اجاره سالن اجتماعات بلوار ارتش

اجاره سالن اجتماعات بلوار ارتش

سالن اجتماعات بلوار ارتش با فضای بسیار مجلل و شیک برای مراسم های عقد و نامزدی و بله برون و تولد مناسب است. این سالن ظرفیت حدود 120 نفر را دارد و در بهترین لوکیشن بلوار ارتش واقع شده است. در ادامه می توانید ویژگی های این سالن و تصاویر را مشاهده کنید.

اگر جشن عقد، نامزدی، تولد یا مراسماتی مانند همایش، کنفرانس و… در پیش دارید اجاره سالن اجتماعات ایده خوبی خواهد بود. چرا که این سالن ها خدمات ارزنده ای به مشتریان و مهمانشان ارائه می کنند. برگزاری مراسم در سالن اجتماعات علاوه بر اینکه برای مهمانان فضای زیبا و دلنشین فراهم می کند بلکه با آماده سازی بهترین غذاها و نوشیدنی ها، پذیرایی فوق العاده ای به عمل می آورد.

سالن بلوار ارتش

سالن عقد بلوار ارتش

همانطور که گفته شد می توان جشن عقد را در سالن اجتماعات برگزار کرد. در محدوده بلوار ارتش سالن عقد به همین منظور تاسیس شده است که مورد پسند بسیاری از عروس و داماد ها قرار می گیرد. این سالن ها دکوراسیون و طراحی فوق العاده ای داشته و عمدتا از معماری کلاسیک الهام گرفته شده اند. محوطه بیرونی سالن ها با درختچه های طبیعی و گیاهان زینتی تزیین شده است و حس و حال بسیار خوبی را برای مهمانان به وجود می آورد. سفره عقد مجلل، جایگاه عروس داماد، جایگاه عاقد و شاهدان و… از جمله بخش هایی می باشد که برای سالن عقد بلوار ارتش در نظر گرفته شده است.

سالن عقد بلوار ارتش

اگر می خواهید سایر سالن های عقد تشریفات پل را مشاهده کنید به صفحه سالن عقد لاکچری بروید و تصاویر سالن های عقد را مشاهده کنید.

اجاره سالن بله برون بلوار ارتش

بله برون آخرین مرحله خواستگاری بوده و در این شب تصمیمات مهمی برای عروس و داماد گرفته می شود. معمولا تعداد مهمانان بله برون بیشتر از 50 نفر می باشد و پذیرایی از این تعداد مهمان در منازل کوچک امروزی کار دشواری به نظر می رسد. سالن اجتماعات فضای کافی در اختیار مشتریان قرار می دهد و با پذیرایی مفصل یک شب به یادماندنی را برای افراد رقم می زند. سالن بله برون بلوار ارتش با فضای زیبا ظرفیت تا 50 نفر را دارد و یکی از بهترین سالن های بله برون شرق تهران است.

تشریفات پل سالن های مختلفی را برای برگزاری بله برون گرداوری کرده است که برای اطلاعات بیشتر به اجاره سالن بله برون مراجعه کنید.

اجاره سالن بله برون بلوار ارتش

خدمات تشریفات در اجاره سالن بلوار ارتش

تیم تشریفات مجالس پس از هماهنگی با مشتریان و در نظر گرفتن تالار مناسب سایر برنامه ریزی های مربوط به جشن یا مراسم خاص را انجام می دهند. همانطور که می دانید مهمترین بخش هر مراسمی پذیرایی از مهمانان است که باید با بهترین مواد اولیه و طبخ فوق العاده انجام شود. تیم تشریفات بر مراحل آماده سازی غذا، نوشیدنی، میوه و شیرینی و… نظارت داشته و کیفیت را مورد توجه قرار می دهد.

خدمات تشریفات در اجاره سالن بلوار ارتش

علاوه بر آن خدماتی از جمله گل آرایی، بادکنک آرایی، هماهنگی با تیم موزیک و فیلمبرداری و… به عهده تیم تشریفات است. از دیگر مواردی که تیم تشریفات سالن ها باید مورد توجه قرار دهد نحوه پذیرایی از مهمانان است. بسیاری از سالن های اجتماعات مهماندارانی دوره دیده و حاذق را استخدام می کنند تا سرعت پذیرایی از مهمانان به حداکثر برسد و در عین حال کیفیت خدمات رسانی نیز حفظ شود.

برای رزرو و اجاره سالن اجتماعات بلوار ارتش می توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره در زمینه مراسم های شما عزیزان هستند.

5/5 - (2 امتیاز)
مرداد 1403
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223