اجاره روف گاردن در تهران برای تولد

اگر قصد اجاره روف گاردن در تهران برای تولد را دارید می توانید با مشاهده تصاویر مراسم های برگزار شده در روف گاردن تهران و دریافت قیمت اجاره روف گاردن با توجه به بودجه خود در راستای قیمت روف گاردن گام بردارید. با ما همراه باشید تا با خدمات تشریفات تولد در روف گاردن بیشتر آشنا شوید.

تولد در روف گاردن تهران

روف گاردن در واقع به پشت بام ساختمان ها گفته می شود که آن را شبیه به حیاط دیزاین کرده اند. این فضا مکان مناسبی برای برگزاری مهمانی و جشن های خانوادگی است. برخی از تالارها یا کافی شاپ ها به این منظور روف گاردن اجاره می دهند و خدمات متنوعی را به مشتریان عرضه می کنند. بنابراین اگر شما هم تصمیم به برگزاری جشن تولد یا سورپرایز کردن یکی از عزیزانتان را دارید، اجاره کردن روف گاردن ایده خوبی برای شما خواهد بود. در این مطلب به بررسی ویژگی ها و خدمات روف گاردن های تهران می پردازیم. تا انتها همراه ما باشید.

روف گاردن در تهران برای تولد

خدمات روف گاردن تولد در تهران

طراحی و دکوراسیون بیشتر روف گاردن های تهران معمولا ترکیبی از درختچه ها و گل های طبیعی و نورپردازی با ریسه ها و لامپ های مجلل و… را دارد. برخی از روف گاردن ها به صورت سرپوشیده طراحی شده اند تا در شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده باشند.

خدمات روف گاردن تولد در تهران

یکی از دلایل انتخاب افراد برای برگزاری مهمانی و جشن در روف گاردن سر باز بودن فضا می باشد. جریان یافتن هوا و گردش آن حس بهتری برای مهمانان ایجاد می کند و بر لذت و هیجان جشن می افزاید.

فضای باز و نور طبیعی سبب خلق عکس های زیبا و با کیفیت می شود. علاوه بر آن امکان متعددی دیگری وجود دارد که انتخاب روف گاردن را برای شما به صرفه خواهد کرد.

پذیرایی در روف گاردن

خدمات گل آرایی روف گاردن تولد در تهران

یکی از خدماتی که روف گاردن های تهران به مشتریان ارائه می دهند گل آرایی است. گل ها یکی از زیباترین اجزای طبیعت هستند که تماشای آن ها حس خوشایند و آرامش بخشی را در انسان به وجود می آورد. به همین دلیل در بسیاری از مراسمات و جشن ها گل آرایی انجام می گیرد.

خدمات گل آرایی روف گاردن تولد در تهران

تازه بودن گل باعث انتشار انرژی مثبت و طراوت در بین مهمانان خواهد شد و شکوه مجلس را افزایش می دهد. روف گاردن های تهران به منظور زیباتر شدن فضا، گل آرایی میز مهمانان، ورودی، جایگاه متولد و… را با بهترین و زیباترین گل ها انجام می دهند. انتخاب نوع گل و ترکیب آن ها می تواند به عهده دیزاینر یا میزبان جشن تولد باشد که امری سلیقه ای است.

  • کیک تولد روف گاردن
  • ورودی روف گاردن تهران
  • دیزاین و گل آرایی روف تولد

توصیه ما این است که گل های طبیعی را از بین گل های فصل انتخاب کنید تا علاوه بر مقرون به صرفه بودن حس بهتری برای شما به وجود آورد. گل هایی که معمولا در هر فصل پر استفاده هستند شامل موارد زیر است:

  •     فصل بهار: سنبل، مروارید، گل رز، لاله
  •     فصل تابستان: کوکب، میخک، بابونه
  •     فصل پاییز: ادریس، شقایق، نرگس، داوودی
  •     فصل زمستان: رز زمستانی، پوینستا، زنبق

گل آرایی روف گاردن تولد در تهران

خدمات بادکنک آرایی روف تولد در تهران

در گذشته بیشترین کاربرد بادکنک ها در جشن تولد و به شیوه سنتی و ساده بود. اما امروزه بادکنک آرایی به شکل ها متنوع رایج شده است و سبب زیباتر شدن فضا می شود. بادکنک رنگ های متنوعی دارد که ترکیب کردن آن ها رنگ و روی متفاوتی در محیط ایجاد می کند. بخش زیادی از رنگ تم و زمینه در جشن های مختلف توسط بادکنک ها به چشم می آید. پرکاربردترین رنگ های بادکنک که مورد استفاده قرار می گیرد شامل موارد زیر است:

  •     سفید، صورتی
  •     سفید، آبی
  •     قرمز، سفید یا قرمز، مشکی
  •     طلایی یا نقره ای
  •     و سایر رنگ ها

بادکنک آرایی روف تولد در تهران

خدمات تم تولد در تهران در روف گاردن

تم تولد در واقع مجموعه ای از رنگ هاست که توسط لوازم و تزئینات فضا ایجاد می شود. تم تولد معمولا شامل دو یا سه رنگ است که باعث ایجاد جلوه ای زیبا و یکدست در محیط تولد می شود. همانطور که گفته شد بیشتر این هارمونی توسط بادکنک آرایی یا گل آرایی به وجود می آید اما انتخاب رنگ ظروف پذیرایی و… نیز تا حد زیادی تاثیرگذار است. روف گاردن های تهران با توجه به سلیقه مشتریان، به روزترین و یا کیفیت ترین متریال را برای تم تولد انتخاب می کنند تا همه چیز باب میل شما پیش برود.

خدمات تم تولد در تهران در روف گاردن

برگزاری تولد کودک در روف گاردن

برگزاری تولد کودکان در روف گاردن ایده بسیار خوبی خواهد بود. فضای باز برای جنب و جوش کودکان مناسب تر از فضای سرپوشیده است و خاطره های به یادماندنی برای آن ها می سازد.

برگزاری تولد کودک در روف گاردن

تولد بزرگسال در روف گاردن

همانطور که گفته شد برگزاری تولد برای بزرگسالان در بسیاری از روف گاردن های تهران امکان پذیر است. اگر برنامه سوپرایز دارید یا قصد دارید برای خودتان یا نزدیکان مهمانی به بهانه تولد برگزار کنید روف گاردن ها بهترین انتخاب خواهد بود. چرا که فضای مناسبی برای پذیرایی 30 تا 40 نفر را دارند.

تولد بزرگسال در روف گاردن

برآورد قیمت روف گاردن تولد در تهران

قیمت اجاره روف گاردن تولد در تهران بین 6 تا 7 میلیون متغیر است. هزینه پذیرایی مهمانان به نوع غذا و نوشیدنی هایی انتخاب می کنید بستگی دارد. عمدتا برای تولد علاوه بر کیک و نوشیدنی، فینگرفود نیز سرو می شود.

نکته ای که باید برای اجاره روف گاردن تولد در نظر داشته باشید این است که رزرو را حداقل یک یا دو هفته پیش از زمان مقرر انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)
خرداد 1403
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223