5 تالار عروسی خوب در تهران به همراه قیمت ورودی

5 تالار عروسی خوب در تهران

بسیاری از کاربران با این سوال مواجه اند که کدام تالار های عروسی جز بهترین تالار های عروسی هستند، در این بخش با 5 تالار عروسی خوب آشنا می شوید. این تالار ها توانسته اند در سایت های نی نی سایت، تالار کده و بانک تالار رتبه های بالایی کسب کنند.

5 تالار خوب عروسی که در ادامه با آن آشنا می شوید به صورت مجزا مراسم برگزار می کنند و اگر می خواهید اطلاعاتی از تالار های مختلط بدست آورید به لیست باغ عروسی مراجعه کنید.

اگر جشن عقد، نامزدی یا عروسی در پیش دارید قطعا به دنبال یک تالار لوکس و شیک هستید. امروزه تعداد زیادی تالار عروسی در شهرهای مختلف تاسیس شده اند. اما برای بسیاری از افراد انتخاب تالار مناسب که خدمات درجه یکی ارائه کند، کمی دشوار است. ما در این مقاله 5 تا از بهترین تالارهای تهران را به شما معرفی می کنیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

تالار تشریفات اقدسیه

تالار تشریفات اقدسیه از زیباترین تالارهای تهران است که در بخش شمال تهران واقع شده است. حداکثر ظرفیت تالار تشریفات اقدسیه برای پذیرش مهمانان 500 نفر می باشد و برای جشن عروسی، عقد و… مناسب است. تیم تشریفات این تالار سابقه فعالیت طولانی در این حوزه دارند و با مشاوره اصولی به مشتریان راهنمایی های لازم را ارائه می دهند تا مراسم به بهترین شکل برگزار شود.

تالار تشریفات اقدسیهفضاسازی تالار اقدسیه با گیاهان و درختچه های طبیعی است که ترکیب آن با سنگ های طبیعی مرمری باغ خیره کننده و زیبا را پدید آورده است. سالن این تالار وسعت زیادی داشته و بسیار مجلل و لاکچری طراحی شده است. جایگاه عروسی و داماد در میانه سالن واقع شده و میز و صندلی شیک مهمانان در اطراف سن با فاصله مناسب از هم چیده شده اند.

مساحت کلی تالار تشریفات اقدسیه 3500 متر است و از پارکینگ شخصی با ظرفیت مناسب برخوردار می باشد.

منوی این تالار تنوع بالایی داشته و آشپزخانه صنعتی آن باکیفیت ترین مواد اولیه را برای آماده سازی غذا مورد استفاده قرار می دهد. این تالار جز تالارها لوکس و گران قیمت به حساب می آید. میانگین قیمت ورودی به ازای هر نفر تالار تشریفات اقدسیه از 2,000,000 تومان شروع می شود.

  • تالار اقدسیه
  • ورودی تالار عروسی اقدسیه

باغ تالار ولنجک

باغ تالار ولنجک یکی دیگر از مجلل ترین تالارها منطقه است که بسیاری از عروس و دامادها آن را به عنوان لوکیشن عکاسی و فیلمبرداری می پسندند. باغ تالار ولنجک محوطه سبز با وسعت بالا دارد که می توان در آن مراسم عقد برگزار کرد. در طراحی این باغ تالار دکوراسیون لوکس و لاکچری استفاده شده است که سبب تمایز آن با سایر باغ تالارها شده است.

باغ تالار ولنجکتیم تشریفات متناسب با سلیقه مشتریان در فضای باغ یا سالن، گل آرایی انجام می دهند. همچنین نورپردازی فوق العاده حرفه ای این باغ تالار سبب شده تا برگزاری مراسمات در شب با بهترین کیفیت انجام شود. باغ تالار ولنجک از کترینگ و منوی بین الملل برخوردار است که تنوع بالایی دارد. اتاق عقد تالار ولنجک در مکانی مجزا قرار گرفته است و داری سفره عقد با دیزاین حرفه ای می باشد.

از مزیت های این تالار برگزاری عقد در سالن عقد فضای باز است که موجب می شود مراسم عقد شما به صورت رویایی برگزار شود. میانگین قیمت ورودی به ازای هر نفر در باغ تالار ولنجک از 1,000,000 تومان شروع می شود.

  • باغ عقد ولنجک
  • تالار عروسی ولنجک

تالار هتل اسپیناس

این هتل 5 ستاره خدمات ارزنده برای مشتریان در نظر گرفته است و انتخاب اول بسیاری از مهمانان بین المللی می باشد. این مجموعه شامل تالار و هتل است و ظرفیت پذیرایی از 1000 مهمان را در یک زمان دارد. معماری و ساخت این هتل بسیار لوکس است برای انواع مراسمات اعم از جشن عروسی، جشن عقد، مهمانی های بزرگ، جلسات رسمی و… مناسب است.

تالار هتل اسپیناستالار هتل اسپیناس از چندین سالن مجزا تشکیل شده است که هر یک ظرفیت متفاوتی دارند و انتخاب آن ها به تعداد مهمانان شما بستگی دارد. میانگین قیمت ورودی به ازای هر نفر تالار عروسی هتل اسپیناس از 5,000,000 تومان شروع می شود.

  • تالار عروسی هتل اسپیتاس
  • ورودی تالار هتل اسپیناس

تالار متین

تیم تشریفات تالار متین بهترین برنامه ریزی و نظم را در جشن ها و مهمانی های مختلف دارند و به بهترین شکل از مهمانان پذیرایی می کنند. این تالار پذیرای حداکثر 400 مهمان بوده و برای این تعداد 3 طبقه پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته است. تالار متین از سالن عقد مجزا نیز برخوردار است که سفره عقد شیک و مجللی برای آن طراحی کرده اند. خدماتی از جمله گل آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی و… به صورت حرفه ای در این تالار انجام می شود.

تالار متیناستیج رقص تالار بهترین نورپردازی را دارد و در مرکز سالن واقع شده است. میانگین قیمت ورودی به ازای هر نفر تالار عروسی هتل اسپیناس از 1,500,000 تومان شروع می شود.

ورودی تالار عروسی متیندر این بخش به 5 تالار عروسی خوب برای برگزاری مراسم عروسی پرداختیم. نظر شما چیست؟ آیا تجربه ای از برگزاری مراسم در یان تالار ها را داشته اید؟ اگر تجربه ای در برگزاری مراسم در تالار های عروسی لوکس و خوب را دارید با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
تیر 1403
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223