باغ تالار 21

3.7/5 - (35 امتیاز)
شهریور 1399
باغ تالار 21

تشریفات مجالس پل با برگزاری مراسم عروسی و نامزدی آماده اجرای مراسم شما در باغ تالار 21 است. باغ تالار عروسی 21 یکی از مجلل ترین و لوکس ترین باغ های منطقه گرمدره است که از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار است.

کسانی که ساکن تهران و حومه تهران هستند حتما تاکنون نام باغ تالار 21 به گوششان خورده است چرا که این باغ تالار لوکس و منحصر به فرد یکی از جدیدترین باغ تالار های تهران است که دارای معماری منحصر به فرد و طراحی اختصاصی جهت برگزاری مراسم های مختلف مانند عروسی، عقد و… است. اگر قصد برگزاری مراسم خود در عمارت 21 را دارید می توانید برای دریافت قیمت ورودی عمارت 21 و دریافت خدمات تشریفات مجالس با تیم حرفه ای تشریفات پل تماس بگیرید.

قابل ذکر است عروسی بازیگر و سوپر استار ایرانی محمدرضا گلزار در بهار 1402 در باغ 21 برگزار شده است و این باغ به عمارت 21 گلزار نیز معروف است. پس از این عروسی عمارت 21 در لیست بهترین باغ تالار های عروسی قرار گرفته است.

تالار عمارت 21همانطور که می دانید مراسم عروسی یکی از مهم ترین مراسم هایی است که در زندگی هر فرد برگزار می شود به همین دلیل نیز عروس و داماد ها در انتخاب مکان مناسب برای برگزاری مراسمشان نهایت دقت و سخت گیری را به خرج می دهند البته سختی کار برای زوج هایی که خواهان برگزاری یک مراسم مجلل و لاکچری هستند بسیار بیشتر از کسانی خواهد بود که قصد برگزاری یک مراسم معمولی را دارند چرا که برای برگزاری یک مراسم لوکس و منحصر به فرد باید تمام تدارکات مراسم عروسی به بهترین شکل ممکن و توسط افراد حرفه ای و آموزش دیده انجام شود.

فضای باغ عمارت 21معمولا ما به افرادی که قصد برگزاری مراسمی مجلل و باشکوه را دارند توصیه می کنیم به سراغ باغ تالار هایی بروند که تازه تاسیس هستند چرا که معماری این تالار ها مدرن است و همچنین امکانات و تجهیزاتی که در این باغ تالار ها در اختیار عروس و داماد ها قرار داده می شود بروز ترین و بهترین امکانات هستند.
همانطور که گفته شد باغ تالار 21 نیز از اوایل سال 1396 مشغول به ارائه خدمت به مشتریان خود شده است و شما نیز هم اکنون می توانید از خدمات منصر به فرد آن بهره مند شوید.

گل آرایی عمارت 21

ویژگی باغ عمارت 21 گرمدره

برخی از ویژگی های باغ تالار 21 عبارتند از:

  •  سبک معماری بی نظیر (این باغ تالار به عنوان مدرن ترین و لاکچری باغ تالاری شناخته شده که در سال های اخیر تاسیس و مشغول به فعالیت شده است)
  •  دارای تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز جهت برگزاری مراسم های باشکوه و لاکچری
  •  مجهز به بروزترین سیستم های صوتی و پخش تصویر
  •  دارای پرسنل آموزش دیده و حرفه ای
  •  مجهز به سیستم های سرمایشی و گرمایشی
  •  دارای چشم انداز های منحصر به فرد
  •  دارای پارکینگ اختصاصی با گنجایش 300 خودرو
  •  دارای فضای سبز با ظرفیت 500 نفر
  •  دارای سالن پذیرایی با ظرفیت 300 نفر

ویژگی باغ تالار 21

قیمت باغ تالار 21 گرمدره

بهتر است بدانید که هزینه و قیمت باغ تالار 21 گرمدره به دو صورت محاسبه می شود:
هزینه ورودی باغ: معمولا برای هزینه ورودی باغ حداقل و حداکثر قیمتی در نظر گرفته شده است و هزینه دریافتی از عروس و داماد ها با توجه به عواملی مانند تعداد مهمان ها، قرار گرفتن باغ در محلی دنج و… متفاوت است.

قیمت ورودی باغ تالار 21نکته قابل توجه درباره هزینه ورودی باغ تالار هایی مانند باغ تالار 21 این است که مدیر و مسئولان باغ تالار با توجه به شرایط خود قیمت هایی را به عنوان ورودی باغ تالار برای مشتریان در نظر می گیرند در نتیجه هیچ گاه نمی توان از باغ تالار های مختلف انتظار این را داشته باشید که هزینه های یکسانی را برای ورودی باغ در نظر بگیرند.

قیمت باغ تالار 21 گرمدرهنکته مهم دیگر نیز این است که هیچگاه این تفاوت قیمت ها را به معنای بی انصافی و یا بی عدالتی مدیران و مسئولان باغ تالار ها تلقی نکنید و به جای قضاوت های نا به جا سعی کنید با توجه به هزینه ورودی که باید پرداخت کنید به مقایسه جوانب مختلف باغ تالار بپردازید.
هزینه خدمات و امکانات دریافت شده: همانطور که گفته شد علاوه بر هزینه ورودی باغ، عروس و داماد ها باید هزینه های دیگری نیز بابت تمام خدماتی که از باغ تالار 21 دریافت می کنند پرداخت کنند.

هزینه خدمات باغ تالار 21از جمله این خدمات عبارتند از:

  •  کترینگ عروسی
  •  دیزاین و تزیین محیط، جایگاه عروس و داماد و…
  •  گل آرایی، شمع آرایی
  •  موزیک
  •  عکاسی و فیلمبرداری
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223