کترینگ عروسی تهران

5/5 - (1 امتیاز)
خرداد 1399
کترینگ عروسی تهران

کترینگ عروسی تهران : تشریفات پل

تشریفات پل خدمات ویژه ای را در زمینه کترینگ عروسی به شما عزیزان ارائه می دهد. برای اطلاع از هزینه کترینگ عروسی و برگزاری مراسم تشریفات می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اهمیت برگزاری مراسم عروسی بر هیچ کسی پوشیده نیست و همان طور که می دانیم این مراسم از گذشته تا به حال از مهم ترین مراسم هایی بوده است که امروزه به بهترین شکل ممکن برگزار می شود. امروزه برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم ها موسسات بسیاری وجود دارد که کترینگ عروسی تهران یکی از این موسسات است در واقع منظور از کترینگ به مجموعه خدماتی گفته می شود که تمام امور یک مراسم توسط یک تیم حرفه ای انجام و اداره می شود.

مهم ترین خدمات ارائه شده توسط کترینگ عروسی تهران شامل تدارک و سرو و بسته بندی انواع غذاها و دسرها و گل آرایی، میوه آرایی، باغ آرایی و میز آرایی و غیره است که کترینگ ها این نوع خدمات را فقط برای مراسم جشن نامزدی و عروسی ارائه نمی دهند بلکه در بیمارستان ها، مجالس مختلف، قطار و هواپیما و شرکت ها و … نیز خدمات کترینگ امروزه وجود دارد.

مطمئنا شکل برگزاری مراسم عروسی در گذشته با امروز بسیار متفاوت است و بیشتر خانواده ها این نوع مراسم ها را در منزل و به صورت سنتی برگزار می کردند در گذشته معمولا تنوع غذایی به مانند امروز نبود و خبری از چند نوع غذا و دسر و سالاد نیز نبود و یک آشپز تدارک غذا و پخت آن را بر عهده داشت و تزیین فضای خانه نیز به عهده کسی بود که عروسی در خانه او برگزار می شد. و به طور کلی همه چیز به سادگی برگزار می شد.

شاید کوچکتر شدن فضای خانه ها نسبت به گذشته و خدمات مدرنی که ارائه می شود باعث شده تا کمتر کسی حاضر به برگزاری مراسم عروسی در منزل شود.

ویژگی بهترین کترینگ عروسی تهران

از مهم ترین ویژگی بهترین کترینگ عروسی تهران که باعث شده تا این موسسه بسیار مورد توجه باد سرویس دهی عالی در کنار گل آرایی و چیدمان میز و صندلی و . . . است که از مهم ترین آن ها می توان به

  • پذیرایی از مهمان ها به بهترین شکل
  •  دیزاین محیط پذیرایی از مهمان ها
  •  طراحی میز ها و استفاده از بهترین ظروف غذا برای پذیرایی از مهمان ها

ویژگی بهترین کترینگ عروسی تهران

خدمات پذیرایی در کترینگ عروسی تهران

برای داشتن یک مراسم به یاد ماندنی مطمئنا باید هم خوب هزینه کرد و هم این که یک تشریفات مجالس مناسب را داشت امروزه کترینگ عروسی تهران از مراکزی است که خدمات بسیار مناسبی را برای مهمانان ارائه می دهد از مهم ترین این خدمات می توان به تهیه غذا و نوشیدنی های متنوع برای مهمانان، استفاده از ظروف زیبا و لوکس برای پذیرایی و چیدمان متنوع میز ها، استفاده از روکش های متنوع بسته به دیزاین محیط در چیدمان صندلی ها

  •  تهیه کیک عروسی با دیزاین زیبا از بهترین قنادی تهران
  •  دارای پرسنل و مهمانداران مجرب و تحصیل کرده خانم و آقا
  • دیزاین بار میوه و استفاده از انواع میوه های مرغوب و متنوع فصل و تمامی امکانات مورد نیاز مراسم

خدمات پذیرایی در کترینگ عروسی تهران

شام عروسی در کترینگ عروسی

معمولا در مجالس بزرگ مانند عروسی نحوه طبخ غذا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. که امروزه وجود کترینگ ها تا حدود زیادی از حساسیت کار ها کم کرده است استفاده از آشپز های ماهر و توانا و داشتن یک پرسنل بسیار حرفه ای موجب شده تا کترینگ عروسی تهران بسیار شناخته شده باشد معمولا شام عروسی از مهم ترین وعده های یک مهمانی است و از این رو داشتن کیفیت بالا شام عروسی و دیزاین زیبای میز های غذا  موجب می شود تا مراسم شما  بیادماندنی و خاطره انگیز باشد.

شام عروسی در کترینگ عروسی

کترینگ عروسی تهران مفتخر است تا با پخت انواع غذا های ایرانی و فرنگی, انواع دسر ها و با در اختیار داشتن آشپزخانه مجهز صنعتی یک مراسم و جشن بی نطیر را برای شما به ارمغان بیاورد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223