باغ عروسی سون

4.5/5 - (8 امتیاز)
تیر 1399
باغ عروسی سون

تشریفات مجالس پل با برگزاری مراسم در بهترین باغ عروسی آماده ارائه خدمات در باغ عروسی سون است. در ادامه با ویژگی های باغ عروسی سون آشنا می شویم

اسم باغ عروسی سون برای عروس و داماد هایی که در تهران و حومه تهران به دنبال پیدا کردن یک باغ تالار لوکس جهت برگزاری مراسم عروسی خود در آن هستند بسیار آشنا و شناخته شده است حتی اگر از زوج هایی که اخیرا مراسم ازدواج خود را برگزار کرده اند بخواهید چندین باغ تالار را به شما معرفی کنند مسلما باغ عروسی سون نیز جزو لیستی که به شما ارائه می دهند خواهد بود.

تشریفات پل با سال ها تجربه در زمینه تشریفات عروسی آماده برگزاری مراسم شما در باغ عروسی سون است. برای اطلاع از قیمت تشریفات عروسی و هزینه اجاره باغ سون 7 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اگر نگاهی به تاریخچه برگزاری مراسم عروسی در ایران بیندازیم متوجه می شویم که در گذشته های دور نیز مراسم عروسی در باغ و یا عمارت برگزار می شد در نتیجه برگزاری مراسم در باغ عروسی سون و یا هر باغ تالار عروسی دیگر که امروزه توسط زوج ها انتخاب می شود امری دور از انتظار نیست زیرا همانطور که گفته شد برگزاری مراسم ازدواج در چنین مکان هایی از زمان پدر مادر های ما نیز وجود داشته است اما تنها نکته ای که در این رابطه وجود دارد این است که در زمان های گذشته امکان برگزاری مراسم ازدواج در باغ برای همه مردم (مردم عادی) وجود نداشت. ممکن است با مطالعه این مطالب از خود بپرسید چرا چنین چیزی ممکن نبود؟ مگر ما هم اکنون شاهد خانه های اعیانی چندین دهه قبل نیستیم؟
اگر به این پرسش دقت کنید پاسخ دقیق خود را در سوال مطرح شده پیدا خواهید کرد زیرا در گذشته فقط افرادی که توانایی مالی بالایی داشتن قادر به برگزاری مراسم فرزندانشان در منزل اعیانی خود و یا باغ هایی که در نقاط مختلف کشور داشتند بودند و برگزاری مراسم در باغ ها و عمارت ها برای قشر معمولی جامعه به هیچ عنوان امکان پذیر نبود.
اما امروزه دیگر برگزاری مراسم ازدواج در باغ، باغ تالار و عمارت رویا و آرزو نیست چرا که هزاران باغ عروسی مانند باغ عروسی سون در کشور وجود دارد که مختص برگزاری چنین مراسم هایی هستند در نتیجه اگر شما نیز قصد برگزاری یک مراسم لوکس و رویایی را دارید از نعمتی به نام “باغ عروسی سون” غافل نشوید.

برای مشاهده باغ های منظقه شهریار به صفحه اجاره باغ عروسی شهریار مراجعه کنید.

باغ عروسی سون 7 شهریار

ویژگی باغ عروسی سون

همه ما زمانی یک عمارت و یا باغ تالار را برای برگزاری مراسم ازدواج خود انتخاب می کنیم که ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد و به خوبی پاسخگوی انتظارات ما باشد در نتیجه در ادامه ویژگی باغ عروسی سون را بررسی می کنیم:
طراحی مدرن: در جهان مدرن امروزی مسلما علاوه بر زندگی عادی نحوه برگزاری مراسم های مهم زندگی ما نیز تغییر کرده است در نتیجه مکان هایی هم که برای برگزاری چنین مراسم هایی بنا شده اند باید به گونه ای باشد که با توجه به نوع زندگی و همچنین سلیقه افراد امروزی باشد. باغ عروسی سون نیز توسط مهندسین مجرب و حرفه ای طراحی شده است و همین طراحی مدرن، زیبا و چشم نواز سبب جلب رضایت مشتریان شده است.
نورپردازی حرفه ای: نورپردازی مسئله مهمی است که در انتخاب باغ عروسی باید به آن توجه زیادی شود چرا که نورپردازی حرفه ای مکمل دیزاین داخلی باغ است به عنوان مثال یک نورپردازی حرفه ای می تواند در هر چه زیباتر نشان دادن گل آرایی، بادکنک آرایی و… کمک کند.
سفره خانه سنتی: باغ عروسی سون مختص گروه خاصی از مردم نیست بلکه این مجموعه همه سلیقه ها را در نظر گرفته است؛ باغ عروسی سون با این که دارای یک طراحی مدرن و امروزی است سعی کرده است با طراحی یک سفره خانه سنتی در محوطه باغ عروسی ترکیبی زیبا از فضای مدرن و سنتی را ایجاد کند.
برای آشنایی با ویژگی باغ عروسی سون نمی توان فقط به توضیحات این مقاله بسنده کرد در نتیجه بهتر است به صورت حضوری از این باغ عروسی لوکس دیدن کنید و با از نزدیک با ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا شوید.

ویژگی باغ عروسی سون

خدمات باغ عروسی سون

برخی از خدمات باغ عروسی سون عبارتند از:

  •  سفره خانه سنتی
  •  سفره عقد داخل باغ
  •  شستشوی میوه
  •  سرو غذا در باغ
  •  اتاق امانتداری
  • برق اضطراری
  •  سفره عقد داخل سالن
  • پارکینگ
  •  مه مصنوعی
  • کافی شاپ
  •  اتاق شام عروس و داماد
  •  تهیه میوه و شیرینی
    – و…
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223