تشریفات عروسی در پونک

تشریفات عروسی در پونک

اگر به دنبال برگزاری مراسم عروسی و عقد در محدوده پونک هستید می توانید از خدمات تشریفات پل استفاده کنید. شما می توانید در منزل خود و یا باغ شخصی صفر تا صد مراسم را برگزار کنید و از خدمات تشریفات منزل بهره ببرید.

جشن عروسی حداکثر 4 یا 5 ساعت طول می کشد اما مهمترین روز زندگی هر کسی به حساب می آید. همه افراد دوست دارند این جشن را به بهترین شکل برگزار کنند و یک روز به یادماندنی برای خود و مهمانان بسازند. تیم تشریفات مجموعه ای از افراد با تجربه است که این روز مهم را در کنار شما بوده و با مدیریت و برنامه ریزی هماهنگی های لازم را انجام می دهد. تیم تشریفات با بر عهده گرفتن برخی وظایف شما در این روز، بار بزرگی را از روی دوش میزبان برمی دارد تا بدون دلهره و استرس، جشن خاطره انگیزی را برگزار کند.

سفره عقد در پونک

تشریفات عروسی با اجاره باغ و تالار پونک

از جمله وظایف مهم تیم تشریفات عروسی، اجاره باغ عروسی یا تالار مناسب است. مجموعه برگزارکننده عروسی براساس تعداد مهمانان بهترین تالارها را معرفی می کند. همچنین اگر علاقمند باشید جشن عروسی را در باغ یا فضای آزاد برگزار کنید، هماهنگی های لازم توسط مجموعه تشریفات انجام می گیرد.

تالار یا باغ های مختلف در نوع دکوراسیون، تنوع خدمات، ظرفیت پذیرش مهمانان و… تفاوت هایی با هم دارند. تیم تشریفات به خوبی با ویژگی انواع تالارهای منطقه پونک آشنا بوده و براساس سلیقه شما تالار مناسب را پیشنهاد می کند.

تشریفات عروسی با اجاره باغ و تالار پونک

تشریفات عروسی در تالار پونک

همانطور که گفته شد همه تالارها فضاسازی و دیزاین محیط را به روش های مختلفی انجام داده و فضای زیبا و لاکچری برای جشن های مختلف آماده کرده اند. با این حال تیم تشریفات کمک می کند تا دکوراسیون جشن عروسی منحصر به فرد بوده و براساس معیارهای عروس و داماد آماده سازی شود. به این منظور گل آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی و… به سایر دکوراسیون تالار افزوده می گردد.

تشریفات عروسی در تالار پونکبرای جشن هایی مانند عروسی یا عقد، درخواست ها برای گل آرایی فضا زیاد است و برای ایجاد محیط شاد و انرژی بخش از گل های طبیعی به جای گل مصنوعی استفاده می شود. روش های گل آرایی و دیزاین سالن تالار متنوع است و براساس متدهایی مانند متد اروپایی، کلاسیک، شرقی و… انجام می گیرد.

انتخاب تیم موزیک قوی و با تجربه در شور و حال مهمانان تاثیر زیادی دارد. تیم تشریفات به شما کمک می کند تا بهترین گروه موزیک را به جشن تان دعوت کرده و مهمترین شب زندگی تان را با رقص و پایکوبی خاطره انگیز کنید. انتخاب گروه موزیک زنده یا دی جی به عهده مشتریان تالار است. معمولا خواننده زنده هزینه بیشتری برای اجرا در تالار دریافت می کند که عروس و دامادها باید به این نکته توجه داشته باشند.

تشریفات و خدمات مجالس در پونک

کترینگ و خدمات تشریفات عروسی در پونک

در جشن عروسی مهمانان زیادی حضور دارند و کیفیت پذیرایی از آن ها اهمیت زیادی دارد. تیم تشریفات باید بکوشد تا بهترین و مرغوبترین مواد اولیه برای پذیرایی مهمانان مورد استفاده قرار گیرد. کترینگ غذا از وظایف اصلی تیم تشریفات به حساب می آید. کترینگ به معنای سفارش غذا است که معمولا در جایی غیر از تالار طبخ می شود. انتخاب بهترین مجموعه و بهترین سرآشپز در کیفیت نهایی شام پذیرایی بسیار مهم است و تیم تشریفات باید نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشد.

کترینگ و خدمات تشریفات عروسی در پونک

تنوع کترینگ عروسی به مشتریان کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشند. اما معمولا برای پذیرایی در جشن عروسی غذاهای زیر مورد تایید مشتریان قرار می گیرد:

  •     زرشک پلو با مرغ
  •     باقالی پلو با گوشت
  •     کباب جوجه و کوبیده
  •     خوراک بوقلمون
  •     خورشت آلو و فسنجان و…

خدمات تشریفات عروسی در پونکعلاوه بر غذای اصلی، پیش غذا و دسرها نیز متنوع است و براساس بودجه و تمایل مشتریان سفارش داده می شوند. تیم تشریفات صفر تا صد مراسم عروسی را مدیریت کرده و بهترین گروه ها را جهت پیشبرد جشن عروسی انتخاب می کند.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از خدمات تشریفات عروسی غرب تهران با ما تماس بگیرید و از مشاوره ما استفاده کنید.

Rate this post
شهریور 1403
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223