سالن عقد جمشیدیه

5/5 - (2 امتیاز)
شهریور 1399
سالن عقد جمشیدیه

تشریفات پل با برگزاری مراسم در لوکس ترین سالن عقد جمشیدیه در فضایی به وسعت 3000 متر با سالن عقد فضای باز و باغ آماده برگزاری مراسم عقد و ارائه خدمات تشریفات عقد شما عزیزان است.

آشنایی با خدمات و امکانات سالن عقد جمشیدیه در رزور سالن عقد جمشیدیه و برگزاری مراسم عقد در آن از اهمیت بسیاری برخوردار است به همین دلیل نیز به کسانی که قصد برگزاری مراسم عقد در سالن عقد جمشیدیه را دارند توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشند.

سالن عقد جمشیدیه

خدمات سالن عقد جمشیدیه

زمانی که به خدمات سالن عقد جمشیدیه فکر می کنیم معمولا اولین چیزی که به ذهنمان خطور می کند سفره عقد و جایگاه عروس و داماد است اما بهتر است بدانید که خدمات سالن عقد جمشیدیه فقط به این دو محدود نمی شود بلکه خدمات چنین سالن هایی آنقدر گسترده است که می تواند تمام نیاز های زوج ها برای برگزاری مراسم عقد را پوشش دهد. در ادامه به تمامی خدماتی که در سالن عقد جمشیدیه به زوج ها ارائه می شود اشاره می کنیم:

  •  برپایی سفره عقد متنوع و مجلل
  •  طراحی حرفه ای سالن عقد (گل آرایی حرفه ای، شمع آرایی و…)
  • طراحی و دیزاین جایگاه ورود عروس و داماد
  •  دیزاین حرفه ای جایگاه عروس و داماد
  •  معرفی آتلیه های معتبر و حرفه ای (معمولا سال هایی مانند سالن عقد جمشیدیه خود دارای آتلیه های اختصاصی هستند که این امر سبب امنیت خاطر زوج ها جهت تصویربرداری از مراسمشان خواهد بود.)
  •  معرفی مزون
  •  معرفی فروشگاه های معتبر جهت تهیه کارت دعوت های منحصر به فرد
  • اجاره انواع اتومبیل و دیزاین ماشین عروس
  • معرفی بهترین آرایشگاه ها
  •  معرفی لوکیشن های زیبا، رویایی و منحصر به فرد جهت عکاسی و تصویربرداری از عروس و داماد
  • کترینگ غذا
  •  موسیقی زنده

نکته: مزیت استفاده از خدمات سالن های عقد معتبری مانند سالن عقد جمشیدیه این است که زوج ها با خیالی آسوده و با اطمینان خاطر به انتخاب مزون، آرایشگاه، گروه موسیقی و… می پردازند چرا که سالن های معتبر تمام مکان هایی را جهت ارائه خدمات مختلف به مشتریان خود معرفی می کنند بسیار سنجیده انتخاب کرده اند و تمامی آن ها امتحان خود را به خوبی پس داده اند.

 

خدمات سالن عقد جمشیدیه

سفره عقد سالن عقد جمشیدیه

همانطور که گفته شد سفره عقد سالن عقد جمشیدیه دارای تنوع بسیاری است که زوج ها می توانند با توجه به سلیقه و بودجه خود نوع سفره عقد خود را انتخاب کنند.

سالن عقد جمشیدیه برای برپایی سفره های مجلل و لوکس خود از بهترین و گران قیمت ترین وسیله ها که از جنس برنز و نقره هستند استفاده می کند البته این به این معنا نیست که فقط با انتخاب سفره های عقد لوکس و مجلل می توانید در مراسم عقد خود سفره عقد زیبایی داشته باشید چرا که در سالن عقد جمشیدیه سفره های ساده و بسیار شیکی وجود دارند که چیدمان آن توسط طراحان و دیزاینر های حرفه ای تشریفات سفره عقد انجام شده است.

سفره عقد سالن عقد جمشیدیه

همچنین افرادی که طرفدار سفره های عقد سنتی هستند نیز می توانند سفره های عقد سنتی و بسیار زیبایی که تمام اجزای آن را وسیله های اصیل ایرانی تشکیل داده است را برای مراسم عقد خود انتخاب کنند.

گل آرایی سالن عقد جمشیدیه

اگر خواهان برگزاری مراسمی باشکوه و لوکس هستید هیچگاه نباید از گل آرایی سالن عقد جمشیدیه غافل شوید چرا که گل آرایی یکی از اصول برگزاری یک جشن لوکس و مجلل است. گل آرایی سالن عقد فقط به منظور دیزاین محیط نیست بلکه شامل گل آرایی سفره عقد، گل آرایی جایگاه عروس و داماد، گل آرایی میز مهمان ها و… نیز خواهد شد.

گل آرایی سالن عقد جمشیدیه

پذیرایی سالن عقد جمشیدیه

پذیرایی سالن عقد جمشیدیه نیز جزو مواردی است که اهمیت بسیاری دارد در نتیجه در سالن عقد جمشیدیه برای پذیرایی اصولی و حرفه ای از مهمان ها نیرو های کارآزموده و ماهری به کار گرفته شده است.

پذیرایی سالن عقد جمشیدیه

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223