باغ تالار عروسی لواسان

Rate this service
تیر 1399
باغ تالار عروسی لواسان

تشریفات پل با سال ها تجربه در زمینه خدمات مجالس و تشریفات عروسی آماده برگزاری مراسم عقد و عروسی شما عزیزان است. شما می توانید برای اطلاع از هزینه اجاره باغ عروسی لواسان و باغ تالار عروسی لواسان با ما تماس بگیرید.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای تالار، باغ تالار عروسی در لواسان را برای برگزاری مراسم های خود انتخاب کنند اما گاهی ممکن است برخی از افراد تفاوت تالار و باغ تالار عروسی در لواسان را ندانند و زمانی که بر روی کارت دعوت به جای تالار، عبارت “باغ تالار عروسی” را می بینند گمان می کنند که فقط از واژه های بیشتری استفاده شده است و هیچ تفاوتی بین تالار و باغ تالار عروسی لواسان  نیست اما بر خلاف تصور این افراد باید بگوییم که تفاوت های زیادی بین تالار و باغ تالار عروسی در لواسان وجود دارد که در ادامه 2 تفاوت عمده تالار و باغ تالار عروسی در لواسان اشاره می کنیم:

  •  در باغ تالار بر خلاف تالار که دارای سالن های مسقف است هیچ سقفی وجود ندارد چرا که در فصول گرم سال، مراسم در فضای باز باغ تالار برگزار می شود و سالن های باغ تالار در این فصول به هیچ عنوان مسقف نیست مگر این که مشتری درخواست مسقف کردن سالن ها را داشته باشد اما اگر مراسم در فصول سرد سال در باغ تالار برگزار شود برای پوشاندن قسمت های مختلف باغ تالار مانند محل سرو غذا و… از سقف های کاذب استفاده می شود.
  •  همانطور که از نام باغ تالار مشخص است در باغ تالار فضای سبز بسیار زیادی وجود دارد در واقع نود و پنج درصد از فضا را باغ و فضای سبز تشکیل داده است و این در حالی است که فقط بعضی از تالار ها دارای فضای سبز بسیار کوچکی هستند و برخی دیگر نیز فاقد فضای سبز هستند و تعداد تالار هایی که فاقد فضای سبز (حتی یک باغچه بسیار کوچک) هستند در ابر شهر هایی مانند تهران بسیار زیاد است. البته لازم به ذکر است که در عصر حاضر طراحی ها و معماری های جدیدی برای تالار ها در نظر گرفته شده است که در صورت امکان بر روی پشت بام تالار فضای سبزی را ایجاد می کنند.

برای مشاهده باغ های تشریفات پل می توانید به بخش باغ عروسی مراجعه کنید و با خدمات و هزینه باغ عروسی آشنا شوید.

هزینه باغ تالار عروسی لواسان

ویژگی باغ تالار عروسی در لواسان

برای شناخت و انتخاب باغ تالار های مناسب و معتبر قطعا باید درباره ویژگی باغ تالار عروسی در لواسان اطلاعات زیادی کسب کنید زیرا اگر بدون این که بدانید بهترین باغ تالار عروسی در لواسان باید چه ویژگی هایی داشته باشد برای انتخاب باغ تالار جهت برگزاری مراسم خود اقدام کنید نمی توانید تصمیم درستی بگیرید و همین امر نیز سبب بروز مشکلات فراوانی برای عروس و داماد ها می شود چرا که همه عروس و داماد ها می خواهند در بهترین مکان بهترین اتفاق زندگی خود را جشن بگیرند.

در نتیجه برای آشنایی بهتر شما با ویژگی بهترین باغ تالار عروسی در لواسان به معرفی ویژگی های یک باغ تالار عروسی می پردازیم:

 دیزاین و محوطه آرایی زیبا: بهتر است بدانید که باغچه آرایی و محوطه آرایی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در انتخاب باغ تالار عروسی در لواسان به آن توجه داشته باشید چرا که محوطه آرایی یک باغ تالار معتبر بر اساس آخرین و به روز ترین ژورنال های دیزاین فضای سبز اروپایی انجام می شود. برخی از نکاتی که باید در محوطه آرایی و دیزاین فضای سبز رعایت شود عبارتند از:

  •  باغ های زیبا و سرسبز
  •  تزیین درخت ها، ستون ها (ستون های تزیین شده و یا سرسبز)، تونل ها و…
  •  وجود آبشار ، برکه و آبراه های زیبا
  •  فضا های چمن کاری شده
  •  مهم تر از همه باغ های گل و گل آرایی تمام فضا ها

 موسیقی زنده: باغ تالار های مجلل و حرفه ای همیشه با گرو های موسیقی حرفه ای قرارداد دارند و حتی باغ تالارهای مجلل همواره آماده همکاری با گروه های موسیقی که مد نظر عروس و داماد ها است هستند.

چیدمان باغ تالار عروسی در لواسان و لوازم چیدمان: از دیگر نکات مهم و اساسی که باید در انتخاب یک باغ تالار مجلل در نظر داشته باشید چیدمان میز ها (میز مهمان ها خیلی مهم است) و لوازم هایی که در چیدمان استفاده می شود است. باغ تالار های حرفه ای این امکان را برای عروس و داماد ها فراهم می آورند که لوازم و چیدمان میز ها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنند.

ویژگی باغ تالار عروسی در لواسان

خدمات تشریفات پل در باغ تالار عروسی در لواسان

برای تصمیم گیری درست بهتر است همیشه کار را به کاردان بسپارید تا در کم ترین زمان و بدون هیچ سردرگمی و نگرانی بهترین انتخاب ها را داشته باشید در نتیجه به شما توصیه می شود از خدمات تشریفات پل در باغ تالار عروسی در لواسان نهایت استفاده را ببرید. در ادامه برخی از خدماتی که توسط موسسه تشریفاتی پل به مشتریان ارائه می شود را نام می بریم:

  •  معرفی بهترین باغ تالار عروسی در لواسان با توجه به بودجه عروس و داماد
  •  کترینگ مجالس
  •  دیزاین محیط شامل شمع آرایی، گل آرایی، نورپردازی، مه مصنوعی و…
  •  قرارداد با بهترین مزون ها
  •  قرارداد با بهترین آتلیه ها
  •  قرارداد با بهترین گروه های موسقی
  •  معرفی فروشگاه جهت تهیه کارت های دعوت منحصر به فرد
  •  اجاره ماشین عروس و گل آرایی
  •  ایده های مختلف برای برگزاری مراسم منحصر به فرد
  •  سفره عقد
    نکته: تشریفات مجالس پل برای ارائه همه خدمات خود از افراد آموزش دیده و ماهر استفاده می کند و همین امر نیز سبب رضایت همه مشتریان این مجموعه و درنتیجه محبوبیت موسسه تشریفاتی پل شده است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223