اجاره سالن اجتماعات مجتمع مسکونی

اجاره سالن اجتماعات مجتمع مسکونی

امروزه برای بسیاری از مجتمع های مسکونی، سالن اجتماعات طراحی می شود. ممکن است برگزاری مهمانی، دورهمی دوستانه، جشن تولد، جشن عقد و… در منازل امروزی کمی دشوار باشد. اما وجود سالن اجتماعات با ظرفیتی که دارد برای مهمانی های نسبتا کم جمعیت مناسب خواهد بود. در ادامه به معرفی چند سالن اجتماعات خواهیم پرداخت تا بتوانید مراسم های کوچک خود را در این سالن ها برگزار کنید. شما می توانید برای اجاره سالن اجتماعات در برج ها و مجتمع ها با ما تماس بگیرید.

اجاره سالن اجتماعات مجتمع مسکونی

سالن اجتماعات برج مهستان

اگر تصمیم به برگزاری مراسم عقد، عروسی، یا دورهمی دوستانه دارید سالن اجتماعات برج مهستان با دیزاین فوق العاده ای که دارد انتخاب خوبی برای شما به حساب می آید. این سالن در لوکیشن خوبی واقع شده و دسترسی مهمانان به آن بسیار راحت است. برج مهستان در محدوده شهرک غرب قرار دارد. آدرس دقیق آن نیز خیابان شهرک غرب، نوبهار، خیابان گلستان شرقی، خیابان مهستان است.

سالن برج مهستان ظرفیت بالایی برای پذیرایی از مهمانان دارد. به همین دلیل وسعت زیادی داشته و دلباز طراحی شده است. همچنین برج مهستان از روف گاردن نیز برخوردار می باشد و برای افرادی که علاقمند به برگزاری جشن در فضای باز هستند مناسب است.

تشریفات پل بیش از 100 مورد لوکیشن برای برگزاری مراسم در تهران را برای شما در نظر گرفته است که می توانید با تماس تلفنی از سالن های اجتماعات بازدید فرمایید.

سالن اجتماعات برج مهستان

سالن اجتماعات مجتمع مسکونی برلیان

برج برلیان از بهترین سالن های برگزاری مراسم در محدوده جنت آباد است که تیم تشریفات منضبط و مسئولیت پذیری دارد. کیفیت پذیرایی سالن اجتماعات برج برلیان فوق العاده بوده و از بهترین متریال برای طبخ غذا استفاده می شود. این سالن ظرفیت پذیرایی از حداکثر 350 مهمان را دارد.

سالن اجتماعات برج برلیان

سالن اجتماعات برج بین المللی تهران

این سالن در ارتفاع 162 متری از زمین واقع شده است و یکی از زیباترین و پر امکانات ترین برج های تهران به حساب می آید. این برج مجلل برای برگزاری مراسماتی از جمله عروسی، جشن عقد، تولد، مهمانی، سمینار و… مناسب بوده و ظرفیت پذیرایی از 400 مهمان را دارد. برج بین المللی تهران از مجهز به جدیدترین سیستم کنترل هوشمند بوده و از امنیت بالایی برخوردار می باشد. منظره ای که از برج دیده می شود بسیار زیبا بوده و محوطه سبز آن به انواع گیاهان و درختچه ها مزین شده است.

آدرس سالن اجتماعات برج بین المللی تهران: تهران، بزرگراه شهید حکیم، ابتدای شیخ بهایی جنوبی، برج بین الملل تهران

سالن اجتماعات برج بین المللی تهران

اجاره سالن مجتمع مسکونی کوهستان سعادت آباد

برج کوهستان که در منطقه سعادت آباد واقع شده است، دارای معماری زیبا و طراحی داخلی لوکس و شیک است. به همین دلیل بسیاری از مشتریان علاقمند به برگزاری مراسمات خود در این سالن هستند. البته باید بگوییم که کیفیت خدمات دهی برج کوهستان به اندازه زیبایی ظاهری آن بالا بوده و بهترین شرایط را برای مشتریان خود در نظر می گیرند.

آدرس مجتمع مسکونی کوهستان سعادت آباد: تهران، سعادت آباد، محله بهرود، میدان هنر، خیابان حق شناس

اجاره سالن اجتماعات برج رولکس فرمانیه

از لوکس ترین برج های تهران، برج رولکس فرمانیه است که زیربنایی به وسعت 2600 متر مربع دارد. خدمات و امکانات برج رولکس مشابه با هتل های 5 ستاره بوده و برای برگزاری مراسماتی مانند عقد و عروسی مناسب است. معماری و طراحی داخلی این برج زیبا از بهترین ایده ها الهام گرفته و تفاوت زیادی با همتایان خود دارد. پارکینگ این برج 5 طبقه است و فضای کافی برای پارک خودروهای مهمانان را فراهم کرده است. از دیگر امکانات این برج آسانسور حمل خودرو، استخر روباز،  جکوزی اختصاصی و… می باشد.

آدرس برج رولکس فرمانیه: فرمانیه، بالاتر از چهارراه کوه نور

اجاره سالن اجتماعات برج رولکس فرمانیه

برای مشاهده تصاویر بیشتر برای مراسم های عقد و بله برون می توانید به اجاره سالن بله برون مراجعه کنید.

  • اجاره سالن اجتماعات مجتمع مسکونی
  • اجاره سالن اجتماعات مجتمع مسکونی برای تولد
  • اجاره سالن اجتماعات مجتمع مسکونی بدون دیزاین
  • اجاره سالن اجتماعات مجتمع مسکونی بله برون
  • دیزاین سالن اجتماعات مجتمع مسکونی
  • سالن اجتماعات مجتمع مسکونی

اجاره سالن اجتماعات برج هرمزان شهرک غرب

یکی از قدیمی ترین برج های تهران است که در محدوده شهرک غرب واقع شده است. در این برج امکانات رفاهی و ورزشی متنوعی برای ساکنین و مهمانان در نظر گرفته شده است. سالن اجتماعات برج هرمزان با منظره جذابی که دارد انتخاب خوبی برای برگزاری مراسم هایی از جمله عقد، عروسی، تولد و… می باشد. البته باید در نظر داشت که ظرفیت پذیرش مهمان در سالن های اجتماعات کمتر از تالارهای پذیرایی می باشد.

آدرس برج هرمزان شهرک غرب: شهرک غرب، بلوار خوردین، خیابان هرمزان

اجاره سالن اجتماعات برج هرمزان شهرک غرباجاره سالن اجتماعات در مجتمع مسکونی برای مراسم های تولد، عقد، نامزدی و بله برون مناسب است. شما می توانید از خدمات تشریفات مجالس برای برگزاری مراسم در سالن اجتماعات استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
شهریور 1403
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223