برای عروس و داماد عاقد، موقعیت دفتر، دیزاین محضر و … اهمیت زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم بهترین محضر عقد تشریفاتی به همراه خدمات را به شما معرفی کنیم.

دفتر عقد طلایی

کسانی که در منطقه پاسداران هستند به‌احتمال زیاد حاج‌آقا طلایی را می‌شناسند. از مزیت‌های این دفتر ازدواج آن است خدمات ای پذیرایی از جمله ناهار، شام و خدمات جانبی مانند میکاپ و آتلیه دارد. مورد دیگری که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده است آن است که در این دفترخانه مورد های طلاق ثبت نشده است.

دفتر عقد طلایی

دفتر عقد اکسیر
برای افرادی مناسب است که محضری در محدوده پونک می‌خواهند. این دفترخانه به‌خاطر دیزاینی که دارد موردتوجه همگان قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های خوب این دفتر جو صمیمانه و دوستانه‌اش است. از طرفی فضایی پرنور با ایده‌پردازی‌های خلاقانه است. در کنار تمام این مزایا جالب است بدانید از قیمت منصفانه‌ای برخوردار است.

دفتر عقد اکسیر

دفتر عقد و باغ عقد جمشیدیه

امروزه برگزاری عقد در فضای باز طرفداران مخصوص به خود را دارد. سالن عقد فضای باز جمشیدیه از دیزاین لوکس و شیکی برخوردار است و بهترین انتخاب برای افرادی است که می خواهند مراسم خود را فضای باز برگزار کنند. از مزیت های این دفتر عقد فضای لوکس، امکان پذیرایی با شام و عصرانه و موزیک است. برای مشاهده تصاویر این دفتر عقد به سالن عقد جمشیدیه مراجعه کنید.

سالن عقد هرمس

سالن‌های عقد هرمس در نزدیکی غرب تهران و خیابان دولت هستند. دفتر عقد هرمس به دلیل خدمات‌دهی خوبی که دارد در سطح شهر معروف است. خدمات ای این سالن عبارت‌اند از: موسیقی زنده، گل‌آرایی حرفه‌ای، تیم پذیرایی بی‌نظیر است. این مجموعه دارای سابقه طولانی و تجربه‌ای حرفه‌ای هستند. فضای زیبای این دفتر عقد از مهم‌ترین جذابیت‌های این مجموعه است. در ضمن از پارکینگ اختصاصی برخوردار است به همین دلیل نگرانی بابت پارک خودرو مهمانان وجود ندارد.

سالن عقد هرمس

سالن عقد اسپرلوس

سالن عقد اسپرلوس در شمال غرب تهران قرار دارد. این سالن عقد به دلیل زیبایی و بزرگی که دارد موردتوجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. لازم است بدانید که تا 100 نفر ظرفیت را پذیرا هستند. مزیت خوبی که این دفتر عقد دارد، این است که می‌توان عاقد را به سلیقه خودتان انتخاب کنید. به این صورت می‌توانید برگزارکننده یک مهمانی زیبا با خدمات عالی و هم چنین چیدمان متفاوت باشید.

سالن عقد اسپرلوس

دفترخانه 472

قبل از اینکه دفترخانه موردنظر خود را تأیید کنید بهتر است درباره ویژگی‌هایی که دارند اطلاعات خود را افزایش دهید. دفترخانه 472 به‌تازگی تغییراتی در دکوراسیون خود ایجاد کرده است که این مورد باعث شده تا دیزاین، گل‌آرایی، شمع آرایی و دیگر موارد را دستخوش تغییرات کند. لازم است بدانید که این دفترخانه تنها برای 30 نفر ظرفیت دارد؛ بنابراین برای زوج هایی مناسب است که تنها افراد درجه‌یک حضور دارند. مزیت این دفترخانه آن است که با وجود اتاق انتظار راحتی را برای مهمانان در نظر گرفته است.

سالن عقد آدخت

سالن عقد آدخت از جمله مجموعه‌هایی است در تهران دو شعبه دارند. شعبه‌های این سالن در غرب و شرق تهران هستند. فضای این سالن بسیار شیک و زیبا است. از مزیت‌های سالن عقد آدخت می‌توان به میزان ظرفیت آن اشاره کرد که حداقل تعداد آن 60 و حداکثر تعداد 300 است. هم چنین شما می‌توانید مهمان‌های خود را به‌صرف شام و ناهار دعوت کنید.
قابل‌ذکر است که گاهی بررسی و مقایسه این دفاتر ازدواج توسط عروس و داماد کمی مشکل است. اما خوشبختانه تیم‌های تشریفاتی وجود دارند تا در این مواقع همراه زوج‌های عزیز باشند. تیم تشریفات مجالس پل از جمله حرفه‌ای‌ترین‌های این حوزه است. پیشنهاد ما این است که برای رقم زدن شبی زیبا و بی نظیر تشریفات پل را انتخاب کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با اعضای تیم در تماس باشید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223