کار های خاص در روز عروسی

5/5 - (1 امتیاز)
آذر 1399
کار های خاص در روز عروسی

ایده ها و کار های خاص در روز عروسی چیست

حتما تاکنون از خود پرسیده اید که “کار های خاص در روز عروسی چیست؟” چرا که همه ما فقط از دور شاهد برگزاری مراسم های عروسی مختلف هستیم و معمولا با نحوه برگزاری آن آشنا نیستیم تا زمانی که خودمان در چنین موقعیتی قرار نگیریم بنابراین طرح سوال “کار های خاص در روز عروسی چیست؟” امری بسیار عادی است به همین دلیل نیز در این مقاله قصد داریم تمامی کار هایی که در روز عروسی انجام  می شود را مورد بررسی قرار دهیم تا به زوج هایی که تجربه چندانی در این باره ندارند و مراسم آن ها در آینده ای نزدیک برگزار می شود کمک کنیم.

کار های خاص در روز عروسی

برخی از کار های خاص در روز عروسی عبارتند از:

دوش گرفتن: عروس خانم که از روز برگزاری مراسم از خواب بیدار می شود باید دوش بگیرد چرا که قرار است تمام روز را تا زمان برگزاری مراسم، مشغول آماده شدن برای مراسم و حضور در آرایشگاه و آتلیه و… باشد در نتیجه یک دوش هم می تواند سبب آرامش او شود و هم پس از دوش صبگاهی با خیال راحت به انجام کار هایش بپردازد.

ایده و کار های خاص در روز عروسی

صبحانه خوردن: تمامی عروس  و داماد ها در روز عروسی خود هیجان بسیاری دارند و این هیجان همراه با نگرانی ظاهر می شود در نتیجه بیشتر زوج ها از خیر خوردن صبحانه می گذرند و به انجام کار هایشان مشغول می شوند اما بهتر است بدانید که خوردن صبحانه یکی از مهم ترین کار هایی است که باید در روز برگزاری مراسم به آن توجه شود در غیر این صورت ممکن است با مشکلاتی مانند ضعف بدن رو به رو شوید چرا که استرس و نگرانی خود باعث ضعیف شدن بدن می شود و نخوردن صبحانه نیز سبب ضعف مفرط می شود. از طرفی دیگر نیز اگر قرار است ظهر را در آرایشگاه باشید حتما از همراه خود بخواهید که فکری به حال غذا بکند. به یاد داشته باشید که باید در انتخاب غذا دقت بسیاری به خرج دهید زیرا بعضی از غذا ها مناسب روز برگزاری مراسم عروسی نیستند.

بررسی تایم دقیق آرایشگاه و آتلیه: حتما روز قبل از مراسم، زمان رزرو آرایشگاه و آتلیه را بررسی کنید و سعی کنید تمام کار هایی که قرار است انجام دهید را در همان روز قبل انجام دهید تا در روز عروسی بتوانید سر وقت به آرایشگاه و آتلیه برسید. اگر جزو افرادی هستید که همه کار ها را در آخرین لحظات انجام می دهند باید حواستان باشد که روز برگزاری مراسم شوخی بردار نیست و شما باید زود تر از زمان مقرر شده در راه آرایشگاه و آتلیه باشید تا حتی اگر با مشکلاتی مانند ترافیک و… نیز رو به رو شوید باز هم برای رفتن به آتلیه و آرایشگاه زمان کافی داشته باشید.

برخی از کار های خاص در روز عروسی

آماده کردن وسایل ضروری مربوط به آرایشگاه و تالار: آماده کردن وسایل ضروری مربوط به آرایشگاه از دیگر کار های خاص در روز عروسی است که توصیه ما این است که از شب قبل تمامی لوازم را با دقت و حوصله آماده کنید تا چیزی را از قلم نیندازید چرا که در روز عروسی شما، خانواده تان نیز به همان اندازه سرشان شلوغ است و نمی توانند تمام و کمال در اختیار شما باشند.

نکته

تهیه چک لیست: یکی از روش هایی که سبب می شود به خوبی تمامی کار ها را انجام دهید و چیزی را از قلم نیندازید تهیه چک لیست است. حتما سعی کنید از یک الی دو هفته قبل از مراسم عروسی چک لیستی تهیه کنید و در انجام کار ها نیز از خانواده های خود کمک بگیرید و در چک لیست خود تمامی کار های روز عروسی را بنویسید و حدالامکان سعی کنید فقط کار های ضروری را به روز عروسی موکول کنید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223