اجاره سالن اجتماعات برای 30 الی 50 نفر

4.3/5 - (38 امتیاز)
تیر 1399
اجاره سالن اجتماعات برای 30 الی 50 نفر

تشریفات پل با اجاره سالن اجتماعات برای 30 الی 50 نفر مجری برگزاری جشن های کوچک برای شما عزیزان در سالن اجتماعات خود است. در ادامه می توانید تصاویر مراسم برگزار شده برای سالن اجتماعات برای 30 الی 50 نفر را مشاهده کنید.
آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که برای برگزاری مراسم های کوچک خود به فکر اجاره سالن اجتماعات برای 30 الی 50 نفر باشید؟

البته جواب همه کسانی که در حال خواندن این مقاله هستند مثبت است چرا که دلیل حضور شما در این صفحه کسب اطلاعات دقیق درباره “اجاره سالن اجتماعات برای 30 الی 50 نفر” است اما لازم به ذکر است که برخی از افراد گمان می کنند اجاره سالن اجتماعات فقط برای افرادی مناسب است که قرار است مهمان های زیادی را به مراسم خود دعوت کنند به همین دلیل نیز به فضایی نیاز دارند که ظرفیت بالایی داشته باشد. بنابراین در حین برگزاری مراسم هایی که قرار است مهمان های کمی در آن حضور داشته باشند اصلا به اجاره سالن اجتماعات فکر نمی کنند.

اجاره سالن اجتماعات ظرفیت 30 تا 50اما بهتر است بدانید که چنین تفکراتی کاملا اشتباه است زیرا کسانی هم که می خواهند مهمانی های کوچکی (در حد 30 الی 50 نفر) برگزار کنند می توانند سالن های مجللی را با توجه به شرایط خود پیدا کنند.

سالن اجتماعات برای 30 الی 50 نفراگر شما نیز می خواهید مراسم هایی مانند عقد، تولد، ولیمه و… را در سالن اجتماعات برگزار کنید می توانید به یک تشریفات مجالس معتبر مراجعه کنید و تمامی شرایط خود اعم از بودجه، موقعیت مکانی سالن اجتماعات و… را با مسئولین موسسات تشریفاتی در میان بگذارید تا بهترین و مناسب ترین سالن اجتماعات را به شما معرفی کنند.

برای کسب اطلاعات دقیق درباره اجاره سالن اجتماعات برای 30 الی 50 نفر، خدمات و ویژگی های یک سالن اجتماعات با ظرفیت پایین می توانید با ما تماس بگیرید.

اجاره سالن اجتماعات برای 30 نفر

ویژگی سالن های کوچک تولد

آشنایی با ویژگی سالن های کوچک تولد تاثیر زیادی در تصمیم گیری شما دارد به همین دلیل در ادامه به معرفی ویژگی سالن های کوچک تولد می پردازیم:

ظرفیت سالن: ظرفیت سالن اولین و اساسی ترین معیار انتخاب و اجاره سالن اجتماعات است در نتیجه پیش از عقد قرار داد حتما به ظرفیت سالن اجتماعات دقت کنید. برای اجاره مناسب ترین سالن اجتماعات توصیه می شود از قبل یک لیست دقیق از مهمان های خود تهیه کنید و با توجه به تعداد مهمان هایتان نسبت به اجاره سالن اجتماعات اقدام کنید.

بادکنک آرائی سالن کوچک تولدسالن در چه قسمتی از ساختمان قرار دارد: توجه به این که سالن در کدام قسمت ساختمان قرار دارد بسیار مهم است پس در حین اجاره سالن اجتماعات هیچگاه از بررسی این موضوع غافل نشوید. چرا که در برخی از ساختمان ها پارکینگ را به سالن اجتماعات اختصاص داده اند و همین امر نیز سبب ایجاد محیطی دلگیر می شود.

دسترسی سالن: معمولا سالن هایی که دسترسی آسانی دارند و در نقطه ای از شهر قرار دارند که ترافیک کمتری دارد و یا از سرو صدا و همهمه شهری به دور است طرفداران بیشتری نسبت به سالن هایی دارند که در کوچه پس کوچه های شهری قرار دارد و مهمان ها باید مسیر طولانی را طی کنند و یا زمان زیادی را صرف پیدا کردن سالن اجتماعات کنند.

دیزاین و چیدمان صندلی ها: دیزاین محیط همواره یکی از فاکتور های مهم انتخاب و اجاره یک سالن اجتماعات است چرا که یک دیزاین حرفه ای سبب زیبایی محیط و در نتیجه برگزاری یک مراسم با شکوه و زیبا می شود.

نوساز بودن: اگر می خواهید مراسمی باشکوه و مجلل برگزار کنید حتما به نوساز بودن سالن اجتماعات توجه کنید زیرا سالن هایی که نوساز هستند معماری و طراحی مدرنی دارند. نورپردازی ها و دیزاین حرفه ای جلوه ای ویژه به محیط می بخشد و مهمان ها نیز در چنین محیطی آرامش بیشتری خواهند داشت.

سالن کوچک تولد

خدمات تشریفات برای 30 الی 50 نفر

خدمات تشریفات برای 30 الی 50 نفر با توجه به سلیقه و خواسته های مشتری متفاوت است. به عنوان مثال ممکن است یک مشتری صفر تا صد برگزاری مراسم خود را به تشریفات مجالس بسپارد اما فردی دیگر خدمات محدودی را دریافت کند و دیگر وظایف برگزاری مراسم را خود برعهده بگیرد. در ادامه به برخی از خدمات تشریفات برای 30 الی 50 نفر اشاره می کنیم:

خدمات تشریفات برای 30 الی 50 نفر

  • معرفی مکانی مناسب برای برگزاری مراسم با توجه به تعداد مهمان های مشتری مانند اجاره سالن اجتماعات، باغ، تالار، باغ عمارت و…
  • پذیرایی و کترینگ مجالس
  • تهیه کیک مجالس
  • تم تولد
  • معرفی فروشگاه جهت تهیه کارت دعوت های منحصر به فرد

گالری تصاویر سالن

  • اجاره سالن اجتماعات برای 80 نفر
  • اجاره سالن اجتماعات برای تولد 50 نفره
  • تالار پذیرایی ظرفیت 50 نفر
  • سالن 50 نفره نامزدی
  • باغ سالن با ظرفیت 100 نفر
  • تالار سالن 100 الی 80 نفر
  • سالن اجتماعات برای 30 نفر
  • اجاره سالن عقد
  • جایگاه عروس و داماد در سالن
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ( 5 )

  1. مریم07 خرداد 1402

    سلام. من می خوام بدونم برای یک مراسم کوچک که ۵۰ تا مهمان داره و فیلمبردار و اهنگ و یک شام با دو مدل غذا مثلا زرشک پلو و لوبیا پلو با گوشت و شیرینی و میوه باشه، چقدر حدودا هزینه می شه؟
    اگر زیاد بشه، مراسم عروسی کوچولو هم نمی گیرم و در عوض می رم سفر.

  2. نسرين03 آذر 1402

    من يك مهموني ميخوام بدم حدوداً ٥٠نفر با دونوع غذا و دسر حدوداً هزينش چقدر ميشه

    • ادمین تشریفات پل18 آذر 1402

      با سلام لطفا برای اطلاع از هزینه ها با ما تماس بگیرید.

  3. عباس06 آذر 1402

    سلام مراسم بازنشستگی برای 30 نفر با 2 نوع غذا و میوه و djبرای رقص و شادی هزینه چقدر میشه؟

    • ادمین تشریفات پل18 آذر 1402

      سلام برای اطلاع از هزینه اجاره سالن با ظرفیت 30 نفر لطفا با ما تماس بگیرید.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223