تشریفات تالار عروسی شامل چه مواردی است؟

تشریفات تالار عروسی

برای برگزاری جشن عروسی با شکوه و به یادماندنی لازم است تا با مجموعه های با تجربه و کاربلد آشنا باشید تا بهترین خدمات را دریافت کنید. کیفیت پذیرایی از مهمانان جشن عروسی اولویت همه عروس و دامادها است و برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی های متعددی انجام می دهند. اما برای پیشرفت بهتر کارهای مربوط به جشن عروسی می توان بخشی از مسئولیت ها را به تیم تشریفات مجالس تالار سپرد. این مجموعه ها با دانشی که دارند کمک می کنند تا همه چیز در روز عروسی درجه یک باشد. تشریفات تالار عروسی شامل پذیرایی از مهمان ها، خوش آمد گویی، طراحی و گل آرایی تالار عروسی و مواردی از این دسته است که در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص این نوع خدمات بدست آورید.

تشریفات تالار عروسی شامل چه مواردی است

کترینگ عروسی تالار

تشریفات تالارها کترینگ عروسی را عهده دار می شوند. منظور کترینگ طبخ غذا در محلی خارج از آشپزخانه تالار است. کترینگ به مشتریان اطمینان خاطر می دهد همه غذاها و نوشیدنی هایی که روی میز مهمان سرو می شوند با بهترین مواد اولیه آماده شود و از کیفیت بالایی برخوردار باشد. در واقع انتخاب کترینگ سبب آسوده خاطر شدن عروس و داماد و خانواده های آن ها خواهد شد و از دغدغه آن ها در رابطه با پذیرایی مهمان کم می کند.

کترینگ عروسی تالار

بسیاری از مجموعه ها که به صورت کترینگ فعالیت دارند بهترین دستورها را برای طبخ غذا به کار می برند و از سرآشپزهای حرفه ای و ماهر استفاده می کنند. پس از آماده سازی غذا، در موعد مقرر به تالار تحویل داده شده و به صورت گرم سرو می شود. کترینگ تالار می تواند سبب کاهش هزینه های نهایی شود.

کترینگ عروسی در تالار

گل آرایی تشریفات تالار عروسی

استفاده از گل های طبیعی در هر فضایی باعث شادابی محیط و انتقال انرژی مثبت به افراد خواهد شد. به همین دلیل عروس و دامادها علاقمند هستند تا سالن عروسی شان را به گل های زیبا و رنگارنگ طبیعی مزین کنند و حس خوبی برای خود و مهمانان به وجود آورند. گل آرایی نیازمند تخصص و تجربه است و باید متناسب با فضا و همچنین سلیقه مشتری انجام گیرد. بنابراین انتخاب یک تیم کاربلد و با سابقه اهمیت می یابد. تیم تشریفات تالار بهترین مجموعه را برای گل آرایی تالار به عروس و دامادها معرفی می کند تا اقدامات لازم را انجام دهند.

گل آرایی تشریفات تالار عروسی

قسمت هایی از سالن که معمولا گل آرایی می شود جایگاه عروس و داماد، ورودی مهمانان، میز پذیرایی و… است. انتخاب گل ها با نظر مشتری انجام می گیرد. محبوبترین گل هایی که برای زیباسازی تالار عروسی انتخاب می شود شامل موارد زیر است:

  •     گل رز
  •     لیلیوم
  •     ارکیده
  •     هیدرانژا و…

گل آرایی تشریفات تالار عروسی

پذیرایی از مهمان ها در تالار عروسی

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد پذیرایی مهمانان عروسی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به بهترین شکل انجام گیرد. معمولا در ابتدا با چند نوع شیرینی، میوه و نوشیدنی از مهمانان پذیرایی می شود. سپس پیش غذا سرو شده و در نهایت غذای اصلی و دسر روی میز مهمانان قرار می گیرد. البته لازم به ذکر است که منوی تالارهای مختلف تفاوت هایی دارد و بسته به بودجه مشتریان ارائه می شود.

پذیرایی از مهمان ها در تالار عروسیمنوی اقتصادی برای افرادی است که قصد دارند هزینه متعارفی را برای عروسی پرداخت کنند. اما مشتریانی که تنوع غذایی بیشتری برای مهمانان در نظر دارند از منوهای دیگر انتخاب را انجام می دهند. تیم تشریفات به شما کمک می کند تا متناسب با بودجه انتخاب انواع غذاها و نوشیدنی های مدنظر را انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص پذیرایی تشریفات پل به پکیج تشریفات عروسی مراجعه کنید.

پذیرایی از مهمان ها با شام

مهمانداران حرفه ای و با تجربه

در جشن عروسی معمولا تعداد بالایی از مهمانان دعوت می شوند و پذیرایی باکیفیت از آن ها کمی مشکل به نظر می رسد. اما این کار برای مهمانداران حرفه ای و با تجربه به هیچ عنوان سخت نبوده و به بهترین شکل انجام می گیرد. هماهنگی و مدیریت مهمانداران با گروه تشریفات است. در واقع با برنامه ریزی درست تیم تشریفات همه غذاها و نوشیدنی ها به موقع روی میز قرار می گیرد و سرو می شود.

تصاویر تشریفات تالار عروسی

  • تشریفات در تالار عروسی
  • تشریفات بله برون در تالار
  • گل آرایی تالار عروسی
  • تشریفات بله برون در تالار عروسی
  • گل آرایی جایگاه عروس و داماد در تالار
  • تشریفات پذیرایی در تالار
  • تشریفات و گل آرایی تالار عروسی
  • گل آرایی با گل رز
  • گل آرایی میز مهمان ها در تالار

در این بخش به تشریفات تالار عروسی پرداختیم. شما چه تجربه ای از برگزاری مراسم در تالار عروسی دارید؟. در بخش کامنت ها تجربیات خود را با ما در میان بزارید.

5/5 - (1 امتیاز)
مرداد 1403
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223