اجاره باغ عروسی شهریار

3.4/5 - (16 امتیاز)
دی 1398
اجاره باغ عروسی شهریار

منطقه شهریار به دلیل دسترسی راحت، آب و هوای مناسب یکی از بهترین مکان ها برای برگزاری مراسم عروسی است. از این رو تشریفات پل با در نظر گرفتن بهترین باغ های مناطق شهریار آماده خدمت رسانی در زمینه تشریفات مجالس و اجاره باغ عروسی شهریار است.

اجاره باغ عروسی و برگزاری مراسم عروسی در باغ در بین مردم با استقبال زیادی روبرو شده است. مخصوصا اگر مراسم در تابستان باشد و هوا خنک بهترین گزینه خواهد بود.

باغ های عروسی شهریار با فراهم کردن تمام امکانات و ارائه خدمات کامل برای مراسم چه در روز یا چه در شب کار هر عروس و دامادی را برای پیدا کردن باغ مناسب آسان خواهد کرد. زوج های جوان می توانند بدون دغدغه با هماهنگی تشریفات پل از  باغ های مناطق شهریار دیدن کنند.

باغ تالار عروسی شهریاربه علاوه برگزاری مراسم در باغ عروسی شهریار عروسی را رویایی تر و باشکوه تر خواهد ساخت. وجود سرسبزی باغ و گل ها فضای زیبایی به فیلم ها و عکس های شما خواهد داد. باغ های شهریار خدمات متنوعی اعم از ارائه انواع غذا ها و دسر ها، مکانی آرام و تمیز برای مراسم، کارکنان آموزش دیده و خوش اخلاق، مدیریتی عالی روی کار ها، در اختیار قرار دادن باغ با طراحی زیبا و میز و صندلی های مناسب و… را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا بسیاری از مسئولیت های هر عروس و دامادی را کم کنند و تجربه یک شب به یاد ماندنی را برایشان فراهم سازند.

باغ های شهریار برای مراسم نامزدی و عروسی بهترین انتخاب برای زوج های جوان هستند.

اجاره باغ نامزدی و عروسی شهریار

باغ های معروف منطقه شهریار

منطقه شهریار از محبوبیت بسیاری برخوردار است و در این منطقه بیشتر مراسم عروسی و نامزدی برگزار می شود. هر کدام از باغ های منطقه شهریار به دلیل ویژگی های خاص خود معروف اند و انتخاب از بین این باغ ها بر عهده  مشتری خواهد بود. شما می توانید از لیست باغ مختلط تشریفات پل دیدن کنید و برای براورد هزینه با ما تماس بگیرید.

پیدا کردن نام باغ های معروف منطقه شهریار با سرچ کردن در اینترنت به راحتی به دست می آید. ما برای راحتی کار شما به چند مورد از آنها می پردازیم: باغ موگه شهريار، باغ دانژه شهریار، باغ والا و باغ صدرا این موارد از معتبر ترین باغ های شهریار هستند که  در ادامه با لیست باغ ها عروسی شهریار به همراه تصاویر آن ها آشنا می شویم.

باغ های معروف منطقه ی شهریار

لیست اجاره باغ عروسی در شهریار

  • اجاره باغ موگه ظرفیت 500
  • اجاره باغ اختصاصی تشریفات پل ظرفیت 200 نفر
  • اجاره باغ جاده شهریار با ظرفیت ۱۰۰ نفر
  • اجاره باغ جاده شهریار با ظرفیت ۲۵۰ نفر
  • اجاره باغ اختصاصی تشریفات پل ظرفیت 100 نفر
  • اجاره باغ جاده شهریار با ظرفیت ۴۰۰ نفر
  • باغ جاده شهریار با ظرفیت ۷۰۰ نفر
  • اجاره باغ کوئین ظرفیت تا 100 نفر
  • اجاره باغ دانژه

لیست اجاره باغ عروسی در شهریار

خدمات تشریفات در اجاره باغ تالار در شهریار

تشریفات پل در تلاش است خدمات متنوعی را در زمینه اجاره باغ تالار در شهریار به مشتریان خود ارائه دهد. از خدمات مهم تشریفات پل در اجاره باغ عروسی شهریار می توانیم به در اختیار قرار دادن پارکینگ رایگان، سرو غذا ها با کیفیت و تنوع بالا، رختکن برای خانم ها و آقایان، میز و صندلی های مناسب، انجام کار ها و پذیرایی توسط افراد مجرب، استفاده از گل آرایی و نورپردازی متناسب با سلیقه مشتری، نظارت بالا بر روی کارها اشاره کرد. مجموعه فعالیت های ذکر شده خیال مشتری را از نحوه درست انجام کارها مطمئن می سازد.

خدمات تشریفات در اجاره باغ تالار در شهریار

چرا منطقه شهریار مناسب برای باغ عروسی است

اگر دقت کرده باشید بیشتر تالار ها و باغ ها در منطقه شهریار  و حومه تهران قرار گرفته است و خیلی از مراسم های عروسی نیز در این محدوده برگزار می شود. منطقه شهریار دارای باغ های زیادی است و آب و هوای خوبی دارد. از طرفی دسترسی مناسب و آسان منظقه شهریار و به دور از ترافیک بودن موجب شده است این منطقه از محبوببت بسیار بالایی برخوردار باشد.

تالار باغ محدوده شهریار

قیمت اجاره باغ عروسی شهریار

باغ عروسی شهریار هم مانند همه باغ های دیگر تهران دارای ورودی و هزینه تشریفات مجالس است. هزینه اجاره باغ عروسی بسته به تعداد مهمانان، تعداد کارکنان، نوع خدمات دریافتی، نوع غذای های سرو شده و طراحی های درخواستی متفاوت است.

سعی کنید قبل از اجاره باغ برای مراسم در شهریار بودجه دقیق خود را برای اجاره باغ عروسی مشخص کنید تا بتوانید بر اساس بودجه خود بهترین باغ عروسی را انتخاب کنید.

قیمت باغ عروسی در شهریار

بهترین باغ تالار شهریار به همراه ظرفیت

بهترین باغ تالار شهریار ظرفیت باغ تالار
باغ تالار صدرا شهریار ظرفیت 500 نفر
باغ تالار والا شهریار ظرفیت 1000 نفر
باغ تالار ملل شهریار ظرفیت 800 نفر
باغ تالار موگه شهریار ظرفیت 1000 نفر
باغ تالار دانژه شهریار ظرفیت 100 نفر

باغ تالار صدرا

باغ تالار صدرا یکی دیگر از باغ های زیبای شهریار است. فضای این باغ تالار 3500 متر است و ظرفیت 500 نفر را دارا است. این عمارت دارای فضای خاص و متفاوت است. و از زیبایی منحصر بفردی برخوردار است.

باغ تالار صدرا شهریار

باغ تالار والا

باغ تالار والا با برخورداری از دکوراسیون مجلل یکی از بهترین باغ تالار های محدوده شهریار است. این باغ تالار با برخوردای از امکانات ویژه مناسب برای برگزاری مراسم عروسی و نامزدی است. این باغ تالار از ظرفیت تا 1000 برخوردار است و قابلیت اجرای هر نوع مراسمی در این باغ لوکس وجود دارد. اجرای سفره عقد در کنار برکه، برخوردار از آلاچیق زیبا، پارکینگ برای مهمان ها و فضای بی نظیر باغ والا موجب شده است این باغ یکی از بهترین باغ تالار های منطقه شهریار محسوب شود.

باغ تالار والا شهریار

باغ تالار ملل

باغ تالار ملل در یکی دیگر از باغ های لوکس منطقه شهریار است. رنج قیمت باغ ملل در رنج قیمتی بالایی قرار دارد. و با ظرفیت 800 نفر آماده پذیرایی از مهمان های شما است. فضای داخلی عمارت ملل بسیار لوکس و شیک است و در کنار فضای زیبای باغ به ویژگی های این باغ افزوده است.

باغ تالار ملل شهریار

باغ تالار موگه

اگر می خواهید مراسم شما در باغ تالار شیک با فضای 70000 متر برگزار شود بدون شک باغ تالار موگه بهترین انتخاب برای شما است. باغ تالار موگه به درختان نخل خود معروف است. فضایی رویایی باغ موگه در کنار برکه زیبایی این عمارت موجب می شود شبی به یاد ماندنی در کنار عزیزان خود داشته باشید.

باغ تالار موگه شهریار

 

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223