باغ تالار عروسی

5/5 - (2 امتیاز)
فروردین 1399
باغ تالار عروسی

باغ تالار عروسی  : تشریفات پل

معمولا زوج های جوان به دنبال تالار ، سالن عروسی  و یا باغ عروسی برای برگزاری مراسم خود هستند و در بعضی از مواقع نیز دچار سردرگمی می شوند که مراسم خود را در کجا برگزار کنند. برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار به خیلی از زوج های جوان پیشنهاد می شود و موجب می شود مراسم آن ها با شکوه تر شود.

تشریفات پل با برگزاری مراسم در بهترین باغ تالار عروسی آماده برگزاری مراسم لوکس و تشریفاتی شما با هزینه مناسب است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

در ادامه با ویژگی باغ تالار عروسی و مزیت برگزاری مراسم در باغ تالار آشنا می شویم.

باغ تالار عروسی تشریفات پل

بهترین باغ تالار عروسی

تشریفات پل با قرار داد با بهترین باغ تالار عروسی آماده ارائه خدمات در زمینه برگزاری مراسم عروسی و نامزدی در بهترین باغ تالار تهران و کرج می باشد.

برخی از بهترین باغ تالار های تشریفات پل عبارت است از :

باغ تالار تاج

باغ تالار والا

باغ تالار موگه

باغ عمارت نياوران جاجرود

باغ تالار الینا

باغ تالار مجنون

باغ تالار دایانا

باغ تالار رویاها

باغ تالار ملکه

باغ تالار سفید

بهترین باغ تالار عروسی

آیا تاکنون به عبارت “باغ تالار عروسی” توجه کرده اید؟

ممکن است با دیدن چنین پرسشی با خود بگویید “باغ تالار عروسی” که نیاز به فکر کردن ندارد و حتی ممکن است با تمسخر چنین پاسخی دهید: از نامش پیداست که باغ تالار عروسی چیست پس دیگر نیازی به تفکر و توجه ندارد.

اگر شما نیز با دیدن پرسش فوق دقیقا به مطالب اشاره شده فکر می کنید با عرض پوزش باید افکار شما را با پرسش زیر به هم بریزیم:

آیا تا به حال برایتان پیش آمده زمانی که یک کارت دعوت عروسی به دستتان می رسد با خواندن آدرس آن متوجه شوید که به جای نوشتن “تالار” از عبارت “باغ تالار عروسی” استفاده کرده باشند؟ اگر با چنین چیزی رو به رو شده اید آیا تا به حال یک حس کنجکاوی به سراغتان نیامده است که “باغ تالار عروسی” با “تالار” و “سالن عروسی” چه تفاوتی دارد؟

البته تمامی پرسش های مطرح شده فوق فقط مختص کسانی که در جشن های مختلف عقد و عروسی دعوت می شوند و باید بدانند به چه مکانی دعوت شده اند نیست بلکه در درجه اول تمامی این پرسش ها شامل زوجین و عروس و داماد هایی می شود که می خواهند به زودی مراسم عقد و عروسی خود را برگزار کنند در نتیجه باید اطلاعات بسیاری در این باره کسب کنند تا بتوانند بهترین مکان را برای برگزاری عروسی خود انتخاب کنند و شبی به یادماندنی را برای خود رقم بزنند.

در نتیجه با تمامی توضیحات فوق، شما را به مطالعه ادامه مقاله دعوت می کنیم تا با تعریف جامع و صحیحی از “باغ تالار عروسی” آشنا شوید.

باغ تالار عروسی چیست؟

اگر بر خلاف افرادی که در فوق به آن ها اشاره شد فردی کنجکاو باشید با دیدن عبارت “باغ تالار عروسی” اولین چیزی که به ذهنتان می رسد این خواهد بود که: باغ تالار عروسی چیست؟

البته فراموش نشود همانطور که گفته شد این پرسش در میان بسیاری از زوج هایی که قصد برگزاری مراسم عروسی خود را دارند نیز بسیار رواج دارد. اما اکنون وقت آن رسیده است که به سراغ معنی و تعریف صحیح “باغ تالار عروسی” برویم:

باغ تالار عروسی چیست؟ باغ تالار عروسی با تالار عروسی وجه اشتراک زیادی دارد اما چندین ویژگی سبب تفاوت آن ها با یکدیگر می شود.

باغ تالار عروسی چیست؟

اولین تفاوت عمده و اساسی باغ تالار عروسی با تالار در این است که باغ تالار همانطور که از نامش پیداست دارای فضای سبز بسیاری است البته بعضی از تالار ها نیز دارای فضا های کوچکی به عنوان فضای سبز هستند اما با بزرگ تر شدن شهر ها فضا هایی برای فضای سبز در تالار ها در نظر گرفته نمی شود. باغ تالار عروسی به دلیل قرار گرفتن در باغ و همچنین سرباز بودن، بیشتر مراسم هایی که در آن برگزار می شود در فصول گرم سال (بهار و تابستان) است.

تفاوت بسیار مهم دیگر باغ تالار عروسی با تالار و سالن عروسی در داشتن تالار پذیرایی مسقف و عمارت است در نتیجه فصول گرم و سرد سال زمان بسیار خوبی برای برگزاری مراسم های عروسی در باغ تالار عروسی است. در نتیجه باغ تالار عروسی هم دارای عمارت هست و هم دارای باغ زیبا با دیزاین فوق العاده و باشکوه است.

مزیت برگزاری مراسم در باغ تالار عروسی

معمولا عروس و داماد هایی که می خواهند بهترین مکان را برای جشن عروسی خود انتخاب کنند مکان های پیشنهادی توسط موسسات تشریفات عروسی را با یکدیگر مقایسه می کنند و به دنبال یافتن مزیت برگزاری مراسم در باغ تالار عروسی نسبت به دیگر مکان ها هستند. در ادامه چندین مزیت برگزاری مراسم در باغ تالار عروسی نسبت به تالار و سالن عروسی را نام می بریم:

برگزاری مراسم در باغ تالار عروسی

  • فضای گسترده و وسیع باغ تالار عروسی: بزرگی باغ تالار نقش بسیار مهمی در کیفیت برگزاری مراسم دارد درواقع هرچه مکان برگزاری عروسی بزرگتر باشد مدعوین احساس راحتی بیشتری می کنند چرا که برای رقص فضای بیشتری در اختیار خواهند داشت و ترددشان نسبت به تالار آسان تر خواهد بود. همچنین به دلیل بزرگ بودن باغ تالار عروسی می توانند جایی را برای نشستن انتخاب کنند که در آن احساس راحتی بیشتری دارند.
  • پذیرایی آسان: علاوه بر راحتی مهمان ها در باغ تالار عروسی، پرسنل و خدمه نیز در حین پذیرایی دچار مشکل نمی شوند. باغ تالار عروسی امکان قرار دادن میز های بزرگ را فراهم می آورد که تاثیر بسزایی در پذیرایی بهتر از مهمان ها دارد.
  • فضای دلنشین و زیبای باغ تالار عروسی: به دلیل زیبا بودن فضای باغ به تزیین زیادی نیاز نبوده و معمولا افرادی که در باغ تالار مراسم خود را برگزار می کنند به تزیین ساده ای اکتفا می کنند و همین امر سبب صرفه جویی در هزینه ها می شود این در حالی است که تالار های عروسی برای زیبا شدن نیاز به تزیین بیشتری دارند و در نتیجه زوجین باید هزینه بیشتری نیز بپردازند.
  • نظافت آسان: کسانی که در تالار عروسی خود را برگزار می کنند همواره نگران نظافت تالار در زمان برگزاری مراسم هستند چرا که به دلیل کوچک بودن فضا و همچنین تردد مهمان ها خدمه نمی توانند به نظافت محیط بپردازند .اما در باغ تالار عروسی این چنین نیست.
  • محل پارک خودروی مهمان ها: ممکن است شما نیز با این مشکل نا خوشایند رو به رو شده باشید که در زمان دعوت به تالار به دلیل نیافتن جای پارک اوقاتتان تلخ شده باشد. فضای بزرگ باغ تالار عروسی اجازه نمی دهد مهمان ها با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کنند چرا که از قبل فضای بسیار بزرگی برای پارک خودروی مهمان ها در نظر گرفته شده است و مهمان ها می توانند با خیال راحت و بدون صرف زمان، محل مناسبی را برای خودروی خود پیدا کنند و با خیالی راحت به مهمان های دیگر بپیوندند.
  • دید بهتر و سرکشی راحت به مهمان ها: زمانی که عروس و داماد وارد مجلس عروسی در باغ تالار عروسی می شوند می توانند به راحتی به همه مهمان ها سرکشی کرده و به آن ها خوش آمد گویی کنند. فضای بسیار بزرگ باغ تالار عروسی سبب رضایت عروس و داماد و همچنین مهمان ها می شود چرا که دید بهتری نسبت به یکدیگر دارند و هم عروس و داماد و هم مدعوین می توانند با نشستن در هر کجای باغ یکدیگر را ببینند.

خدمات تشریفات پل در باغ تالار

عوامل بسیار زیادی وجود دارد که سبب سردرگمی عروس و داماد ها در حین برگزاری مراسم می شود یکی از مهم ترین مسائلی که معمولا همه زوج ها با آن دست و پنجه نرم می کنند این است که همزمان با مدیریت هزینه ها بتوانند مکان مناسب و زیبایی مانند باغ تالار عروسی را برای مراسم خود اجاره کنند البته انتخاب آتلیه، آرایشگاه، لباس عروس و… از دیگر مسائلی است که عروس و داماد باید با آن دست و پنجه نرم کنند و تمامی این مسائل سبب استرس و نگرانی بیش از اندازه زوجین می شود.

در چنین مواقعی خدمات تشریفات پل در باغ تالار عروسی به کمک عروس و داماد ها آمده و تمامی مسئولیت های مربوط به عروسی را به دوش می کشد و تنها کاری که لازم است عروس و داماد انجام دهند این است که در روز عروسی به باغ تالار بیایند چرا که همه کار ها توسط تشریفات مجالس پل انجام می شود. خدمات تشریفات پل در باغ تالار عروسی شامل معرفی بهترین آتلیه ها، آرایشگاه، مزون، دیجی و گروه موسیقی زنده و… می شود.

خدمات باغ تالار عروسی

به قول معروف تشریفات پل دست رد به سینه هیچ کدام از عروس و داماد هایی که به این موسسه مراجعه می کنند نمی زند و با توجه به بودجه هر زوج منو های مختلفی از باغ ها، تالار ها و سالن های اجتماعات همراه با خدمات با کیفیت را در اختیارشان قرار می دهد.

کافی است زوجین با توجه به بودجه و سلیقه خود از روی منو باغ تالار عروسی، تالار و یا سالن عروسی را انتخاب کنند و پس از بازدید حضوری از مکان مورد نظر از روی منو ها خدماتی را که می خواهند در روز مراسم دریافت کنند را انتخاب کنند. بعد از مشخص شدن تاریخ دقیق عروسی توسط موسسه تشریفات پل  و اطلاع آن به زوجین نوبت به هنر نمایی تشریفات پل می رسد. عروس و داماد در روز عروسی تمامی خدماتی که از قبل مشخص کرده اند را بدون هیچ کم و کاستی دریافت می کنند.

تشریفات پل این امکان را فراهم کرده است تا زوج های جوانی که با کمبود بودجه مواجه هستند مراسم خود را در سالن اجتماعات برگزار کنند. برای مشاهده لیست سالن ها تشریفات پل به اجاره سالن اجتماعات مراجعه کنید.

نکته: موسسه تشریفات پل آرایشگاه ها، مزون ها، گروه های موسیقی و دیزاین و… که به خوبی در تمامی مراسم ها امتحان خود را پس داده اند را به زوجین معرفی می کند و این امر سبب می شود علاوه بر صرفه جویی در زمان، عروس و داماد بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223