سالن بله برون شهران

سالن بله برون شهران

اگر می خواهید مراسم شما در سالن بله برون در محدوده شهران برگزار شود می توانید از خدمات سالن بله برون شهران استفاده کنید. اجاره سالن بله برون به همراه تشریفات و پذیرایی و دیزاین جایگاه بله برون انجام می شود.

مراسم بله برون با تعداد بیشتری مهمانان برگزار می شود. در واقع برخلاف مراسم خواستگاری که پدر، مادر، خواهر و برادر عروس و داماد حضور دارند، در شب بله برون اقوام درجه یک دیگر نیز اضافه می شوند تا صحبت های مهم و نهایی مربوط به زندگی عروس و داماد را انجام دهند. امروزه بیشتر منازل آپارتمانی فضای کافی برای دعوت مهمانان با تعداد بالا ندارند و به این منظور نیازمند اجاره سالن پذیرایی هستند. منطقه شهران سالن های مناسبی برای برگزاری بله برون دارد که ما در این مطلب ویژگی های آن را بررسی خواهیم کرد.

اجاره سالن بله برون شهران

سالن بله برون شهران با ظرفیت 100 نفر

تعداد مهمانان بله برون در هر خانواده متفاوت است و می تواند از 30 نفر تا 100 نفر باشد. بنابراین اجاره سالن بله برون با حداکثر 100 نفر ظرفیت مناسب خواهد بود. دیزاین و طراحی داخلی سالن های لوکس و لاکچری بوده و مورد پسند بسیاری از مشتریان قرار می گیرد. چرا که از جدیدترین مدل های دیزاین سالن استفاده شده است. نحوه چینش میز و صندلی های مهمانان در سالن به گونه ای است که همه افراد بتوانند اشراف کامل به استیج داشته باشند و دسترسی آن ها به این نقطه به راحتی انجام بگیرد.

گل آرایی جایگاه عروس و داماد

از مواردی که باعث زیباتر شدن فضا در جشن های مختلف خواهد شد، گل آرایی است. استفاده از گل های طبیعی حس خوبی برای افراد ایجاد می کند و باعث افزایش انرژی مثبت در سالن خواهد شد. معمولا عروس و دامادها علاقمند هستند تا جایگاه عروس و داماد دیزاین منحصر به فردی برای آن ها داشته باشد. به همین دلیل درخواست گل آرایی بر اساس سلیقه خود می دهند. تیم تشریفات گل آرایی را با مشورت زوجین انجام می دهد.

  • گل آرایی جایگاه عروس و داماد در پونک
  • گل آرایی جایگاه عروس و داماد
  • گل آرایی جایگاه عروس و داماد در سالن پونک

پذیرایی با شام در سالن شهران

شام پذیرایی از مهمترین بخش های هر جشنی به حساب می آید. البته شام بله برون ممکن است مانند شام جشن عروسی تنوع بالایی نداشته باشد. اما این مسئله به بودجه خانواده ها بستگی دارند و عده زیادی تمایل دارند تا در این شب سنگ تمام بگذارند. کیفیت شام پذیرایی در سالن های بله برون شهران بالا بوده و از بهترین مواد اولیه برای طبخ غذا استفاده می شود.

پذیرایی با شام در سالن شهران

غذای اصلی، دسر، پیش غذا، میوه و شیرینی، نوشیدنی و… همگی تنوع بالایی دارند و انتخاب آن ها توسط مشتریان انجام می گیرد. پذیرایی از مهمانان به کارکنان با تجربه و حرفه ای سالن سپرده می شود و این افراد نظم و هماهنگی بالایی دارند.

Rate this post
مهر 1403
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223