برگزاری جشن تولد در باغ

3.5/5 - (2 امتیاز)
دی 1398
برگزاری جشن تولد در باغ

تشریفات مجالس پل با برگزاری مراسم تولد در باغ آماده ارائه خدمات مجالس ویژه در باغ های اختصاصی خود است. برای اطلاع از نحوه برگزاری جشن تولد در باغ با ما تماس بگیرید.

جشن تولد ها می توانند در هر مکانی برگزار شوند سالن , تالار , منزل و حتی باغ ها.بله درست است شاید برای شما کمی عجیب باشد اما برگزاری مراسم در باغ امروزه در بین مردم رواج بسیاری پیدا کرده و مکان مناسبی برای این مهمانی ها به حساب می آید مخصوصا اگر تولد شما در فصل های گرم و مناسب سال باشد که زیبایی مراسم را تضمین خواهد کرد.

اگر قصد برگزاری جشن تولد خود را دارید و می خواهید تولدی به یادماندنی داشته باشید. تا آخر با ما همراه باشید.

هزینه برگزاری باغ تولد

برگزاری جشن تولد در باغ به دلیل وجود گل آرایی های سطح باغ و فضای سرسبز آن انرژی خاصی به مهمانان داده میشود و چون در فضای باز مراسم برگزار میشود دیگر دلیلی برای نگرانی از سیستم های سرمایشی نیست اما باید توجه ویژه ای به زمان سرو غذا و گرم نگه داشتن آن کنید تا غذا سرد نشود در اینصورت هرچه غذا با کیفیت هم باشد باب میل مهمانان نخواهد بود. استفاده از نور پردازی و بادکنک آرایی در ورودی باغ یا اطراف آن باعث می شود تا مراسم باشکوه تر برگزار شود و این مهمترین مسئله به حساب می آید.

جشن تولد در باغ

برگزاری جشن تولد در باغ اختصاصی

تشریفات پل با برگزاری مراسم تولد شما در باغ های اختصاصی آماده برگزاری مراسم شما به صورت لوکس و تشریفاتی در بهترین باغ های تولد خود است. لوکیشن های تشریفات پل در باغ های تولد در بهترین مناطق تهران و اطراف تهران قرار دارد و خدمات ویژه ای از جمله گل آرائی، دیزاین و پذیرایی ارائه می شود.

برگزاری جشن تولد در باغ اختصاصی 

مزایای برگزاری جشن تولد در باغ

برگزاری مراسم تولد در باغ ها می تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد و بسیاری از نگرانی های شما را کم خواهد کرد.

تولد در باغ

  • باغ ها به دلیل داشتن فضایی بزرگ این اطمینان را به شما می دهند که آماده گنجایش تعداد زیادی از مهمانان هستند و به راحتی می توانید مهمانان را در هر تعدادی دعوت نمایید
  • اگر مراسم تولد خود را در باغ برگزار کنید دیگر نیازی به استفاده از گل آرایی و صرف هزینه برای آن نیست چون باغ ها بیشترشان از گل های طبیعی برای تزئین باغ استفاده کرده اند و دیگر نیازی به طراحی آن چنانی هم برای باغ نخواهد بود.
  • فضای زیاد باغ این امکان را به مهمانها می دهد که در هر کجا که دوست دارند بنشینند و از مراسم لذت ببرند.مزایای برگزاری جشن تولد در باغ
  • غذا خوردن در مکان های باز و سرسبز بسیار لذت بخش تر نشستن در مکانی بسته و سرپوشیده می باشد و این یکی دیگر از مزیت های باغ ها است که مهمانان با اشتهای بالا غذای خود را خواهند خورد
  • برگزاری جشن تولد در باغ باعث زیبایی تولد شما خواهد شد خصوصا اگر از تشریفات مجالس حرفه ای برای کترینگ تولد و گل آرایی استفاده کرده باشید.

مناطق برگزاری جشن تولد در باغ

اینکه مراسم تولدتان را در کجا برگزار کنید مهم است اما امروزه در اکثر مناطق خارج شهر باغ هایی وجود دارند که اجاره داده میشوند بهتر است دقت کنید که به مسیر محل زندگیتان نزدیک تر باشد ولی مهمتر از آن مکان باغ و خدمات شان است اول از هرچیزی کیفیت خود باغ و اقدامات شان را در نظر بگیرید.باغ های زیادی در اطراف شهر ها دایر شده اند و این امکان را به مشتری می دهند که بعد از دیدن مکان در صورت تمایل یکی از آنها متناسب با مراسم خود انتخاب نمایید.

رزرو باغ برای تولد

تشریفات مجالس پل با در نظر گرفتن بهترین باغ های تهران و کرج و اطراف تهران آماده برگزاری مراسم تولد شما با کیفیت بالا است.

اجاره باغ تولد گرم دره

اجاره باغ تولد لواسان

اجاره باغ برای تولد در شهریار

اجاره ویلا برای مراسم تولد

اجاره باغ برای تولد کرج

مناطق برگزاری جشن تولد در باغ

خدمات تشریفات مجالس در برگزاری جشن تولد در باغ

برگزاری جشن تولد در باغ کمی متفاوت از سایر مکان ها است و باید خدمات متفاوتی هم ارائه دهند تا کم و کسری در برگزاری مراسم احساس نشود مخصوصا اگر این مراسم در شب باشد.

خدمات باغ تولد

خدمات تشریفات تولد و مجالس برای برگزاری تولد عبارتند از:فراهم ساختن روشنایی تمام محیط , داشتن کادری مجرب و آموزش دیده , قیمت های مناسب , مدیریتی عالی برای نظارت روی ,تنوع در ارائه غذاها , داشتن میز و صندلی های مناسب , سرویس بهداشتی های تمیز , کیفیت بالای خدمات , طراحی و دیزاین مناسب فضا ی باغ, داشتن پارکینگ و رختکن و… که همگی اساسی و لازم است.

قیمت برگزاری جشن تولد در باغ

قیمت برگزاری تولد در باغ کمی بیشتر از اجاره سالن اجتماعات است. چون هزینه ای ورودی باغ ها معمولا بیشتر از سالن ها است.پ فصل برگزاری مراسم ,مکان باغ اینکه مسیر طولانی دارد یا خیر، تعداد مهمانان دعوتی , تنوع غذا , میوه و شیرینی, پکیج مربوط به پذیرایی ,  استفاده از خدمات جانبی مانند شمع آرایی ، گل آرایی و موسیقی در برگزاری مراسم همه هزینه بر خواهد بود و لازم است در صورت نیاز داشتن به این موارد بودجه ای برای آن تعیین نمایید.البته باید در نظر بگیریم که قیمت کرایه باغ ها نیز با هم متفاوت است.

تشریفات پل در تلاش است با در نظر گرفتن بودجه شما برگزاری جشن تولد شما را بدون کم و کاستی انجام دهد. برای اطلاع از هزینه ها می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09121936223