باغ تالار های چیتگر به همراه آدرس

باغ تالار های چیتگر به همراه آدرس

بسیاری از عروس و دامادها که تصمیم به برگزاری مراسم عروسی دارند، به دنبال اجاره باغ عروسی خوب با بهترین کیفیت در خدمات هستند. معیارهای انتخاب تالار برای هر زوج متفاوت است. برخی به دنبال تالارهای لوکس و مجلل هستند تا بهترین شب زندگی شان را در محیطی زیبا و شیک سپری کنند. عده نیز مواردی از جمله کیفیت خدمات، لوکیشن تالار، تنوع خدمات و… را ملاک قرار می دهند. ما در این مطلب به معرفی چند نمونه از بهترین تالارهای محدوده چیتگر تهران می پردازیم. شما می توانید برای هماهنگی بازدید و دریافت قیمت باغ تالار های چیتگر تماس بگیرید. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

باغ تالار کاظمی چیتگر

این باغ تالار ظرفیت پذیرایی از 1100 مهمان را داشته و یکی از بهترین انتخاب ها برای عروسی هایی است که تعداد مهمانان آن ها بالا می باشد. وسعت سالن تالار کاظمی زیاد است و به همین دلیل چینش میز و صندلی های مهمان در سه ردیف و با فاصله مناسب انجام شده است. این نحوه چینش سبب شده تا همه مهمانان دید کافی به استیج داشته باشند. در طراحی دکوراسیون داخلی سالن از جدیدترین و بروزترین متریال به کار رفته است. علاوه بر آن مدرن ترین ظروف، میز و صندلی، لوستر و… در سالن کاظمی چیتگر استفاده می شود.

اتاق عقد باغ تالار کاظمی از سالن اصلی جدا بوده و با دکوراسیون شیک و مبله طراحی شده است. سفره عقد دیزاین شده با لوکس ترین ظروف و اکسسوری آماده شده و گل آرایی آن نیز با نظر و سلیقه مشتریان انجام می گیرد. سالن های این تالار به جدیدترین لوازم صوت و نورپردازی مجهز شده اند. استیج رقص سالن در بهترین نقطه تالار واقع شده است و این ویژگی مزیت هر تالاری به حساب می آید. یکی از مزایای باغ تالار کاظمی، دسترسی راحت آن است. ایت باغ تالار در روبروی ایستگاه مترو چیتگر،  سالن کاظمی واقع شده است.

باغ تالار کاظمی چیتگر

باغ تالار زمرد چیتگر

باغ تالار زمرد در چهار راه ایران خودرو، خیابان گلستانک، پلاک 2 قرار دارد و به همین دلیل مهمانان دسترسی راحتی به آن دارند. فضای باغ زمرد به گل های طبیعی مزین شده است که حس و حال خوبی برای مهمانان ایجاد می کند. همچنین درختچه هایی که در اطراف باغ زمرد کاشته شده اند حس حضور در طبیعت را تداعی می کنند. برگزاری مراسم عروسی در باغ زمرد حتی در شب امکان پذیر است؛ چرا که نورپردازی اطراف باغ فوق العاده بوده و روشنایی بالایی در محوطه به وجود می آورد.

باغ تالار زمرد چیتگرامکان برگزاری انواع جشن ها اعم از جشن عروسی، نامزدی، عقد، تولد، بله برون و… در سالن های این تالار زیبا وجود دارد. پارکینگ اختصاصی تالار فضای کافی برای جای گیری حداقل 300 خودرو را فراهم کرده است. مهمترین ویژگی باغ تالار زمرد چیتگر تنوع بالای منو آن است که سبب شده افراد با سلیقه های مختلف انتخاب راحت تری داشته باشند. برای بازدید حضوری باغ زمرد می توانید با ما تماس بگیرید.

تالار زمرد چیتگر

باغ تالار مروارید چیتگر

باغ تالار مروارید ظرفیت پذیرایی از حداکثر 1000 مهمان را دارد. آشپزخانه صنعتی این تالار توانایی طبخ هزار پرس غذا اعم از ایرانی و خارجی را داشته و به این منظور از بهترین مواد اولیه استفاده می کند. تالار مروارید از پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 220 خودرو برخوردار است. علاوه بر آن در بخش بیرونی تالار محوطه ای مناسب برای پارک 180 خودرو آماده سازی شده است.

تالار مروارید به دلیل معماری خاص و زیبایی که دارد مورد پسند بسیاری از عروس و دامادها قرار گرفته و به عنوان لوکیشن عروسی نیز انتخاب می شود. مسیر ورودی عروس داماد تا سالن ها نورپردازی جذابی داشته و اطراف آن با گلدان های لوکس و زیبا تزیین شده است. از مهمانان با ظروف بلوری یکدست پذیرایی می شود. همچنین مهمانداران این سالن افراد دوره دیده با سابقه هستند و با نظم و برنامه ریزی دقیق وظایف محوله را انجام می دهند.

آدرس باغ تالار مروارید در  اتوبان تهران کرج، بلوار آزادگان، خروجی چیتگر، خیابان گلستان، کوچه نسیم 8، پلاک 26 واقع شده است.

باغ تالار مروارید چیتگر

تالار لبینا

تالار لبینای چیتگر ظرفیت پذیرایی از 1600 مهمان را داشته و 6 هزار متر زیر بنا دارد. تالار لبینا از 4 سالن مجزا برخورد است و به همین دلیل می تواند برگزاری دو مراسم به طور همزمان را عهده دار شود. این تالار شیک و مجلل 4 لابی لوکس داشته و پارکینگ دو طبقه آن گنجایش برای پارک 700 خودرو را دارد. فضای سازی درون سالن ها مدرن بوده و عمدتا کف LED می باشد. این تالار از 2 روف گاردن برخوردار است که معمولا برای مراسم عقد اجاره داده می شود.

یکی دیگر از ویژگی های این تالار کارگاه اختصاصی کیک و شیرینی آن است. به این ترتیب برای انواع جشن های کیک و شیرینی های تازه سرو می شود. دیگر خدمات این تالار شامل موارد زیر است:

  •     آتلیه
  •     آرایشگاه زنانه
  •     عاقد و محضر دار
  •     سفره خانه سنتی و کافی شاپ

آدرس باغ تالار لبینا: چیتگر، بلوار علیمردانی، تالار لبینا

تالار لبینا

باغ تالار دشت شقایق

مساحت باغ تالار دشت شقایق 15000 متر مربع بوده و در محدوده جنگلی واقع شده است. با این حال دسترسی مهمانان به آن دشوار نبوده و در لوکیشن مناسبی قرار دارد. سالن اصلی دشت شقایق 1200 متر مربع است و به همین میز و صندلی مهمان چینش بسیار خوبی دارند. دیزاین و طراحی داخلی و محوطه بیرونی تالار دشت شقایق از دکوراسیون اروپایی الهام گرفته شده و سبک کلاسیک دارد. در این باغ تالار حداکثر از 1500 مهمان پذیرایی می شود.

باغ تالار دشت شقایق

باغ تالار دشت شقایق در محوطه فضایی برای بازی کودکان در نظر گرفته است. همچنین از سالن عقد مجزا برخوردار بوده و سفره عقد مجلل و زیبایی در اتاق عقد طراحی شده است. استیج رقص این سالن نورپردازی بسیار خوبی داشته و در بهترین نقطه ی سالن واقع شده است.

آدرس: تهران کرج، خروجی چیتگر،شهرک گلستان،بلوار دهک،نسیم دهم، پلاک 44

شما می توانید برای دریافت قیمت هریک از باغ های عروسی و بازدید حضوری با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
مرداد 1403
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223