سالن تولد سعادت آباد

سالن تولد سعادت آباد

اگر قصد اجاره سالن تولد در محدوده سعادت آباد را دارید در ادامه با بهترین های سالن تولد سعادت آباد آشنا می شوید. شما می توانید با توجه به بودجه خود و تعداد مهمان ها و با توجه به رنج سنی تولد، اجاره سالن تولد را انجام دهید.

اجاره سالن تولد بزرگسال سعادت آبادروز تولد هر شخص جز بهترین روزهای زندگی او به حساب می آید. به همین دلیل افراد تمایل دارند تا این روز خجسته را در کنار دوستان و عزیزان خود جشن بگیرند و خاطره ای خوش برای دیگران ثبت کنند. امروزه سالن های تولد زیادی در محدوده سعادت آباد واقع شده اند که خدمات متنوعی برای تولد ارائه می کنند. در ادامه به معرفی ویژگی های این سالن ها می پردازیم.

اجاره سالن تولد سعادت آباد

سالن شماره 1 تشریفات پل در محدوده سعادت آباد

سالن شماره 1 تشریفات پل از ظرفیت 80 نفر برای برگزاری مراسم تولد برخوردار است. برای دکوراسیون و تزیین داخلی این سالن از متدها جدید و اکسسوری های مجلل استفاده شده که فضای خاص و رویایی ایجاد کرده اند. سالن تولد شماره 1 تشریفات پل مجهز به پیشرفته ترین سیستم صوتی و نورپردازی است تا در روز تولد افراد لحظات شاد و به یادماندنی به ثبت برسد.

سالن شماره 1 تشریفات پل در محدوده سعادت آبادمعمولا جشن تولد دیزاین بادکنک آرایی دارد. اما عده ای از مشتریان دوست دارند فضای داخلی سالن به گل های طبیعی و زیبا مزین شود. تیم حرفه ای گل آرایی سالن این وظیفه را عهده دار می شوند. این سالن تولد از پارکینگ اختصاصی برخوردار است که ظرفیت مناسبی برای پارک خودرو مهمانان دارد.

منوی پذیرایی تشریفات تولد از تنوع بالایی دارد و شامل غذاهای ایرانی و فرنگی است. همچنین می توان در صورت درخواست مشتریان، کنار پذیرایی کیک و نوشیدنی، میز فینگرفود نیز چیده می شود.

  • اجاره سالن تولد سعادت آباد
  • سالن تولد سعادت آباد
  • اجاره سالن برای تولد سعادت آباد

سالن تولد روف گاردن سعادت آباد

اگر می خواهید مراسم تولد شما در روف گاردن برگزار شود، روف گاردن سعادت آباد با فضای شیک یکی از بهترین لوکیشن ها برای شما است. این روف گاردن برای تولد کودک و بزرگسال تا ظرفیت 70 نفر مناسب است. برای بازدید روف گاردن سعادت آباد می توانید با ما تماس بگیرید. اگر می خواهید مراسم شما در روف گاردن برگزار شود می توانید تصاویر بیشتری در اجاره روف گاردن برای تولد مشاهده کنید.

سالن تولد روف گاردن سعادت آباد

سالن تولد اپال

سالن تولد اپال دیزاین جذابی داشته و به ویژه برای کودکان بسیار جالب است. تیم تشریفات برگزاری تولد، آیتم های متنوعی را برای کودکان در نظر گرفته اند تا یک روز هیجان انگیز و شاد را بگذرانند. طراحی و دکوراسیون سالن متناسب با علایق کودکان انجام شده و حس خوبی برای آن ها به همراه خواهد داشت.

سالن تولد اپال

سالن تولد اسپرلوس

از مدرن ترین سالن های تولد که در غرب تهران واقع شده است سالن اسپرلوس می باشد که ظرفیت پذیرایی از 100 نفر را دارد.

سالن تولد کیدز کلاب

این سالن زیبا مختص کودکان دیزاین شده و فضایی کارتونی بسیار زیبایی دارد. کیدز کلاب ظرفیت پذیرایی از حدود 50 مهمان را دارد و تزیینات اضافه داخل سالن به عهده مشتریان است.

سالن تولد کیدز کلاب

خدمات اجاره سالن تولد

از جمله خدماتی که توسط سالن های تولد ارائه می شود شامل موارد زیر است:

  • اجرای تولد بزرگسال و کودک
  • نقاشی صورت کودکان
  • بازی و سرگرمی گروهی
  • حضور شخصیت های عروسکی و کارتونی مورد علاقه کودکان
  • بادکنک آرایی و طراحی پس زمینه بر اساس سلیقه مشتری
  • منوی پذیرایی متنوع به همراه نوشیدنی و دسر
  •  آتش بازی و استفاده از فشفشه در جشن تولد
  • اجرای موسیقی و آواز زنده
  • پذیرایی با شام و فینگر فود
Rate this post
مرداد 1403
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223