تالار پذیرایی با ظرفیت 50 نفر تهران

4.4/5 - (5 امتیاز)
خرداد 1403
تالار پذیرایی با ظرفیت 50 نفر تهران

تشریفات پل با گرداوری تالار پذیرایی با ظرفیت 50 نفر تهران در سراسر تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. شما می توانید در ادامه تصاویر تالار  با ظرفیت کم و کوچک را مشاهده کنید و برای اطلاعات بیشتر و رزرو و بازدید با ما تماس بگیرید.

برگزاری مهمانی و جشن های خانوادگی در تالار مزایای متعددی برای مهمانان و میزبان دارد. به همین دلیل امروزه تعداد تالارهای کوچک افزایش یافته است. جشن تولد، جشن عقد، نامزدی، بله برون و… را می توان در تالارهایی با ظرفیت 50 نفر برگزار کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی تالارها کوچک تهران و خدمات آن ها بپردازیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

اجاره تالار 50 نفر

تالار پذیرایی با ظرفیت 50 نفر تهران برای بله برون

بله برون از مراسمات خواستگاری است که معمولا تعداد مهمانان آن بیشتر از 20 نفر می باشد. دعوت کردن این تعداد مهمان در منزل کار نسبتا دشواری خواهد بود؛ چرا که پذیرایی و جایگیری مهمانان به سختی انجام می شود. تالارهای با ظرفیت 50 نفر خدمات بسیار خوبی برای این نوع مهمانی در نظر گرفته اند.

  • تالار پذیرایی با ظرفیت 50 نفر تهران برای بله برون
  • ورودی تالار بله برون 50 نفره
  • جایگاه بله برون تالار با ظرفیت 50 نفر تهران

پذیرایی از مهمانان با چند نوع شیرینی و میوه انجام می شود و نوشیدنی شامل چای، نسکافه، آبمیوه، شربت و … است که به انتخاب میزبان روی میزها قرار می گیرد. بله برون معمولا با شام همراه نیست اما برخی تمایل دارند تا از مهمانان خود به بهترین شکل پذیرایی کنند. سرو غذا به شکل پرسی و سلف سرویس است و غذای اصلی با پیش غذا و دسر روی میز چیده می شود.

از دیگر خدمات تالارها برای بله برون گل آرایی جایگاه عروس و داماد و میز مهمانان است. گل آرایی باعث شیک تر به نظر رسیدن فضای سالن شده و حس خوبی برای میزبان و مهمانان به وجود می آورد. انتخاب گل می تواند توسط عروس و داماد انجام بگیرد.

تالار 50 نفره غرب تهران برای بله برون

تالار پذیرایی با ظرفیت 50 نفر برای تولد

جشن تولدتان را به تیم تشریفات تالارهای با ظرفیت 50 نفر بسپارید! تالارها برای مراسمات تولد یا ختنه سوران و… منوی متنوعی در نظر می گیرند. البته پرتکرارترین انتخاب افراد جشن تولد، سرو غذا به صورت سلف سرویس و با فینگر فود است. از آنجایی که بیشترین زمان در جشن تولد به رقص و پایکوبی اختصاص دارد، وجود تیم موزیک و دی جی اهمیت می یابد. اجرای موسیقی به صورت زنده یا با اجرای دی جی انجام می گیرد که در هر نوع آن افراد حرفه ای و با سابقه فعالیت دارند.

تزیین جایگاه در جشن تولد با بادکنک انجام می شود. بادکنک آرایی به عهده تیم تشریفات تولد است که زیباترین و به روزترین متدها را برای این کار مورد استفاده قرار می دهند. کافیست تم مد نظر را انتخاب کنید و نتیجه را به تیم حرفه ای تالار بسپارید.

  • بادکنک آرایی و دیزاین سالن تولد
  • اجاره سالن 50 نفر تولد
  • سالن تولد 50 نفره

تالار پذیرایی با ظرفیت 50 نفر تهران برای مهمانی

پذیرایی در تالار تماما به عهده پرسنل است و تا حد زیادی از فشار روی میزبان کاسته می شود. برگزاری مهمانی در تالارهای با ظرفیت 50 نفر، علاوه بر محیط دوستانه ای که ایجاد می کند برای مهمانان نیز لذت بخش است. میزبان نیز فرصت بیشتری برای وقت گذراندن با مهمانان خود دارد. اجرای موزیک بی کلام به صورت زنده در بسیاری از تالارها انجام می شود.

  • اجاره تالار 50 نفره برای مهمانی عقد و بله برون
  • تالار پذیرایی 50 نفر تهران برای مهمانی
  • تالار پذیرایی با ظرفیت 50 نفر تهران برای مهمانی

خدمات تالار پذیرایی با ظرفیت 50 نفر تهران

خدمات تالارها برای پذیرایی از مهمانان متنوع است. از مهمترین خدمات پذیرایی از مهمان می باشد که تالارها تنوع غذایی بالایی به این منظور دارند. بسیاری از آن ها علاوه بر غذاهای مرسوم مانند زرشک پلو با مرغ یا چلو کباب و… غذای غیرایرانی، دریایی، فست فود و… نیز طبخ می کنند.

خدمات تالار پذیرایی با ظرفیت 50 نفر تهران

از نکاتی که حائز اهمیت است دیزاین داخلی سالن پذیرایی است. تالارهای با ظرفیت 50 نفر فضای صمیمی را ایجاد می کنند و بسیار شیک و مجلل طراحی می شوند تا برای انواع مهمانی ها مناسب باشد.

یکی از مزایای برگزاری مهمانی در این تالار، صرفه جویی در هزینه هاست. در تالارهای بزرگتر تعداد کم مهمان هزینه زیادی به همراه دارد و ورودی آن نیز بالاست. اما تالارهای کوچک تر در منو و ورودی هزینه مقرون به صرفه ای مدنظر قرار می دهند.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223