محضر عقد تشریفاتی

5/5 - (2 امتیاز)
شهریور 1399
محضر عقد تشریفاتی

تشریفات عقد پل با سال ها تجربه در زمینه برگزاری مراسم عقد و عروسی آماده برگزاری مراسم عقد شما در محضر عقد تشریفاتی و در سالن عقد فضای باز است. محضر عقد تشریفاتی تشریفات پل در بهترین لوکیشن شمال تهران و در باغی به وسعت 3000 متر قرار گرفته است.

لوکس ترین محضر عقد تشریفاتی

زمانی که عبارت “محضر عقد تشریفاتی” را می شنوید چه چیزی در ذهن شما تداعی می شود؟

معمولا بیشتر افراد با شنیدن عبارت محضر عقد تشریفاتی واژه های “لوکس” و “مجلل” به ذهنشان خطور می کند اما بسیاری از آن ها نمی دانند که محضر عقد تشریفاتی با دیگر محضر ها چه تفاوتی دارد به همین دلیل نیز در این مقاله قصد داریم به تعریف درستی از محضر عقد تشریفاتی بپردازیم تا افرادی که اطلاعات دقیقی در این باره ندارند به خوبی با ویژگی ها و خدمات محضر عقد تشریفاتی و لوکس آشنا شوند.

لوکس ترین محضر عقد تشریفاتی

محضر عقد تشریفاتی معمولا در بهترین نقاط شهر و یا در باغ های مجلل قرار دارند که در آن ها خدمات منحصر به فردی به زوج ها اشاره می شود به عبارت دیگر کسانی که خواهان برگزاری یک مراسم عقد لاکچری و مجلل هستند می توانند به چنین محضر هایی مراجعه کنند چرا که در این محضر ها تمام نیاز ها و خواسته های عروس و داماد از برگزاری یک مراسم لاکچری و باشکوه برآوده خواهد شد.

برای اطلاع از سالن عقد تشریفاتی و رزرو قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

خدمات محضر عقد تشریفاتی

معمولا بیشتر افراد پس از جاری شدن خطبه عقد در محضر، مراسم عقد خود را در مکان دیگری مانند سالن، باغ، تالار و… برگزار می کنند و برخی دیگر نیز از عاقد دعوت می کنند که در مراسمی که در تالار، باغ و… برگزار کرده اند حضور داشته باشد و خطبه عقد را جاری سازد. اما زوج هایی نیز هستند که با مراجعه به محضر عقد تشریفاتی مراسم عقد لوکس و مجللی را در همان محضر برگزار می کنند. در ادامه به معرفی برخی از خدمات محضر عقد تشریفاتی می پردازیم:

خدمات محضر عقد تشریفاتی

  • برپایی سفره عقد با چیدمانی مجلل و رویایی: زمانی که شما از سالن های محضر عقد تشریفاتی استفاده می کنید با سفره های عقدی مواجه می شوید که چیدمانی حرفه ای و رویایی دارند همچنین تمام وسایل هایی که در سفره عقد قرار داده می شوند از جنس نقره هستند و همین امر نیز سبب زیبایی خیره کننده سفره های عقد محضر عقد تشریفاتی شده است.

سفره عقد محضر عقد تشریفاتی

  • شمع آرایی و گل آرایی حرفه ای محیط: شمع آرایی و گل آرایی حرفه ای محیط یکی از ویژگی های برجسته محضر عقد تشریفاتی است. در این محضر ها از بهترین و گران ترین گل های موجود در بازار برای گل آرایی سالن عقد و محیط استفاده می شود که همین امر سبب ایجاد محیطی دل انگیز و زیبا می شود از طرفی دیگر نیز شمع آرایی حرفه ای محیط سبب زیبایی دوچندان محیط می شود و ترکیب زیبایی را با گل آرایی ایجاد می کند.
  • پذیرایی توسط ماهرترین مهمانداران: برگزاری مراسم عقد باشکوه و تشریفاتی فقط به دیزاین حرفه ای محیط و سفره عقد تشریفاتی محدود نمی شود بلکه باید تمامی خدمات نیز توسط پرسنل مجرب و کارآزموده ای به مهمان ها ارائه شود.

بنابراین بهتر است بدانید که پذیرایی یکی از اساسی ترین و مهم ترین خدماتی است که در محضر عقد تشریفاتی ارائه می شود به همین دلیل نیز این وظیفه مهم بر عهده زبده ترین مهمانداران قرار داده شده است.

محضر عقد تشریفاتی تهران

  • موسیقی زنده: در محضر عقد تشریفاتی زوج ها می توانند با توجه به سلیقه و فرهنگ خود نوع موسیقی را انتخاب کنند تا بهترین گروه موسیقی زنده در اختیار آن ها قرار داده شود.
  • آتلیه اختصاصی: محضر عقد تشریفاتی دارای آتلیه ای اختصاصی است که از یک تیم حرفه ای تصویربرداری تشکیل شده است که با مجهزترین و پیشرفته ترین امکانات به تصویربرداری از مراسم عقد زوج ها می پردازند.
  • دارا بودن بهترین لوکیشن ها برای عکاسی: همانطور که در فوق ذکر شد محضر عقد تشریفاتی در بهترین مکان ها و لوکیشن ها مانند باغ های مجلل و باشکوه قرار دارند به همین دلیل نیز زوج ها در همان محضر بهترین لوکیشن ها را برای عکاسی در اختیار دارند.
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223