عمارت و باغ عروسی سام

3.9/5 - (11 امتیاز)
اسفند 1398
عمارت و باغ عروسی سام

تشریفات پل مجری برگزاری مراسم در باغ سام با خدمات متفاوت است.  باغ سام به عنوان بهترین باغ عروسی گرمدره  یکی از زیباترین و مجلل ترین باغ های عروسی است. تشریفات پل خدمات ویژه ای را در زمینه باغ عروسی سام ارائه می دهد.

شما می توانید برای براورد تعرفه و قیمت اجاره عمارت و باغ عروسی سام با تشریفات پل آقای سام تماس بگیرید.

عمارت مجلل سام با ظرفیت 700 نفر و مساحت یک هکتار و 4 سالن مجزا و لوکس مناسب برای جشن عروسی های شیک و مجلل است این عمارت به صورت باغ و سالن است و دارای پارکینگ و آسانسور و سایر امکانات رفاهی برای مهمانان عزیز شما است.

مراسم عروسی هرچه بزرگتر و باشکوه تر برگزار شود به یادماندنی تر خواهد بود و مهمانان را بیشتر تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. مراسم عروسی می تواند در مکان های مختلفی مانند تالار , سالن , باغ عروسی , خانه یا عمارت ها برگزار شود که هر کدام از این مکان ها زیبایی و جلوه ی مخصوص به خود را دارند در واقع این نوع مراسم است که مکان آن را مشخص می کند و شما باید بر اساس آن فضا را انتخاب نمایید.

اما یکی از مواردی که امروزه با استقبال مردم روبرو شده برگزار کردن مراسم در عمارت ها و باغ عروسی سام است که مراسم را زیبا تر و خاص تر جلوه می دهد و باعث میشود تا عکس ها و فیلم های مراسم عروسی  به صورت ویژه ای ثبت شود. انتخاب و استفاده از هر عمارت و باغ عروسی کار درست و اصولی به حساب نمی آید بلکه باید اطلاعات بالایی از مکان داشته باشید تا بهترین تصمیم را در مورد آن بگیرید.

اما عمارت و باغ عروسی سام با داشتن مشاورانی مجرب به صورت رایگان این امکان را به شما می دهد تا به صورت کامل از خدمات و نحوه ی انجام کار ها باخبر شوید سپس در مورد انتخاب تان تصمیم بگیرید.

عمارت و باغ عروسی سام خدمات خود را مطابق با نیاز های مشتریان تنظیم کرده است تا بتوانید به راحتی هر نوع برنامه ای که برای مراسم تان دارید را اجرا نمایید به علاوه وجود عمارت و باغ عروسی این امکان را به شما می دهد که بر اساس سلیقه ی خودتان در باغ یا عمارت از مهمانان تان پذیرایی کنید یا هر بخش از مراسم برای تنوع در  قسمتی از باغ یا عمارت سام برگزار شود.

باغ عروسی سام گرمدره

ویژگی باغ عروسی  سام

باغ عروسی سام محیطی کاملا مجهز و متناسب با ضرورت های هر مراسم عروسی را آماده و در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا بتوانند یک عروسی بدون کم و کسری برای هر عروس و دامادی به ارمغان آوردند همچنین با داشتن طراحی های زیبا برای باغ عروسی , پارکینگ های مخصوص برای مهمانان , میز و صندلی های مناسب , پرسنلی آموزش دیده و خوش اخلاق ,ارائه غذا های متنوع و خوش طعم , نورپردازی و گل آرایی برگزاری یک مراسم عروسی باشکوه و به یادماندنی برایتان تضمین می کند تا مهمترین شب زندگیتان با بالاترین کیفیت برگزار شود.

برای اطلاع از تعرفه باغ سام شما می توانید برای براورد تعرفه و قیمت اجاره عمارت و باغ عروسی سام با تشریفات پل آقای سام  09125479785 تماس بگیرید.

هزینه برگزاری مراسم در باغ عروسی سام

هزینه برگزاری مراسم در باغ عروسی سام

باغ عروسی سام سعی خود را کرده تا هزینه ها را تا حد امکان کاهش دهد و تعرفه ای مناسب از مشتری دریافت نماید تا با کمبود بودجه در چنین روز مهمی مواجه نشوند. هزینه برگزاری مراسم در باغ عروسی می تواند با مواردی مانند تعداد مهمانان دعوتی , میزان تنوع غذا ها , تعداد پرسنل لازم برای پذیرایی , روز برگزاری مراسم ,میزان استفاده از تشریفات مانند گل آرایی , شمع آرایی یا … در ارتباط باشد و هزینه نهایی را بر همین اساس تعیین نماید اما به دلیلی داشتن مجوز رسمی این اطمینان به مشتریان داده میشود که هزینه ای اضافی از آنها دریافت نخواهد شد.

 

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223