مشاوره قبل مراسم

5/5 - (2 امتیاز)
آبان 1396

مشاوره تشریفات مجالس و خدمات مجالس پل

برای اجرای مناسب و دلنشین یک مراسم و یا یک جشن و ثبت آن در خاطر میزبان و تمام مهمانان باید چند آیتم به خوبی در نظر گرفته شود :

یکی از مهمترین انها گل آرایی میباشد ، گل یکی از زیبا ترین و دلنشین ترین افریده خداوند مهربان است که با زیبایی و عطر دلنشین خود طراوت خاصی را به انسان منتقل میکند.
در همین خصوص گروه اجرایی تشریفات مجالس پل با دارا بودن یکی از برجسته ترین دیزاینرهای حال حاضر کشورمان این آیتم را به خوبی در قالب خاصی با متد روز اروپا در مراسم شما اجرا میکند.
شناخت گل ، رنگ گل ، طراحی دسته بندی و نیز قرار گیری و چینش صحیح و با علم مربوطه انها در کنار هم به صورتی که زیبایی گل را چندین برابر کند نکته ایست که باید فقط آن را از مجموعه ما بخواهید.

گل ارایی جشن عروسی در چندین قسمت مختلف اجرا میشود :

جایگاه عروس و داماد در جشن عروسی و نامزدی به این دلیل که تمام تایم مراسم نگاه ویژه ای از طرف مهمانان به این قسمت میباشد و باید از لحاظ زیبایی این جایگاه به صورت خاصی طراحی و گل ارایی شود.
جایگاه کندی بار و یا برش کیک در جشن تولد
.میز مهمان، چون ساعتها میهمانان در طول مراسم مشغول صحبت و گپ زدن و پذیرایی هستن ، پس گل نقش بسزایی در ارامش انها خواهد داشت.
گل ارایی ورودی باغ و یا سالن ، چون ورود و خروج مهمان در طول مراسم از انجاست و باید به صورت ویژه ای دیزاین شود .
و فضاهای دیگری همچون بار شمع ، سفره عقد ، میز گیفت ( یادبود )، میز شام ، روی ستونها ، کنار پیست دنس ، روی پل ، روی استخر و ….

گزینه دیگر پذیرایی ازمهمانان است که قسمت قابل توجه ای میباشد که باید به صورت ویژه ای در خور مراسم به آن پرداخت :
در ابتدای مراسم که طبیعتا مهمان تازه وارد مراسم شده هیچ چیز مثل یک نوشیدنی به انها لذت نخواهد داد، که بسته به فصول مختلف نوع ان هم تغییر خواهد کرد ، مثلا در فصل پاییز و زمستان یک نوشدنی گرم بسیار دلچسب خواهد بود ودر فصل بهار وتابستان شروع پذیرایی با انواع آبمیوه های طبیعی خنک بسیار دلنشین است

قسمت دوم، پذیرایی میوه و شیرینی میباشد.
تیم تخصصی تدارکات خدمات مجالس پل این امر را به صورت ویژه ای در نظر میگیرند ، خرید میوه های دستچین شده فصل که روز مراسم تهیه شده و به صورت کاملا بهداشتی شسته و ضد عفونی میگردد و داخل ظرفهای میوه خوری مخصوص با چینشی زیبا بر روی میز مهمان از شروع مراسم قرار میگیرند و در طول مراسم بارها توسط تیم پذیرایی تشریفات مجالس پل مجددا شارژ میگردد.
نکته بعدی پذیرایی شیرینی میباشد که باید آن را در نظر گرفت .
مهم ترین نکته تازه بودن مواد اولیه شیرینی میباشد ، که تیم تدارکات با وجود قرارداد با بهترین و برند ترین قنادی های تهران این امر را نیز میسر کرده اند.
نکته بعدی کوچک بودن و سرو راحت شیرینی و البته زیبایی آن است که باید حتما در نظر گرفته شود.

قسمت سوم یک میان وعده مناسب میباشد که پیشنهاد تشریفات مجالس پل به شما سروکیک و یا پذیرایی فینگر فود در طول مراسم است.
قسمت پایانی پذیرایی در مراسم که مهمترین نکته نیز هست سرو شام میباشد.
مواد اولیه کاملا تازه
برنج کاملا ایرانی
طعم لذیذ غذا
کمیت و کیفیت
در نظر گرفتن طبع غذایی متفاوت مهمانان
چیدمان و تزیین بسیار زیبا و دلچسب غذا در ظروف شف
پذیرایی انواع نوشیدنی مربوط به سرو شام با در نظر گرفتن تمام سلیقه ها
انواع سالادهای ایرانی و فرنگی در ظروف زیبا
سرو دسرهای متنوع در شات های تک نفره
و ظروف پذیرایی مناسب و شیک بدون لب پریدگی و تمییز.
تشریفات مجالس و خدمات مجالس پل با دارا بودن اَشپزخانه کاملا صنعتی و نیروی حرفه ای در امر پخت و طبخ غذا به شما این نوید را میدهد که لذیذ ترین غذایی که تا به حال میل نکرده اید را تجربه و نوش جان کنید.

برای مشاوره کامل با ما تماس بگیرید.

09121936223