سالن عقد شمال تهران

Rate this post
مهر 1399
سالن عقد شمال تهران

تشریفات پل با سال ها تجربه برگزاری مراسم در سالن ها و باغ های تشریفاتی خود آماده اجرای مراسم عقد و عروسی و تشریفات عقد برای شما عزیزان است.

سالن عقد شمال تهران یکی از بهترین انتخاب ها جهت برگزاری مراسم عقد است چرا که دارای ویژگی ها و امکانات منحصر به فردی است که مقدمات لازم برای برگزاری مراسم های باشکوه و مجلل را فراهم آورده است.
گاهی برخی از افراد با شنیدن عبارت “برگزاری مراسم عقد مجلل در سالن عقد شمال تهران” در ذهن خود به این موضوع فکر کنند که برگزاری چنین مراسمی برای آن ها مقدور نیست چرا که با این تفکر در ذهن خود رو به رو هستند که لازمه برگزاری مراسم های مجلل و باشکوه فقط در یک قصر امکان پذیر است و کسانی هم که قصد برگزاری چنین مراسمی را دارند باید میلیارد ها تومان برای چنین مراسمی هزینه کنند.

اما واقعیت امر چیز دیگری است چرا که برخلاف زمان های گذشته در عصر حاضر برگزاری یک مراسم عقد مجلل و باشکوه به هیچ عنوان کار دشواری نیست و علاوه بر سالن عقد شمال تهران سالن های زیادی وجود دارند که علاوه بر خدمات ارزنده و منحصر به فرد دارای محیطی بسیار شیک و لوکس هستند که مناسب برگزاری مراسم های مجلل هستند.
افرادی که قصد برگزاری مراسم در سالن عقد شمال تهران را دارند می توانند با توجه به شرایط و بودجه خود از خدمات و امکانات متنوع این سالن بهرمند شوند و شاهد برگزاری یک مراسم لوکس و مجلل باشند.

تشریفات پل با سال ها تجربه در اجرای مراسم عقد و عروسی آماده برگزاری مراسم در بهترین سالن اجتماعات و سالن عقد تشریفاتی است.

اجاره سالن عقد شمال تهران

خدمات سالن عقد شمال تهران

سفره عقد: برپایی سفره های عقد متنوع و مجلل توسط طراحان حرفه ای یکی از مهم ترین خدمات سالن عقد شمال تهران است که هر زوج با توجه به سلیقه خود می توانند یکی از سفره های شیک این سالن را برای مراسم عقد خود انتخاب کنند. دیزاین سفره های عقد با توجه به دیزاین سالن عقد شمال تهران متفاوت بوده و عروس و داماد ها نیز می توانند سلیقه شخصی خود را در طراحی و برپایی سفره عقد دخالت دهند.

خدمات سالن عقد شمال تهران
در سالن عقد شمال تهران شما می توانید شاهد برپایی سفره های ساده و در عین حال شیک باشید و یا سفره های عقد مجلل و لاکچری را انتخاب کنید که در هر صورت تمامی سفره ها توسط طراحان کارآزموده طراحی شده اند و همین امر نیز سبب زیبایی منحصر به فرد آن ها خواهد شد. کسانی که قصد برگزاری مراسمی مجلل، لاکچری و منحصر به فرد را دارند باید سفره های مجللی نیز انتخاب کنند چرا که در برپایی چنین سفره هایی از وسیله های گران قیمت مانند نقره و برنز استفاده می شود که زیبایی و شکوه سفره های عقد را چند برابر می کند. شما می توانید برای اجاره سفره عقد با مشاورین ما تماس بگیرید.

شمع آرایی: شمع آرایی نیز ازدیگر خدماتی است که در سالن عقد شمال تهران ارائه می شود و تیم طراحی به خوبی و با ظرافت خاصی به شمع آرایی سالن عقد می پردازند به گونه ای که به عنوان مکملی برای دیگر تزیینات سالن به شمار برود و سبب حرفه ای تر به نظر رسیدن دیگر تزیینات سالن شود.
موسیقی زنده: موسیقی زنده یکی از خدمات پرطرفدار سالن عقد شمال تهران است. عروس و داماد ها با توجه به سلیقه، فرهنگ، اعتقادات و… نوع و سبک موسیقی را انتخاب می کنند و سالن عقد شمال تهران بهترین و حرفه ای ترین گروه های موسیقی را در اختیار آن ها قرار می دهد.
آتلیه اختصاصی: تصویربرداری از مراسم های مهمی مانند عقد و عروسی یکی از مهم ترین مسائلی است که عروس و داماد ها همواره با آن دست و پنجه نرم می کنند چرا که پیدا کردن یک آتلیه معتبر که دارای تیم تصویربرداری حرفه ای باشد کار چندان آسانی نیست. اما افرادی که مراسم عقد خود را در سالن عقد شمال تهران برگزار می کنند می توانند تیم حرفه ای تصویربرداری این مجموعه را برای تصویربرداری و عکاسی از مراسم عقد خود انتخاب کنند.
آرایشگاه: پیدا کردن آرایشگاه یکی دیگر از کار های دشواری است که عروس و داماد ها با آن مواجه هستند چرا که پیدا کردن یک آرایشگاه معتبر و حرفه ای از میان هزاران آرایشگاه کار چندان ساده ای نخواهد بود اما سالن عقد شمال تهران برای این مشکل نیز راه حل مناسبی ارائه کرده است چرا که خود به معرفی آرایشگاه های معتبر و حرفه ای می پردازد.

علاوه بر خدماتی که در فوق نام برده شد سالن عقد شمال تهران دارای خدمات بی شمار و حرفه ای دیگری است که در ادامه به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.

گل آرایی در سالن عقد شمال تهران

خدماتی مانند گل آرایی در سالن عقد شمال تهران از دیگر خدمات پرطرفدار تشریفات مجالس است چرا که گل آرایی یکی از اصول برگزاری مراسم عقد مدرن و مجلل است بنابراین کسانی که قصد برگزاری مراسمی باشکوه، مجلل و در عین حال مدرن را دارند به هیچ عنوان نباید گل آرایی را نادیده بگیرند. ناگفته نماند که گل آرایی در سالن عقد شمال تهران توسط تیمی حرفه ای و مجرب انجام می شود.

برای گل آرایی سالن عقد شمال تهران از گران قیمت ترین گل های موجود در بازار استفاده می شود البته لازم به ذکر است که عروس و داماد خود می توانند نوع گل هایی را که در گل آرایی سالن عقد شمال تهران استفاده می شود را انتخاب کنند.
گل آرایی سفره عقد، گل آرایی سالن عقد، استند گل، گل آرایی جایگاه عروس و داماد، گل آرایی ورودی، گل آرایی میز مهمان ها و… جزو خدمات گل آرایی در سالن عقد شمال تهران به شمار می رود.

دیزاین در سالن عقد شمال تهران

همانطور که گفته شد طراحی و دیزاین در سالن عقد شمال تهران با توجه به سفره عقدی که توسط عروس و داماد انتخاب شده است انجام خواهد شد چرا که هماهنگی سفره عقد انتخابی با محیط و دیزاین سالن یکی از اصول برگزاری مراسم عقد منحصر به فرد و باشکوه است. طراحی و دیزاین در سالن عقد شمال تهران توسط دیزاینر های ماهر و آموزش دیده و با توجه به ژورنال های جهانی انجام خواهد شد.

کترینگ غذا در سالن عقد شمال تهران

کترینگ غذا در سالن عقد شمال تهران از جمله خدمات مهم و اساسی است که نیازمند توجه بسیاری است. سالن های عقد معتبر و حرفه ای مانند سالن عقد شمال تهران همواره از بهترین سرآشپز های فرنگی و ایرانی برای ارائه چنین خدماتی استفاده می کنند.
عروس و داماد هایی که قصد دارند مهمان های خود را به صرف شام و یا ناهار دعوت کنند می توانند از روی منویی که در اختیار آن ها قرار داده می شود تمام غذا ها، دسر ها، نوشیدنی ها، فینگر فود ها را انتخاب کنند. البته عروس و داماد هایی هم که می خواهند هزینه کم تری را به پذیرایی از مهمان ها اختصاص دهند می توانند فینگر فود ها و نوشیدنی های مورد نظر خود را از روی منو برای پذیرایی از مهمان های خود انتخاب کنند.
همچنین عروس و داماد ها می توانند تعداد شارژ میز مهمان ها را تعیین کنند که البته تمامی این تصمیمات بر هزینه ای که باید بابت خدماتی مانند کترینگ غذا بپردازند موثر خواهد بود.
لازم به ذکر است که در کنار کترینگ غذا نباید از اهمیت پذیرایی چشم پوشی کرد چرا که پذیرایی اصولی و حرفه ای اهمیت بسیاری در رضایت مهمان ها و همچنین برگزاری یک مراسم بی عیب و نقص دارد. از آن جایی که سالن عقد شمال تهران به خوبی به اهمیت این موضوع واقف است از پرسنل و مهمانداران حرفه ای و کارآزموده برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می کند.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223