نکات مهم در انتخاب باغ عروس

5/5 - (1 امتیاز)
آذر 1398
نکات مهم در انتخاب باغ عروس

امروزه برگزاری مراسم در محیط های مختلفی مانند تالار , سالن , خانه و باغ صورت می گیرد اما اگر مراسم در یکی از روز های تابستان باشد قطعا برگزاری مراسم در باغ خواهد بود چون با وجود محیطی باز و زیبا مراسم زیباتر و مناسب تر است. اجاره باغ عروسی به تنهایی می تواند دردسر های مخصوص به خود را داشته باشد.

به همین دلیل باغ های زیادی در سطح شهر ها و خارج از شهرها وجود دارند که همه ی آن ها مناسب و دارای مجوز نیست و اعتماد کردن به هر باغی و سپردن کار به آنها کاری اشتباه و ریسکی می باشد و به احتمال زیاد مشکل هایی برای شما پیش خواهد آمد که در بسیاری از موارد قابل جبران نیست این مشکلات می توانند مواردی مانند: سرو غذای نامناسب , نداشتن میز و صندلی کافی برای مهمانان , تاریک بودن باغ و پذیرایی نامناسب ایجاد شود که باعث خراب شدن مراسم عروسی تان باشد. انتخاب باغ عروس باید کاملا با دقت و اطلاعات کافی انجام شود همچنین باید از نحوه ی ارائه خدمات مطمئن باشید.

شما می توانید برای اطمینان از بی عیب و نقص برگزار شدن مراسمتان با تشریفات مجالس حرفه ای تماس بگیرید تا خیالتان از برگزاری مراسم راحت باشد. در ادامه با نکات مهم در انتخاب باغ عروسی آشنا می شویم.

نکات مهم در انتخاب باغ عروس چیست؟

  • داشتن سیستم های گرمایشی و سرمایشی برای رفاه مهمانان بسیار لازم است به گونه ای که نه در تابستان و نه در زمستان مهمانان کلافه نشوند.
  • داشتن مسیری مناسب و نزدیک به آتلیه و عکاسی کمک می کند از ترافیک ها دور باشید و وقت خود را هدر ندهید.
  • باید ظرفیت باغ عروس با تعداد مهمانان همخوانی داشته باشد پس اول از هر چیزی از تعداد مهمانان تان مطلع شوید.
  • داشتن پارکینگ برای پارک ماشین های مهمانان ضروری و قابل توجه می باشد تا برای پارک کردن ماشین دچار مشکل نشوند.
  • ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و بهداشتی بودن آن ها در اولویت قرار دارد.

نکات مهم در انتخاب باغ عروس چیست؟

  • سرو غذا در باغ عروس ها به دلیل قرار گرفتن در فضای باز لازم است اصولی صورت گیرد تا غذاسرد سرو نشوند در واقع آنچه برای مهمانان مهم است همین نوع ارائه غذا می باشد..
  • داشتن رختکن برای آقایان و خانم ها لازم است.
  • داشتن نورپردازی و نور کافی برای باغ بسیار حائز اهمیت است مخصوصا اگر مراسم شما شب باشد و هوا تاریک.
  • داشتن امکانات گل آرایی , شمع آرایی و … باعث باشکوه تر شدن مراسم خواهد شد.
  • داشتن مکانی مخصوص برای عروس و داماد
  • سعی کنید از باغ عروس های داخل شهر انتخاب کنید چون مطمئن تر هستند.
  • به تمیز بودن کف سالن ها , میز و صندلی و شیک بودن آن ها توجه داشته باشید.
  • داشتن مسیری آسفالت و مرتب مخصوصا در فصل های بارندگی
  • حتما از میزان آمادگی باغ عروس برای شرایط اضطراری سوال کنید.

خوب بررسی این موارد می تواند تا حد زیادی خیال شما را از بابت برگزاری مراسم راحت کند اما برای اطمینان بیشتر یک نفر را برای نظارت بر کار ها مسئول کنید تا همه چیز طبق برنامه پیش برود.

یکی از موارد مهم دیگر که باید به آن توجه داشته باشید داشتن قیمت های مناسب و به صرفه در ارائه خدمات است حتما توجه کنید که هزینه های اضافی از شما دریافت نشود و همه چیز طبق اصول باشد و از پرداخت هزینه ی اضافی در پایان مراسم خودداری کنید.

توجه به نکات مهم در انتخاب باغ عروس کار شما را تا حد زیادی راحت می کند و دیگر نیازی به داشتن استرس و دلهره برای چگونگی برگزاری مراسم نخواهد بود. برگزاری مراسم در باغ عروس ها مزایای زیادی نسبت به تالار ها دارد. باغ عروس ها بسیار بزرگتر و وسیع تر از تالار ها می باشند, پذیرایی در باغ بسیار آسانتر از تالار می باشد ,تزئینات باغ عروس به دلیل وجود گل ها و جلوه ی خاصی که دارد بسیار زیباتر می باشد. محل برگزاری مراسم برای بسیاری از عروس و داماد ها  با دغدغه همراه است . ما با بیان کردن این موارد تا حد زیادی در انتخاب به شما کمک کردیم و اگر انتخاب شما باغ عروس ها بود می توانید از موارد بالا کمک بگیرید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223